دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی در بازار

قیمت دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی در بازار با قیمت های قابل ارائه توسط تکنو دوربین را مقایسه کنید. این دوربین مداربسته ضد آب رم خور نسل جدید بدون برق می باشد که از دوست داران محیط زیست هم محسوب می شود. همچنین پنل آن انرژی خود را از نور خورشید تغذیه می کند و ضمن اینکه وای فای دار هم است از کارت حافظه جهت ذخیره فیلم و تصاویر پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های ویژه این دوربین مداربسته پنل دار می توان به کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل، سنسور تشخیص حرکت، قابلیت دید در شب و غیره اشاره کرد.

با ما باشید تا بیشتر با این دوربین وایرلس خورشیدی آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته بدون برق

دوربین مداربسته باطری خور ضد آب

دوربین مدار بسته بدون برق خورشیدی، همانطور که از نامش پیداست انرژی برق مورد نیاز خود را از گرمای نور خورشید تأمین می کند و در مکان ‌هایی که اتصال به شبکه های الکتریکی برق غیرممکن است و یا دسترسی به آنها دشوار است بسیار کاربردی واقع می شود. این دوربین مداربسته بی‌سیم از قابلیت IP66 بهره می برد به این معنی که حتی در مقابل شرایط بد آب و هوایی مانند برف و باران مقاوم می باشد و با همان عملکرد با کیفیت به کار خود ادامه می دهد.

از ویژگی های بی نظیر این دوربین مداربسته رم خور پنل دار، قابلیت متصل شدن به شبکه WiFi است که می توانید تصاویر محیط تحت کنترل خود را از هرجای دنیا و ازطریق کامپیوتر و حتی تلفن همراه خود از طریق اتصال به اینترنت مشاهده کنید. این می تواند تصویر و صدا را با کیفیت بالا به طور همزمان به ده ها کاربر منتقل کند. همچنین به لطف قابلیت سنسور تشخیص حرکت می باشد که در این حالت دوربین در آماده باش قرار می گیرد و به محض حرکت از جلوی آن، سریعاً شروع به غیلم برداری می کند.

شایان ذکر است کیفیت تصویر این دوربین وایرلس خورشیدی FullHD است که تصاویر و فیلمبرداری های شفاف را به ثبت می رساند. این دوربین بدون برق خورشیدی، وضوح دید باکیفیتی را حتی در تاریکی شب تا فاصله ۱۵ متری ارائه می دهد. پنل این دوربین مداربسته خورشیدی حتی در هوای ابری و با آفتاب کافی انرژی تولید می کند و انرژی الکتریکی ذخیره شده در باتری را در طول روز ذخیره می کند تا سیستم در شب کار کند.

قیمت دوربین مداربسته بدون برق

مشخصات فنی دوربین مداربسته شارژی خورشیدی

  • تغذیه از طریق انرژی خورشید
  • وایرلس
  • کیفیت ۲ مگاپیکسلی
  • دارای اسپیکر و میکروفون
  • وای فای دار
  • پشتیبانی از رم
  • قابلیت دید در شب تا ۳۰ متر
  • بزرگنمایی دیجیتال
  • ذخیره ابری
  • استاندارد IP66 ( ضد آب )

قیمت دوربین مداربسته بدون برق

دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار وای فای دار

آیا می خواهید یک دوربین مداربسته داشته باشید که هم برای مناطق دور از دسترس برق و دور از کابل مناسب باشد و هم اینکه یک گزینه سازگار با محیط زیست باشد؟ بدون شک دوربین های مداربسته بی سیم خورشیدی یک گزینه عالی خواهد بود. این دوربین به پنل خورشیدی ضد آب مجهز است که به دوربین انرژی می دهند و باتری را در طول روز شارژ می کنند. به گونه ای که دوربین انرژی مورد نیاز خود را در هنگام نبود خورشید مانند مواقع شب یا هوای ابری از طریق باتری قابل شارژ تغذیه می کند.

به طور کلی، دوربین های مداربسته معمولی زمانی که ۲۴ ساعته شبانع روز و ۷ روز هفته کار می‌کنند، بهترین عملکرد را دارند، اما می‌توانند مقدار زیادی برق مصرف کنند و به سرعت هزینه‌های قبض برق شما را افزایش دهند. در این راستا با یک دوربین امنیتی خورشیدی، شما از برق برای تامین انرژی سیستم استفاده نمی کنید، چراکه تمام انرژی خود را از نور آفتاب تأمین می کند. بنابراین می توانید به طور چشم گیری هزینه های صورت حساب برق خود را به حداقل برسانید.

نصب دوربین مداربسته خورشیدی

کاربران می توانند بدون اینکه نیازی به پریز برق داشته باشند، این دوربین مداربسته خورشیدی وای فای دار را در هر نقطه از محیط خود بدون محدودیت نصب کنند. برای همین نصب و راه اندازی بسیار ساده و بی دردسری دارد. به علاوه در مواقع نقل مکان می توانید این دوربین را به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جایی کنید. با تشکر از رزولوشن ۱۰۸۰p fullHD این دوربین مداربسته، بر تمام وقایع و رویداد ها به خوبی نظارت کامل داشته باشید. زیرا امکان ضبط تصاویر و ویدیو های بسیار واضح را ارائه می دهد. با این وجود به وسیله این محصول می توانید محیطی امن و آرام را برای محیط زندگی یا محل کار خود به خوبی فراهم کنید.

قیمت دوربین مداربسته بدون برق

قیمت دوربین مداربسته بدون برق

این دوربین مداربسته شارژی پنل دار وایرلس، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro sd دارد که در صورت دسترسی نداشتن به وای فای و مودم همه تصاویر و فیلم های خود را داخل آن ذخیره می کند. به علاوه این دوربین بیسیم فضای باز مجهز به اسپیکر و میکروفون است که این امکان را فراهم می کند تا بتوانید صداهای محیط را در نقطه ای که می خواهید، بدون در نظر گرفتن فاصله از دوربین، با وضوح بیشتری بشنوید و ضبط کنید و یا از راه دور با افراد محیط تحت نظارت صحبت کنید. این دوربین مدار بسته خورشیدی بدون برق، از قابلیت های متحصر بفردی بهره می برد تا مکان های باز مانند باغ ها، ساختمان ها، شرکت ها و غیره را تحت پوشش دید خود قرار دهید. این دوربین را می توانید با قیمتی ارزان و استثنایی با گارانتی معتبر در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید