دوربین لامپیدوربین مداربسته وای فای

خرید دوربین لامپی وای فای با ارزانترین قیمت

خرید دوربین لامپی وای فای با ارزانترین قیمت. مرکز فروش دوربین مداربسته لامپی در بانه عرضه کننده انواع لامپ های دوربین دار با کیفیت های متفاوت می باشد. این دوربین را هم می توان به صورت محسوس و هم می توان به صورت نامحسوس نصب و راه اندازی کرد. این دوربین بهترین و با کیفیت ترین دوربین رم خور برای فضا های داخلی می باشد چراکه دارای کلی امکانات خاص و در عین حال زاویه دید فوق العاده وسیع است. از همین رو موجب شده است تا مورد استقبال زیادی در سراسر دنیا قرار بگیرد. به بیانی ساده، این دوربین مدیریت و کنترل همه جانبه محیط مربوطه را از راه دور برای کاربران خود ایجاد می کند و همچنین موجب می شود تا گفتگو های اشخاص داخل محیط به وضوح کامل شنیده شود. همچنین از مدل های دید در شب است.

جهت آشنایی بیشتر با این مدل دوربین مداربسته فاقد سیم طرح لامپ رم خور ۳۶۰ درجه با ما همراه باشید:

خرید دوربین لامپی وای فای

دوربین مداربسته فاقد سیم طرح لامپ رم خور ۳۶۰ درجه

نصب دوربین مداربسته فاقد سیم طرح لامپ رم خور ۳۶۰ درجه، یکی از مؤلفه های مهم در خصوص اطمینان از حفاظت از اماکن مختلف است. مناطق حومه شهر یا دور افتاده مانند خانه باغ ها معمولاً دور از محل اقامت دائم قرار دارند. از همین رو با انتخاب این دوربین به راحتی می توان با استفاده از متصل شدن با شبکه وای فای اینترنت فهمید که در طول غیبت مالک چه اتفاقی برای ملک می افتد. نصب و راه اندازی این مدل دوربین نیازی به تخصص ویژه ندارد بلکه خود شما می توانید بدون استفاده از هرگونه دستگاهی نسبت به نصب آن بر روی سر پیچ لامپ محل اقدام کنید.

به عبارتی دیگر در دفتر کار، برای اطمینان از نظم و محافظت از تجارت کار نصب دوربین های مدار بسته لامپی نیز توصیه می شود. چراکه دارای اشکالی بسیار شبیه به لامپ های رشته ای معمولی است و کسی را متوجه دوربین بودن خود نمی کند. از همین رو گزینه خوبی برای مدیران جهت نظارت بر کار کارمندان خود می باشد.

خرید دوربین لامپی وای فای با ارزانترین قیمت

مزیت دوربین مداربسته پانوراما رم خور لامپی

مزیت اصلی و مهم این دوربین مداربسته شکل لامپ بدون سیم، مجهز بودن به لنز چشم ماهی است. این لنز دارای زاویه دید فراگیر تا میزان ۳۶۰ درجه است. چنین زاویه ای به شما امکان می دهد تا کل قلمرو منطقه یا رویداد اتاق مد نظر را بپوشانید. همچنین مطمئن شوید که همه چیز که با دارایی شما مرتب است، بدون اینکه جزئیات را از دست بدهید، برای شما قابل نمایش باشد‌.‌به طور کلی دوربین های Fisheye با نمای ۳۶۰ درجه به شما امکان می دهند همه چیز را با جزئیات ریز و کوچک را مشاهده کنید، تصویر را بزرگنمایی و کوچک کنید و همچنین زاویه دید را تغییر دهید.

همانطور که گفته شد این دوربین لامپی پانورامیک، از مدل های وایرلس است و به هیچ کابل کشی و دستگاه های رکوردر نیاز ندارد. بنابراین از این حیث کاملا مستقل است و فیلمبرداری فوق العاده واضح و دقیق را فراهم می کند. قابل ذکر است فیلمبرداری از طریق این دوربین دارای رزولوشن ۱۰۸۰p Full HD باکیفیت است.

در صورتی که فیلم های زنده و مستقیم محیط مورد نظر را از طریق این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانورما بدون سیم لامپی ۲ مگاپیکسل، از دست دادید، اصلا نگران باشید. چراکه این مدل از دسته های رم خور می باشد که تا سقف گنجایش ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا بعد ها به گرفته شده های آن، دسترسی داشته باشید.

خرید دوربین لامپی وای فای با ارزانترین قیمت

امکانات دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه شکل لامپ بیسیم

قابلیت انتقال دو طرفه صدا از دیگر امکانات عالی و محبوب این دوربین مداربسته لامپی وایرلس فیش آی می باشد. این ویژگی به وسیله میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی امکان پذیر است. به گونه ای که از طریق برنامه هوشمند مخصوص گوشی ها و کامپیوتر شخصی از راه دور صدای مالک را برای اشخاص جلوی دوربین پخش و همچنین صداهای محیط را دریافت می کند.

مسئله روشنایی در شب و تاریکی نباید کاربران این دوربین را نگران کند. چراکه به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است و دید واضح را حتی در دل شب و نبود نور کافی فراهم می کند.

دوربین مداربسته دید در شب لامپی ۲ مگاپیکسل دارای قابلیت در حال آماده باش می باشد که از گرفتن فیلم های بیهوده در محیط جلوگیری می کند. چراکه دارای سنسور تشخیص حرکت است که با احساس کوچک ترین حرکت، شروع به ضبط و فیلمبرداری می کند‌.

به طور کلی این مدل دوربین مداربسته بی سیم لامپی چشم ماهی برای نصب در محیط های داخلی طراحی شده است. از همین رو گزینه مناسبی برای منازل، دفاتر کار، اتاق بچه ها، اتاق افراد مسن، خانه باغ ها،  پارکینگ و غیره می باشد.

خرید دوربین لامپی وای فای با ارزانترین قیمت

خرید دوربین لامپی وای فای

با خرید دوربین مداربسته لامپی وای فای دار، مکان مد نظر خود را از راه دور کنترل کنید. این دوربین مداربسته قابلیت متصل شدن به اینترنت را داشته و کاربر حتی می تواند از طریق این دوربین مداربسته از راه دور با افراد حاضر گفتگو کند. این دوربین مداربسته رم خور وایرلس بوده لذا برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی و خرید لوازم جانبی نیست. از این رو این دوربین مداربسته لامپی کنترل از راه دور بسیار مقرون بصرفه می باشد. شما می توانید این دوربین را با قیمتی ارزان همراه با گارانتی معتبر از بازرگانی تکنو دوربین بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید