دوربین لامپی

قیمت دوربین لامپی v380 Full Hd

قیمت دوربین لامپی v380 Full Hd نسبت به سایر دوربین های مداربسته خانگی ارزان تر بوده و به راحتی نصب و راه اندازی خواهد شد. دوربین مداربسته وایرلس طرح لامپ از دسته دوربین های مداربسته چشم ماهی می باشد که قابلیت اتصال مستقیم به گوشی از طریق وای فای داخلی را داشته لذا از این طریق کاربر قادر به مشاهده تصاویر از راه دور را به خوبی دارد. دوربین مداربسته ضبط صدا لامپی تصاویر را با زاویه دید وسیع به صورت ۳۶۰ درجه نمایش خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه ما را همراهی کنید.

قیمت دوربین لامپی v380

دوربین مداربسته طرح لامپ با قابلیت مکالمه دو طرفه

اگر به دنبال یک دستگاه نظارت تصویری کامل با قیمتی مناسب هستید، دوربین مداربسته طرح لامپ یکی از بهترین پیشنهادات می باشد. چراکه بری نصب و راه اندازی این دوربین مداربسته نیازی به دستگاه ضبط تصویر، کابل کشی های طولانی، هارد و غیره نمی باشد. دوربین مداربسته لامپی تنها با قرار دادن یک عدد رم در داخل شیار حافظه شروع به ضبط فیلم و صدا خواهد کرد. دوربین مداربسته وایرلس ۳۶۰ درجه تصویر زنده و ضبط شده بر را با کیفیت ۲ مگاپیکسل بر روی گوشی های هوشمند انتقال خواهد داد.

دوربین مداربسته پانوراما لامپی(BULB LAMP) مجهز به لنز فیش آی Fisheye بوده که این سبب نمایش تصاویر با زاویه دید بسیار وسیعی خواهد شد. وسعت دید دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه افقی و ۱۸۰ درجه عمودی است و با نصب دوربین لامپی در مرکز یک اتاق یا وسط دیوار می توان کل محیط را همزمان تحت نظر داشت و این در استفاده از دوربین مداربسته صرفه جویی خواهد کرد. یکی از ویژگی های مهم این دوربین مداربسته، قابلیت مکالمه دو طرفه می باشد که توسط آن کاربر می تواند با افراد حاضر در مکان صحبت کند.

قیمت دوربین لامپی v380

ویژگی های برجسته دوربین مداربسته لامپی پانوراما

  • فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی
  • پشتیبانی از مموری کارت تا ۱۲۰ گیگ
  • قابلیت اتصال به وای فای و پخش مستقیم تصاویر از طریق اینترنت بر روی گوشی موبایل تبلت و لب تاب
  • سنسور هوشمند حرکت (فیلم برداری خودکار حساس به حرکت)
  • اتصال همزمان چندین دوربین به گوشی همراه شما
  • پخش صدای شما از راه دور (هشدار به پرسنل شما و غیره)
  • لنز ٣۶٠ درجه حرفه ای واید fisheye
  • پشتیبانی از مساحت ۲۰ متر مربع فقط با یک دوربین
  • ساپورت رم میکرو

قیمت دوربین لامپی v380

قیمت دوربین لامپی v380

دوربین های مداربسته لامپی در دو مدل متفاوت و با سه کیفیت در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری قابل ارائه می باشد. که عبارتند از دوربین مداربسته لامپی V380 و دوربین مداربسته لامپی ICSEE که هر دو دارای یک مشخصات بوده و تنها تفاوت این دو دوربین نرم افزار انتقال تصویر آنها می باشد. دوربین های مداربسته لامپی با کیفیت های ۱٫۳ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل در بازرگانی تکنو دوربین بانه موجود بوده و با قیمتی استثنایی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین لامپی v380 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید