دوربین مداربسته مینی اسپیددامدوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای به صورت عمده و خرده با کمترین قیمت ها را تنها از فروشگاه منصوری بانه انجام دهید. این دوربین دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، دید در شب، زوم اپتیکال و امکانات متعدد شگفت انگیزی است. همچنین می تواند یک عامل بازدارنده مهم باشد. با ما باشید تا با این مینی دوربین speed dom رم خور بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین مینی اسپید دام زوم دار ۳۶۰ درجه وایرلس

اگر بخواهیم در مور مکان نصب دوربین مداربسته اسپید دام صحبت کنیم، باید بگوئیم که قرارگیری صحیح دوربین مینی اسپید دام وای فای هم در مکان های بیرونی و هم داخلی نصب کنید. به علاوه این امکان فراهم است تا رفت و آمد افراد را در مکان هایی مانند گاراژها، فروشگاه ها، پارکینگ ها، ورودی های ساختمان و انبارها، باغ ها یا خانه ها کنترل کنید. همچنین با استفاده از برنامه های اپلیکیشن مخصوص تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود می توانید دوربین را از راه دور مشاهده کنید و به فیلم های باکیفیت آنلاین دسترسی داشته باشید. این مدل دوربین به دلیل اینکه از دسته بدون سیم است نیازی به کابل کشی ها و دستگاه های ضبط اضافی ندارد. همچنین نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد.

این دوربین مینی speed dom زوم دار محبوبیت روزافزونی کسب کرده است چراکه ضمن اینکه از رزولوشن تصویر فول اچ دی بسیار واضح و باکیفیت بهره می برد، دارای قابلیت گردان ( سمت چپ و راست ۳۵۵ درجه ) و ( بالا و پایین ۱۲۰ درجه ) است. در نتیجه با دوربین ۳۶۰ درجه چرخشی اسپید دام، به آسانی می توانید به تمام وقایع گوشه و کنار محیط مورد نظر آگاهی پیدا کنید.

خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

امکانات دوربین اسپید دام کوچک چرخشی بی سیم

سازگاری با کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت از دیگر ویژگی های مینی دوربین مداربسته گردان با زوم بالا است که داده های گرفته شده در محیط را با ثابلیت اعتماد بسیار بالا داخل خود نگه می دارد.

میکروفون داخلی و اسپیکر قدرتمند تعبیه شده در این مدل دوربین وای فای بیسیم رم خور چرخشی می تواند عامل مهمی برای انتخاب آن باشد. چراکه به آسانی قابلیت پخش صدای دو نفره را از راه دور فراهم می کند.

از دیگر آپشن های ویژه دوربین اسپید دام کوچک چرخشی وای فای دار این است که در هر شرایط نوری قادر به فیلمبرداری باکیفیت است. به گونه ای که حتی در دل شب و تاریکی هم می تواند تا برد ۳۰ متر تصاویر واضح را ضبط کند. گذشته از این ها می تواند در هر موقعیت آب و هوایی هم کار کند. چراکه دارای محافظ ضد آب است و در مقابل برف و باران به خوبی دوام می آورد.

خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای

با خرید دوربین مینی اسپید دام وای فای، نظارتی کامل و بدون نقص داشته باشید. دوربین های اسپید دام جدا از اینکه ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش به اطراف را دارند، قادر اند تا بدون افت کیفیت تا چندین برابر سوژه را زوم کنند. نمایندگی های تکنودوربین یکی از مرکز های پخش عمده انواع دوربین های مداربسته اسپید دام بی سیم و سیمی می باشد که آن ها را با کمترین قیمت ها با ضمانت رسمی دوساله به فروش می رساند. شما می توانید انواع دوربین های مداربسته مینی اسپید دام وای فای دار را با برند های متفاوت از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید