دوربین ورزشی

قیمت دوربین ورزشی ارزان باکیفیت

جهت سفارش و دربافت قیمت دوربین ورزشی ارزان با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. خرید دوربین مداربسته ورزشی از ضرورات لوازم ورزشکارانی می باشد که دوست دارند در همه لحظات خاص خود فیلم برداری کنند قاعدتاً باید این دوربین ها هم دارای ابعاد کوچک، هم قابل حمل و هم اینکه وزن کمی داشته باشند تا به آسانی هرکجا خواستید با خود ببرید. دوربین های مداربسته کوچک زیادی در بازار وجود دارند اما همگی این ویژگی ها در دو دوربین کوچک Q7 و Sq11 خلاصه شده است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین ورزشی ارزان

دوربین مداربسته کوچک جیبی Q7

دوربین بسیار کوچک پرتابل مدل q7، دارای اندازه جم و جور و کوچک می باشد که از قابلیت های متعددی ازجمله: متصل شدن به وای فای، قابلیت حمل، قابلیت دید در شب، شارژ از طریق برق شهری و یا درگاه کامپیوتر، قابلیت ضبط صدا و شنود محیط، پشتیبانی از رم تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. گاهی اوقات ورزشکارانی که قصد کوهنوردی و رفتن به دل طبیعت دارند، به یک دوربین لازم دارند که هم قابل حمل باشد و هم اینکه حافظه قوی برای ثبت و فیلمبرداری وقایع داشته باشند. از این رو دوربین مخفی کوچک بیسیم Q7 گزینه ایده آلی است و با کیفیت تصویر واضح و شفافی که دارد از همه لحظات دیدنی و خوشایند به فیلمبرداری می پردازد و همچنین به دلیل اینکه به میکروفون داخلی مجهز‌ می باشد، صداهای محیط را هم ضبط می کند. این دوربین ورزشی کوچک قابل حمل، قابلیت دید در شب دارد که حتی در تاریکی شب و نور کم هم تصاویر واضح را به ثبت می رساند همچنین با قابلیت متصل شدن به اینترنت از طریق وای فای افراد خانواده می توانند از راه دور به صورت زنده لحظات شما را در گوشی های هوشمند ببینند.

مشخصات فنی دوربین بسیار کوچک پرتابل  q7

  • قابلیت حمل
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • وای فای دار
  • دید در شب
  • میکروفون داخلی
  • شارژ با برق شهری یا درگاه های سیستم های خانگی

قیمت دوربین ورزشی ارزان

دوربین مداربسته کوچک بیسیم مکعبی SQ11

دوربین کوچک فول اچ دی Sq11، دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد که فیلم های واضح و واقعی را ضبط می کند. همچنین به دلیل اینکه از باتری لیتیوم با ظرفیت بالا بهره می برد و قابلیت نگهداری شارژ را برای مدت زیادی دارد از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. یکی از قابلیت های بی نظیر این دوربین بیسیم قابل حمل ورزشی SQ11، سنسور هوشمند تشخیص حرکت است و برای ورزشکارانی که قصد گردش از طریق بالن و فیلم گرفتن از بالا دارند بسیار مفید واقع می شود. از همین رو در هنگام آماده بودن برای پرواز، در این حالت سنسور ها به محض حرکت شروع به فیلم برداری می کند. از دیگر ویژگی های این دوربین مخفی sq11 ، قابلیت دید در شب از طریق LED های مادون قرمز می باشد.

مشخصات کلیدی دوربین کوچک بیسیم Sq11

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از رم تا ۳۲ گیک
  • سنسور تشخیص حرکت
  • قابلیت فیلمبرداری
  • دید در شب

قیمت دوربین ورزشی ارزان

قیمت دوربین ورزشی ارزان

ما دوربین های بسیار کوچک و پرتابل Q7 و qs11 را به ورزشکاران پیشنهاد می کنیم زیرا دارای ابعاد کوچک بوده و قابل حمل می باشند و همچنین از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ، قابلیت دید در شب، قابلیت فیلم برداری با کیفیت بالا و غیره بهره می برد. این دوربین های ورزشی دارای ماندگاری بالا و قیمت بسیار ارزان می باشد که می توانید در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید