دوربین مخفی بند انگشتیدوربین مدار بسته ahd

فروشگاه دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

فروشگاه دوربین مداربسته بند انگشتی AHD آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته مخفی سیمی و وایرلس با بهترین قیمت در سراسر کشور می باشد. دوربین مداربسته مخفی ای اچ دی دید در شب بند انگشتی دارای کیفیتی بینظیر بوده و در هر مکانی به راحتی نصب و راه اندازی می شود. این دوربین ریز جاسوسی برای نصب نیاز به ذخیره ساز و دستگاه دی وی آر دارد که باید حتما تهیه شود. تکنو دوربین پخش دوربین مخفی کوچک شارژی و سایر دوربین های ریز دیگر را با ارزان ترین قیمت به انجام می رساند. دوربین مداربسته بند انگشتی AHD یکی از محصولات باکیفیت و قابل اعتماد است که در عین حال از قیمت اقتصادی تری نسبت به مدل های دوربین مخفی بیسیم برخوردار می باشد. با ما باشید تا با این دوربین بیشتر آشنا شوید:

فروشگاه دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

دوربین مداربسته بندانگشتی سیمی

دوربین مداربسته مینیاتوری بندانگشتی ahd در واقع ابزار بسیار مفیدی است و کاربردها و ویژگی های مؤثر بسیاری دارد. یکی از مزایای اصلی این مدل دوربین مداربسته اندازه آن است. از آنجایی که این محصول دارای سایزی به میزان بند انگشت دست است. می‌تواند در طیف وسیعی از کاربرد ها از جمله مکان های مختلف به صورت کاملاً محتاط استفاده شود. بنابراین، این دوربین مداربسته بندانگشتی سیمی را می‌توان در هنگام فیلم برداری در داخل انواع دیگر اشیاء، به شرط اتصال به برق مانند کنار میز، کنار تلویزیون، داخل گلدان ها و غیره پنهان کرد. در نتیجه این مزیت انعطاف پذیری به وسیله اندازه و شکل، موجب می شود تا که کاربرد اصلی این دوربین مداربسته میکروفون دار خیلی کوچک ahd مدرن را فراهم کند.

ویژگی ضبط همیشگی و شبانه روزی و نظارت فعالیت های داخل محیط، به دلیل ماهیت مخفی این سری از دوربین ‌ها، اغلب غیرقابل شناسایی هستند و برای اشخاص داخل محیط نیز به عنوان دوربین شناخته نمی‌شوند، زیرا از جمله دوربین های ایده آل و مناسبی برای ضبط تصاویر، ویدیو و حتی صدا به صورت محرمانه و از نزدیک هستند. از طرف دیگر این دوربین بسیار ریز سوزنی سیمی از جمله ابزار جاسوسی ضروری به حساب می آید.

کاربرد دوربین ریز بند انگشتی

یکی دیگر از مزایای داشتن یک دوربین مخفی کوچک بند انگشتی AHD این است که این مدل در گرفتن ویدیو از رفتار افرادی که از ضبط شدن آنها آگاه نیستند، بسیار عالی است. این ویژگی می تواند به نفع شما باشد زیرا اگر به دنبال اثبات و افشای رفتاری هستید، که اگر شخص مربوطه بداند در حال فیلمبرداری است، آن رفتار را از خود نشان نمی دهد. برای نمونه این محصول نیز می تواند نظارت شما را از رفتار و فعالیت های پرستاران و مراقبان کودکان و یا حتی افراد سن و سال دار را برای آرامش بیشتر شما فراهم می کند. در این راستا اگر از دوربین مداربسته بسیار کوچک مینیاتوری خود برای هر چه استفاده می‌کنید، باید بدانید که همیشه آماده ضبط محتاطانه هر رویداد و در هر مکانی خواهید بود.

فروشگاه دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی ahd

شرط کارکرد و عملکرد فیلم برداری از طریق دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی ahd اتصال آن به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی ار ( DVR )، کابل کواکسیال مخصوص و آداپتور می باشد. به عبارتی دیگر با اتصال این دوربین به آداپتور ۱۲ ولت DC و سپس اتصال به دستگاه رکوردر می توانید به انتقال تصاویر و فیلم های گرفته شده از طریق کابل کواکسیال بر روی تلویزیون یا صفحه نمایشگر مربوطه بپردازید. به علاوه این ویژگی انتقال ویدیو می تواند کاملا بدون تأخیر و بدون نویز باشد. همچنین قابلیت نصب و اجرای این دوربین سیمی مخفی خیلی کوچک بسیار آسان و بی درد سر خواهد بود.

برای کاربران این امکان فراهم است تا از طریق این دوربین مداربسته خیلی کوچک مینیاتوری مخفی تصاویر و ویدیو های ۲ مگاپیکسلی را مشاهده کنند. با این حال این دوربین نسبت به ابعاد کوچک و وزن کمتر از ۱۰ گرمی که دارد، می تواند تصاویر واضح و باکیفیتی از رویداد های محیط را برای شما ثبت کنند. همچنین سازندگان ماهر این مدل دوربین برای اینکه کاربران از طریق آن درک بالاتری از مکالمات و وقایع محیط مورد نظر داشته باشند آن را به میکروفون داخلی مجهز کرده اند. این ویژگی می تواند حتی به ضبط صدای واضح محیط هم کمک بسزایی کند. یکی دیگر از مزایای این دوربین خیلی ریز ahd قابلیت دید در شب آن است. به گونه ای که حتی می تواند تصاویر باکیفیت را در فواصل هشت متری ضبط و پوشش دهد.

فروشگاه دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

فروشگاه دوربین مداربسته بند انگشتی AHD

نیاز به حفظ امنیت از طریق دوربین های مداربسته به یک مسئله پراهمیت و حیاتی تبدیل شده است. برای همین خاطر سازندگان انواع اشکال گوناگون دوربین های مداربسته را تولید و طراحی کرده اند. هر کدام از این مدل ها به نوبه خود دارای کاربرد های زیادی می باشند. یکی از این دوربین های محبوب که این روز ها فروش بالایی به خود کسب کرده اند مدل های کوچک و مخفی می باشند. این سری از مدل ها در نمایندگی های آنلاین فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه در دو نوع بدون سیم و ahd عرضه می شوند که هردوی آن ها دارای مزایای فراوانی هستند. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری فروش ویژه دوربین مداربسته بند انگشتی ahd را با کمترین قیمت آغاز کرد. برای مشاوره و خرید این دوربین با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته مخفی دارای مدل ها و اشکال متفاوتی هستند که غالب این مدل ها در فروشگاه ما موجود اند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید