دوربین لامپی

فروش دوربین مداربسته لامپی V380

فروش دوربین مداربسته لامپی V380 به صورت عمده و تکی با قیمت بسیار پایین توسط نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر ایران انجام می گردد. این دوربین دارای قابلیت انتقال فیلم بر روی گوشی های هوشمند و کیفیت عالی تصویر و غیره است. اگر به دنبال دوربین مداربسته ای مناسب برای کنترل داخل خانه و محل کار خود هستید، دوربین های مداربسته وایرلس رم خور طرح لامپ بهترین انتخاب هستند.

با ما باشید تا با این لامپ دوربین دار بیسیم بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته لامپی

لامپ دوربین دار با قابلیت اتصال به اینترنت

ویژگی مفید دوربین مداربسته لامپی V380 که هم برای استفاده از داخل خانه و هم از محیط کار ایده آل است، بهره مندی از تکنولوژی بدون سیم است. می توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص V380، که برای امنیت محیط خود در دستگاه های تلفن هوشمند خود دانلود کرده اید، داخل محیط مد نظر خود را به صورت آنلاین دنبال کنید. به گونه ای که بعد از تنظیم نام کاربری و رمز ورود روی سیستم دوربین، می توانید به ضبط شده ها دسترسی پیدا کنید. همچنین به غیر از این کاربر، هیچ کس نمی تواند به سوابق گرفته های دوربین دسترسی پیدا کند یا حذف کند.

این مدل دوربین مداربسته فیش آی پانوراما به لطف ساختار بی سیم نصب ساده ای دارد، به علاوه با طراحی  فوق العاده ای که دارد به شکل و طرح لامپ بوده و به سختی توجه افراد را به خود جلب می کند. این مدل لامپ دوربین دار وایرلس، از سیگنال قوی ساخته شده است که صوت و تصویر مکان مد نظر را با کیفیت بالا ارائه می دهد و به وسیله قابلیت متصل شدن به وای فای می توانید تصاویر را از طریق کامپیوتر یا گوشی های هوشمند خود دنبال کنید. لذا شما در هر جای دنیا باشید می توانید با اتصال به اینترنت و ورود به اپلیکیشن v380، مکان مد نظر خود را کنترل و مدیریت کنید.

فروش دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی فیش آی میکروفن دار

دوربین مداربسته لامپی فیش آی همچنین می تواند از ویژگی های مختلفی مانند زاویه دید بسیار وسیع ۳۶۰ درجه و کیفیت تصویر Full HD برخوردار باشد. یکی دیگر از امکانات این مدل دوربین سازگاری با کارت حافظه micro sd است تا گرفته های از دست رفته را بعد ها از طریق آن بازیابی کنید چراکه حجم زیادی از فیلم های باکیفیت را داخل خود با اعتماد بالا ذخیره می کند.

دوربین مداربسته لامپی V380 رم خور فول اچ دی بدون سیم، به لطف میکروفون داخلی می توانید صدای وقایع را ضبط کنید و به وسیله بلندگوی آن با افراد در محیط ارتباط برقرار کنید. این ویژگی که برای استفاده در محیط های داخلی بسیار مناسب است، امکان صحبت از هر دو طرف را فراهم می کند. این مدل دوربین وای فای دار را می توانید در مکان های داخلی اعم از منازل، دفاتر، پارکینگ ها، فروشگاه های بزرگ، بانک ها و غیره به آسانی بر روی سقف نصب کنید.

فروش دوربین مداربسته لامپی

فروش دوربین مداربسته لامپی

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته آنالوگ، تحت شبکه، وایرلس و ahd همراه با گارانتی می باشد. در این میان دوربین مداربسته طرح لامپ ۳۶۰ درجه بیسیم یکی از پر طرفدارترین دوربین های منزل بوده که در سه کیفیت متفاوت به فروش می رسد. جهت سفارش لامپ دوربین دار بیسیم ۳۶۰ درجه با کمترین قیمت به صورت عمده و تکی به نمایندگی های تکنو دوربین مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید