دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

خرید انواع دوربین مخفی شارژی

خرید دوربین مخفی شارژی در نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور انجام پذیر است. دوربین های مداربسته باطری خور کوچک را می توان فول شارژ کرد و با خود به هر مکانی حمل کرد. این دوربین ها دارای بهترین عملکرد بوده و تصاویر را ب کیفیتی بالا ضبط خواهند کرد. بنابراین کاربران می توانند آن را در جیب خود قرار داده و هر زمان خواستند روشن کنند تا به صورت مخفیانه ضبط فیلم کند.

خرید دوربین مخفی شارژی

دوربین های باطری خور کوچک

یکی از دوربین هایی که جهت ارائه مدارک و شواهد مهم در مواقع مختلف بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرند، دوربین های مخفی ریز شارژی می باشند. چراکه نیازی به متصل شدن منبع تغذیه ندارند و می توان با خود به راحتی حمل کرد. یکی از ویژگی های این دوربین ها این است که پس از تمام شدن شارژ باتری لیتیوم یونی باید دوباره شارژ شوند. درحالی که این باتری ها بسیار قدرتمند و ماندگار می باشند، به صورت کلی غالبا دوربین های شارژی کوچک در حالت آماده باش تا ۸ ساعات و با ضبط مداوم تا ۴ ساعت کار می کنند.

ضبط فیلم ها در این دوربین های باتری دار جاسوسی به صورت دستی یا خودکار با استفاده از تشخیص حرکت و فعال سازی آن انجام می شود. علاوه بر این، می توان برنامه ای ایجاد کرد که در ساعات مشخصی از روز ضبط را فعال کند. این عملکرد حساس به حرکت همچنین می تواند در صورت احساس شوک حرکت فیلمبرداری را شروع کند. به عنوان مثال اگر دوربین ذخیره سازی پنهان در خودرو نصب شده باشد و ماشین بعد از اینکه رانده شود، ضبط به صورت خودکار شروع می شود. موارد استفاده از آن بسیار متنوع است. همچنین این قابلیت می تواند در مواقع ورزش های مختلف مانند دوچرخه سواری یا چتر بازی ایده آل واقع شود.

استفاده از دوربین های شارژی در داخل اشیاء

اگر از محفظه ای مانند داخل رباتیک ها، ساعت، اشیاء مختلف و غیره برای استتار این دوربین های کوچک شارژی استفاده می کنید که کاملاً متناسب با محیط است، توسط هیچ کس قابل تشخیص نیست. با استفاده از رزولوشن های واضح و باکیفیت این دوربین ها می توانید فیلم یا عکس های یک اتاق، اطراف خود، دفتر کار یا محیط دیگر خود را ضبط کنید. به لطف میکروفون داخلی صداهای باکیفیت را شنود کنید و یا اینکه به وسیله اسپیکر بیرونی با افراد داخل محیط صحبت کنید. باتری های دوربین های باطری خور کوچک را از طریق پورت درگاه USB، با منبع تغذیه به وسیله دستگاه های چند رسانه ای یا کامپیوتر و یا یکی از پاوربانک ها قابل شارژ است.

خرید دوربین مخفی شارژی

معرفی دوربین مداربسته مخفی Q7:

دوربین مداربسته مخفی کیو هفت یکی از کوچک ترین دوربین های بیسیم دید در شب است که محبوبیت فراوانی میان کاربران دارند. اندازه این دوربین به میزان دو بند انگشت و کمتر از یک قوطی کبریت است تا فیلم برداری های مخفیانه ای از محیط برای شما ضبط کند. برای همین خاطر قابلیت پنهان شدن در اجسام داخل محیط اعم از اسباب بازی و عروسک ها، کنار تابلو و ساعت، کنار میز، لای قفسه کتاب ها و غیره به خوبی فراهم است. از این روش استتار شدن می توانید برای گرد آوری اطلاعات مهم و ضروری استفاده کنید. به علاوه این محصول‌ بهترین دوربین برای ثبت لحظات و مناسب اشخاص مهم مانند قضات، وکلا، بازرس و غیره می باشد. با اتصال این دوربین به اینترنت، می توانید فیلم و تصاویر محیط خود را در هر کجا که باشید به صورت آنلاین از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید ضبط های طولانی مدتی از محیط داشته باشید، می توانید این دوربین جاسوسی خیلی کوچک Q7 را به شارژر متصل کنید.

با این دوربین حتی می توانید همراه فیلم برداری ها به ضبط صدا و مکالمات محیط جهت درک بهتر وقایع محیط بپردازید. از دیگر مزایای این دوربین مخفی کوچک کیفیت فیلم برداری عالی است که به ثبت جزئیات در طول شبانه روز می پردازد. همچنین می تواند مدل مناسبی برای افراد جهت ضبط جلسات، کنفرانس ها و مصاحبه ها بدون حلب توجه اشخاص باشد. دوربین مداربسته بسیار ریز جیبی کیو هفت شارژی می تواند یک دوربین ورزشی مناسب باشد. زیرا به دلیل حجم کمی که دارد می تواند در ورزش های گوناگون اعم از پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و غیره شما را همراهی کند و از مناظر بکر و دیدنی فیلم برداری کند.

خرید دوربین مخفی شارژی

لیست انواع دوربین های مداربسته باطری دار مخفی

  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین رم خور کوچک SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9
  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور Q7
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته جاسوسی فلتی شارژی S06

خرید دوربین مخفی شارژی

بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و عرضه کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته مخفی قابل شارژ می باشد. همکاران ما در بخش فروش می توانند شما را برای داشتن خریدی رضایت بخش بسته به نیازتان به خوبی راهنمایی کنند. در صورت تمایل به خرید و سفارش دوربین مخفی شارژی می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید