هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش

قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش را همراه با تخفیف از ما بخواهید. هارد دو ترابایت اینترنال پرپل، از محصولات منحصر بفرد کمپانی Western می باشد که از نام انحصاری WD purple بهره می برد. همچنین با حجم ذخیره سازی ۲ ترابایتی برای سیستم های دوربین های مداربسته به صورت با دوام و در دمای بالا طراحی شده است تا در صورت نیاز از پخش فیلم با کیفیت و مطمئن اطمینان حاصل کند. از مشخصات اصلی این هارد دیسک بنفش عبارتند از: ظرفیت ۲ ترابایت، نوع رابط SATA 3.0، سایز هد ۳٫۵ اینچ، بافر (حافظه کش) ۶۴ مگابایت، سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه، سرعت انتقال داده‌ها ۱۴۵ مگابایت بر ثانیه، فرمت Advanced Format و قابلیت IntelliSeek و غیره می باشد. با ما باشید تا بیشتر با این هارد WD بنفش ۲ ترابایتی آشنا شوید:

قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد داخلی دوربین مداربسته وسترن با گنجایش ۲ ترابایت

هارد داخلی بنفش ۲ ترابایتی برای کار مداوم در دوربین های مداربستهHD و دستگاه های دی وی آر مناسب هستند. هارد دیسک های WD Purple با پشتیبانی از ذخیره تصاویر حداکثر ۶۴ دوربین مداربسته و مجهز بودن به حافظه داخلی تا ۱۸۰ ترابایت در سال طراحی شده است همچنین این امکان را فراهم می سازد در هر زمان دوربین مداربسته خود را به روز کنید. با این حجم فضای زیاد این هارد دیسک بنفش وسترن دیگر نگران کمبود حافظه ذخیره سازی نباشید. هارد های ۲ ترابایتی WD Purple مجهز به فناوری AllFrame هستند که با پخش ATA کار می کنند تا افت فریم را کاهش دهد، عملکرد را بهبود بخشد و تعداد دیافراگم درایو پشتیبانی شده را افزایش دهد.

AllFrame نویز های ویدئویی را که معمولاً در هنگام استفاده نادرست از درایوهای هارد دسک تاپ برای ذخیره سازی دوربین ها اتفاق می افتد را کاهش می دهد. از دست دادن فیلم ها و عکس های از دست رفته یک مشکل جدی است که در آن صورت، این فناوری به بازسازی این فایل ها اطمینان می دهد. با استفاده از فناوری منحصر بفرد IntelliSeek، هارد اینترنال بنفش DVR سرعت جستجو بهینه را محاسبه می کنند به این معنی که باعث کاهش مصرف برق، سر و صدا می شود همچنین لرزش هایی را که می تواند باعث آسیب رساندن و فرسودگی سریعتر درایوهای اداری شود را کاهش می دهد. درنتیجه دوام و ماندگاری هارد را بالا می برد.

قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش

مشخصات فنی هارد ذخیره ساز دو ترابایت وسترن

  • ظرفیت ۲ ترابایت
  • نوع رابط SATA 3.0
  • سایز هد ۳٫۵ اینچ
  • (حافظه کش) ۶۴ مگابایت
  • سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها ۱۴۵ مگابایت بر ثانیه
  • قابلیت فرمت Advanced Format
  • قابلیت IntelliSeek
  • پشتیبانی از ۶۴ دوربین به طور همزمان

قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش

قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد اینترنال ۲ ترابایتی بفش، دارای سایز ۳.۵ اینچی است که از نوع رابط SATA 3.0  با سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه بهره می برد. همچنین حافظه کش آن از ۶۴ مگابایت پشتیبانی می کند تا دیگر امکان نابود سازی تصاویر و فیلم ها وجود نداشته باشد. قابل ذکر است داده ها را تا سرعت ۱۴۵ مگابایت انتقال می دهد.از قابلیت های بی نظیر این هارد دیسک بنفش ۲ ترابایتی، ۶۴ دوربین مدار بسته را همزمان پشتیبانی می کند تا تصاویر و فایل های آنان را با حافظه قدرتمند خود ذخیره کند. شما می توانید این هارد اینترنال بنفش ۲ ترابایتی را با قیمتی مناسب و ارزان را همراه با انواع لوازم جانبی دوربن مداربسته در فروشگاه تکنودوربین خریداری فرمایید که از دوسال گارانتی هم بهره می برد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت هارد ۲ ترابایت بنفش خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید