دوربین مداربسته بولتدوربین مداربسته زوم دار

قیمت دوربین مداربسته بولت زوم دار ۵ ایکس

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین مداربسته زوم دار بولت ۵ ایکس با نمایندگی های فروش و نصب دوربین مداربسته منصوری تماس حاصل فرمائید. دوربین مداربسته bullet با قابلیت زومی که دارد قادر است تا ۵ برابر به خوبی بزرگنمایی کرده و هیمن ویژگی ستودنی سبب استقبال کاربران شده است. در ادامه به معرفی بیشتر دوربین بولت زوم دار اپتیکال ۵x دید در شب رنگی ahd می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

دوربین بولت زوم دار ۵x استارلایت ahd

دوربین بولت زوم دار اپتیکال ۵ ایکس استارلایت، از نظر حساسیت به نور برای ثبت تصاویر فوق العاده واضح و باکیفت حتی آسمان صاف تاریک و بدون ماه هم کافی است. بنابراین، به نور اضافی نیاز نخواهد داشت! از همین رو محبوبیت ویژه ای به خود کسب کرده است. همچنین دارای زوم اپتیکال ۵X است که بزرگ کردن و بزرگنمایی تصاویر را بدون افت کیفیت تا ۵ برابر انجام خواهد داد. بنابراین، می توانید از فاصله بالا بدون اینکه کیفیت افت پیدا کرده و یا نویز ایجاد شود به اشخاص یا حوادث محل کار یا خانه خود نگاه کنید و زوایای مختلف را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که میدان دید بسیار واضح این مدل دوربین Bullet از بزرگترین و بارزترین مزیت آن می باشد.

دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل ۵X بولت ahd دارای قابلیت Starlight است که حتی در هنگام تاریکی فضای بیرون، امکان مشاهده را می دهد. به گونه ای که تصاویر رنگی را می توان به لطف حسگرهای فوق العاده حساس روز و شب به دست آورد. به عبارتی دیگر فناوری دید در شب تمام رنگی با سنسورهای پیشرفته ای که دارد، تصاویر و فیلم های واقعی را در شرایط کم نور ارائه می دهند و به شما امکان می دهد جزئیاتی مانند چهره انسان و شماره پلاک را به خوبی شناسایی کنید. لازم است بدانید قابلیت دید در شب تا فاصله و متراژ ۴۰ متری ممکن می باشد.

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

دوربین bullet فضای باز با قابلیت زوم بالا

دوربین بولت bullet زوم دار ahd استارلایت، گزینه مناسبی برای فضای باز می باشد و می تواند به آسانی بر روی درب خروجی منازل، دفاتر، شرکت ها، انبارها، پارکینگ ها و غیره نصب شود. همچنین دارای استارندارد IP66 می باشد تا در برابر سرمای شدید یا گرما مقاومت کند.

این مدل دوربین مداربسته استارلایت زوم کننده بولت از مدل های ahd است که به آسانی از طریق کابل کواکسیال مخصوص به دستگاه ضبط کننده دی وی آر و منبع تغذیه متصل می شود. از همین رو می تواند به صورت مداوم و ۲۴ ساعته ضبط و فیلمبرداری کند. همچنین با مجهز بودن به فناوری استارلایت در مکان های کم نور کنتراست بهتری دارد. بنابراین می توانید در مقایسه با دوربین های دید در شب عادی جزئیات بصری بیشتری برای تشخیص سایر اشیا مختلف برای شناسایی مظنونان یا وسایل نقلیه احتمالی بدست آورید.

لذا اگر به دنبال دوربین مداربسته outdoor با قابلیت زوم بالا هستید، تکنو دوربین چندین پیشنهاد ویژه برای شما خواهد داشت.

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

قیمت دوربین مداربسته زوم دار

دوربین های مداربسته زوم دار به دوربین هایی گفته می شود که دارای لنز وریفوکال جهت بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت است. این دوربین ها هر بار که نیاز به زوم باشد، نزدیک ترین و مناسب ترین لنز را به صورت اتوماتیک برمی گزینند. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین های زوم کننده با بهترین قیمت می باشد. جهت سفارش ارزان قیمت این مدل دوربین بولت مداربسته زوم دار و همچنین دوربین مداربسته گردان با زوم بالا هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید