هارد دوربین مداربسته

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش را همراه با تخفیف ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تجربه کنید. هارد دیسک اینترنال سری بنفش دو ترابایت، مختص سیستم های نظارتی می باشد که تابحال جزو محبوب ترین و پر فروش ترین ذخیره ساز ها بوده و اعتماد کاربران را به خوبی جلب کرده است. تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش انواع هارد دوربین مداربسته وسترن دیجیتال با ظرفیت های متفاوت بوده. شما می توانید هارد داخلی وسترن دیجیتال با گنجایش ۲ ترابایت را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی اصل بودن از این مرکز فروش خریداری کنید. در ادامه به معرفی جزئیات این هارد دو ترابایت خواهیم پرداخت:

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد دیسک دوربین مدارسته وسترن دیجیتال با گنجایش ۲ ترابایت

هارد دیسک اینترنال (مخفف “hard drive drive” HDD) وسیله ای برای ذخیره اطلاعات دیجیتالی دوربین مداربسته است. امروزه یکی از ملزومات حفظ امنیت نصب دوربین های مداربسته در محیط های مختلف است. با این وجود هدف این سیستم ها ضبط و نگهداری اطلاعات گرفته شده است که تنها با وجود هارد دیسک اینترنال مناسب تحقق می یاید. از همین رو هارد دیسک ۲ ترابایت بنفش western برای ذخیره و دستیابی سریع به داده های ویدئویی، اطمینان از یکپارچگی اطلاعات و عملکرد طولانی تر همه سیستم های دوربین مداربسته طراحی شده است. این روزها، نیاز به تجزیه و تحلیل و پردازش مقدار زیادی از داده های گرفته شده دوربین مداربسته با سرعت فوق العاده ای در حال افزایش است.

هارد دیسک اینترنال وسترن بنفش ۲ ترابایت که به طور خاص برای دوربین مداربسته طراحی شده اند، برای سیستم های امنیتی خانگی و کوچک دفتر با حداکثر هشت درایو و تا ۶۴ دوربین فیلمبرداری HD ایده آل هستند. این هارد دیسک های وسترن در مدل های پانصد گیگابایت تا ۱۰ ترابایتی موجود است. همه آنها به رابط خارجی SATA 6 Gb / s و حافظه نهانگاه ۶۴ MB مجهز شده اند. همچنین دارای عملکرد ماندگار و باکیفیتی هستند. آنها با مجموعه ای از دستورالعمل ها برای پردازش داده های جریان به منظور کاهش افت فریم، بهبود پخش و عملکرد عالی ساخته شده اند.

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

هارد دیسک داخلی وسترن دو ترابایت

چه در حال محافظت از دارایی های شخصی و عزیزان خود باشید و چه مشاغلی را که برای ساختن آن سخت تلاش کرده اید نظارت کنید، می توانید به ذخیره سازی قابل اعتماد که توسط یکی از بزرگترین تولید کنندگان هارد دیسک در جهان ساخته شده است اعتماد کنید. هارد دیسک وسترن بنفش ۳٫۵ اینچی برای سیستم های دوربین مداربسته با دمای بالا، همیشه روشن، طراحی شده است تا از قابلیت اطمینان و کیفیت پخش فیلم در هنگام نیاز بیشتر اطمینان حاصل کنید و امنیت را با آن تجربه کنید.

این هارد وسترن دیجیتال برای نظارت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته همیشه در سیستم های دوربین مداربسته با کیفیت بالا ساخته شده است که از حداکثر ۶۴ دوربین استفاده می کند. فناوری AllFrame این هارد دیسک با جریان ATA کار می کند تا پیکسل سازی خطا و وقفه های ویدئویی را که در هنگام استفاده نادرست از درایوهای دسک تاپ به عنوان حافظه ذخیره سازی در سیستم های مداربسته رخ می دهد، کاهش دهد.

با استفاده از فناوری IntelliSeek ، هارد دو ترابایت بنفش، سرعت مطلوب جستجو را محاسبه می کنند که باعث کاهش مصرف برق، سر و صدا و لرزش می شود درنتیجه باعث آسیب دیدگی و فرسودگی سریعتر درایوهای دسک تاپ نمی شود. این مصرف کم انرژی فناوری IntelliSeek سرعت بهینه را محاسبه می کند که به نوبه خود باعث کاهش مصرف انرژی می شود و به ویژه برای محیط های با درجه حرارت بالا در طول شبانه روز از اهمیت بیشتری برخوردار است. فناوری IntelliSeek همچنین باعث افزایش عمر هارد دیسک اینترنال می شود.

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

خرید هارد ۲ ترابایت بنفش

یکی از اهداف اصلی سیستم های دوربین مداربسته، ضبط فیلم از وضعیت موجود در منطقه مورد نظر است. به علاوه تقریباً یک جزء اجباری همه این سیستم های دوربین مداربسته، امکان ضبط و ذخیره محتوای ویدئویی گرفته شده در منطقه مورد نظر است. در نتیجه صرف نظر از پیکربندی و تنظیم این سیستم ها، مهمترین بخش وجود هارد دیسک های اینترنال خاصی است که ضبط و ذخیره سازی محتوای ویدئویی ضبط شده بر روی آنها سازمان یابد. در این راستا یکی از کاربردی ترین و پرطرفدار ترین این محصولات، هارد ۲ ترابایت بنفش می باشد که ساخت کمپانی مطرح وسترن است و به کلی ویژگی های فوق العاده مجهز است که در بالا همه آنها ذکر شده است. برای خرید انواع هارد دیسک دوربین مداربسته می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید