دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین بی سیم کوچک مدل فلتی

فروش دوربین بی سیم کوچک مدل فلتی به صورت عمده و خرده با ارزان ترین قیمت ها تنها توسط فروشگاه آنلاین منصوری بانه انجام می گردد. طراحی این دوربین وای فای دار مخفی به گونه ای است که می توانید با خود به همه جا حمل کنید و از تک تک قدم های خود به صورت واضح و دقیق در همه جا فیلمبرداری کنید. این دوربین مخفی کوچک رم خور، بسیار ریز بوده و به راحتی در هر مکانی جاسازی می شود.

با ما باشید تا با این دوربین مداربسته مخفی وایرلس مدل s06 بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین بی سیم کوچک

دوربین ریز وایرلس شارژی فلتی

با استفاده از این دوربین کوچک جاسوسی فلتی فاقد سیم، نه تنها می توانید موارد با کیفیت بالا و خارق العاده را ضبط کنید، بلکه این امکان فراهم است تا تصاویر زنده را به راحتی در هرکجا که باشید تماشا کنید. لنز این دوربین دارای طراحی ریزاست تا به خوبی جاسازی شده و بدون جلب توجه وقایع داخل مکان مربوطه را ضبط کند.

گفتنی است دوربین وایرلس رم خور فلتی را می توان برای خانه دارها یا پرستار بچه، دفاتر کار، امنیت شخصی، نظارت حرفه ای مشاغل مختلف مانند قضات، وکلا، پلیس ها، در مواقع ورزش های متعدد دوچرخه سواری، کوهنوردی و غیره استفاده کرد. دوربین بی سیم مخفی مدل فلتی، با اندازه کوچکی که دارد از وضوح بسیار بالایی تا رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل در قالب فیلم و عکس برخوردار است. در نتیجه می توانید به خوبی تصاویر واضحی بگیرید، چهره اشخاص را در کمترین زمان تشخیص دهید و صدا ها را با وضوح بالا گوش بدهید.

فروش دوربین بی سیم کوچک

امکانات دوربین ریز وای فای دار S06

حالت های مختلف ضبط این دوربین وایرلس ریز وای فای اجازه می دهد تا شما به ضبط مداوم آن را تنظیم کنید و یا اینکه فیلمبرداری را در حالت آماده باش قرار دهید. قابل ذکر است این عملکرد استندبای، به گونه ای است که با تشخیص حرکت و تغییرات در محوطه تصویر بلافاصله شروع به ضبط کنید. و از هدر رفتن شارژ باطری دوربین و پر شدن بی مورد رم جلوگیری می کند.

زاویه دید گسترده این دوربین بسیار کوچک فلتی به شما امکان می دهد مناطق بزرگ را بدون نیاز به نصب دستگاه های اضافی کنترل کنید.

به لطف دسترسی از راه دور در سراسر جهان، با استفاده از برنامه رایگان اندوریدی یا مرورگر وب می توانید به راحتی فیلم های داخل دوربین را در جریان مستقیم مشاهده کنید. این اپلیکیشن با سیستم عامل های Android یا iOS حمایت می کند.

عمر باتری دوربین مداربسته بدون سیم وای فای جاسوسی فلتی S06، دقیقاً همانطور که برای اهداف شما لازم است طراحی شده است. لازم به ذکر است بدانید این باتری لیتیوم قدرتمند به وسیله پورت USB شارژ می شود. همچنین در صورت سنسور تشخیص حرکت ۸ ساعت و با ضبط مداوم ۴ ساعت قادر به فیلمبرداری می باشد.

فروش دوربین بی سیم کوچک

فروش دوربین بی سیم کوچک

این مدل دوربین بسیار کوچک دارای قابلیت ضبط صدا همراه فیلمبرداری، پشتیبانی از کارت حافظه است. ازهمین رو به دوربین مخفی پرفروش در سطح جهانی تبدیل شده است. جهت سفارش ارزان قیمت انواع دوربین مخفی وایرلس با شماره های درج شده تماس حاصل بفرمائید. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری عرضه کننده انواع دوربین مخفی کوچک شارژی با قیمتی شگفت انگیز است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید