دوربین لامپی

خرید لامپ دوربین دار v380 با قیمت عالی

خرید لامپ دوربین دار v380 با قیمت عالی برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. لامپ دوربین دار مدل v380 از دوربین های مداربسته‌ کاربردی و پر اهمیت می باشد که در فضاهای بسته نصب می گردد و‌همانند یک لامپ معمولی ال ای دی عمل می کند. همچنین به قابلیت های پیشرفته متعددی مجهز می باشد که از جمله آن ها عبارتند از:

زاویه دید ۳۶۰ درجه، قابلیت اتصال به شبکه وای فای، پشتیبانی از سیستم عامل های Android و IOS،  قابلیت متصل شدن به چند گوشی به طور همزمان، میکروفون و اسپیکر دار، کیفیت فول اچ دی، سنسور تشخیص حرکت، نصب آسان، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت و غیره. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه مدل v380 آشنا شوید:

دوربین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه طرح لامپ

لامپ دوربین دار مدل v380 را می توانید به سهولت نصب کنید. به‌گونه ای که فقط به سرپیچ لامپ متصل کنید همچنین در لابی هتل، دفتر کار، مرکز خرید، فروشگاه، اتاق نشیمن و سایر مکان ها به خوبی قابل استفاده می باشد. این لامپ دوربین دار v380، از زاویه دید گسترده برخوردار است و قابلیت تحت پوشش قرار دادن تا ۳۶۰ درجه دارد در نتیجه حتی از نقاط کور محیط هم فیلمبرداری می شود به علاوه با دارا بودن قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای، این امکان را فراهم می سازد حتی چند گوشی هوشمند را همزمان به دوربین متصل کرد. به این معنی که از طریق چند گوشی می توانید از فیلمبرداری با صدای اطراف را به طور آنلاین در هرکجا و هرزمانی قرار دارید، بهره مند شوید.

این دوربین مداربسته لامپی V380 FULL HD، دارای کیفیت واضح fullHD است که تصاویر شفاف را به ثبت می رساند قابل ذکر است با پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۰G، می تواند درنبودن شبکه wifi حجم زیادی از تصاویر و فیلمبرداری های گرفته شده را داخل آن ذخیره کنند. از دیگر ویژگی های کارآمد این دوربین مدار بسته لامپی V380، دارا بودن میکروفون داخلی است که به استراق سمع محیط بپردازید و همچنین اسپیکر است تا از راه دور با افراد داخل محیط در گفتگو باشد. دوربین مداربسته لامپی رم خور ۳۶۰ درجه، دارای سنسور حساس تشخیص حرکت است که در خصوص هر نوع‌ حرکتی در‌ کمترین زمان ممکن شروع به فیلم برداری می کند و از همه مهمتر هشدار صوتی را به گوشی های هوشمند شما ارسال می کند تا از وجود موانع در محیط خود سریعاً مطلع شوید.

خرید لامپ دوربین دار

مشخصات فنی دوربین مداربسته پانوراما لامپی

  • دارای وای فای داخلی جهت ارتباط بیسیم دوربین با گوشی به صورت Hotspot می باشد
  • ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR
  • امکان تنظیم روشن شدن ال ای دی دوربین از طریق اپلیکیشن
  • نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه ی داخل دوربین وای فای پاناروما از طریق وای فای
  • امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی گوشی بدون نیاز بودن کارت حافظه
  • دارای اپلیکیشن های اندروید ios
  • ساپورت کارت حافظه میکرو SD تا حجم ۱۲۸ گیگابایت
  • امکان زوم دیجیتال
  • دارای سنسور حساسیت به حرکت با امکان ارسال آلارم به گوشی
  • امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت ، از طریق نرم افزار v380s
  • دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت Full HD / 1080 p / دو مگا پیکسل
  • دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک درست رنگ
  • قابلیت نصب آسان در سرپیچ لامپ اتصال مستقیم به برق ۲۲۰ ولت
  • امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه
  • نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین

دوربین طرح لامپ پاناروما

دوربین طرح لامپ پاناروما با کارایی بالا امکان نصب و راه اندازی سریع را به کاربر داده و مناسب کسب و کار ها و افرادی که قصد راه اندازی یک سیستم نظارتی اقتصادی با قابلیت های فراوان را دارند، می باشد. این دوربین۳۶۰ درجه چشم ماهی به آسانی به سرپیچ لامپ متصل شده و یک تصویر پاناروما را انتقال می دهد. دوربین طرح لامپ پاناروما v380 از سرور و نرم افزار بسیار قوی بهره می گیرد و همانطور که گفته شد امکان اتصال به مودم ، انتقال تصویر و صدای دو طرفه بخشی از قابلیت های این دوربین کوچک لامپی رم خور می باشد.

خرید لامپ دوربین دار

خرید لامپ دوربین دار

این لامپ دوربین دار مدل v380، از قابلیت های بی نظیری بهره می برد که نظر همه کاربران را به خود جلب می کند همچنین با قابلیت نصب آسان و نوع قرار گرفتن آن در محیط هیچکس شک نمی کند که یک دوربین مدار بسته است. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه منحصر بفرد را می توانید با ارزانترین قیمت در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید و از گارانتی ۲ ساله آن اطمینان حاصل کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید