جی ام کا 910دزدگیر GMK

قیمت دزدگیر سیمکارتی gmk 910

قیمت دزدگیر gmk 910 سیمکارتی را به صورت ارزان با تخفیف ویژه تنها و تنها از نمایندگی های تکنودوربین دریافت کنید. این مدل سیستم مرکزی به کلی ویژگی های کاربردی مجهز است که آسایش صاحب خانه ها و مشاغل مختلف را تضمین می کند. با ما باشید تا با این دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰ بیشتر آشنا شوید:

قیمت دزدگیر gmk 910

دزدگیر سیمکارتی gmk 910

در حالی که سالانه ده ها هزار خانه و مشاغل قربانی سرقت می شوند، اقدامات ناکافی و نادرست در این مورد تقریباً افراد سود جو را به سوء استفاده دعوت می کند. از همین رو در سال های اخیر سیستم دزدگیر gmk در خانه ها و اماکن مختلف محبوب شده است. این فناوری هم اقدامی پیشگیرانه در برابر دزدی است و هم فرصت مداخله سریع جهت جلوگیری را هنگام وقوع حادثه ناگوار فراهم می کند. این سیستم مرکزی را که در منازل خود نصب خواهید کرد یکی از اقدامات مهمی است که برای اطمینان از ایمن سازی خود و فضای زندگی انجام می دهید. همچنین کاملاً مفید خواهد بود.

این مدل سیستم ضد سرقت سیمکارتی gmk منازل دارای ۶۰ حافظه جهت ثبت وقایع بر روی صفحه نمایشگر ال سی دی می باشد و از قابلیت هشدار از طریق تماس صوتی، پیامک کوتاه و برنامه گوشی های هوشمند بهره می برد. بنابراین به شما امکان می دهد مناسب ترین و سریعترین اقدامات امنیتی را برای مکان مدنظر خود انجام دهید. حتی اگر در خانه نیستید، به لطف این سیستم هشدار دهنده می توانید در کمترین زمان با مقامات قانونی تماس بگیرید. به عبارتی دیگر از طریق شماره هایی که قبلا ذخیره شده است، درهنگام احساس هرگونه خطری، خواه افراد ساکن در خانه در خانه باشند یا نه، این دزدگیر سیمکارتی gmk 910 بلافاصله به افراد مربوطه هشدار می دهد از همین رو تجربه بسیار ایمن تری را فراهم می کند.

قیمت دزدگیر gmk 910

دزدگیر اماکن بیسیم جی ام کا مدل ۹۱۰

سیستم مرکزی اماکن برند چینی جی ام کا مدل ۹۱۰ در صورت اختلال در آنتن، قطع ناگهانی برق و غیره به مخاطبین خود در هرکجا که باشند هشدار می دهد تا جهت رفع مشکل سریعاً اقدام کنند. در نتیجه با بالا بردن سطح ایمنی و رفاه، پایه های زندگی آرام را هم برای شما و هم برای عزیزانتان ایجاد می کند. بنابراین، می توانید اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان در خانه خود، سپری کنید. این سیستم هشدار دهنده gmk شما ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته در برابر سرقت و سایر خطرات فعال خواهد بود. این امر هم مانع سارقان می شود و هم به شما کمک می کند تا در شرایط نامساعد سریع ترین راه اقدامات مربوط به ایمنی خود را انجام دهید.

به عبارت دیگر سیستم تلفن کننده خود یا سیمکارت داخلی بدون از دست دادن وقت با مشترکین ذخیره شده تماس می گیرد.

قیمت دزدگیر gmk 910

قیمت دزدگیر gmk 910

تمامی محصولات برند جی ام کا جدا از عملکرد بینظیری که دارند دارای ضمانت نامه معتبر شرکتی نیز می باشند. دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ یکی از دزدگیر های اماکن پر طرفدار این برند است که دارای امکانات فوق العاده ای نظیر پشتیبانی از سیم کارت در مکان های فاقد خط تلفن می باشد. جهت سفارش و خرید دزدگیر بیسیم برای منزل با قیمت مناسب می توانید همین الان با شماره های درج شده در فروشگاه آنلاین منصوری بانه تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دزدگیر gmk 910 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید