دوربین ورزشی

فروش دوربین ورزشی ارزان ۴K

فروش دوربین ورزشی ارزان ۴K با مناسب ترین قیمت ها و ۲ سال ضمانت رسمی تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین صورت می گیرد. این مدل دوربین از سری دوربین های بسیار ریز مخفی می باشد که جهت انتقال تصاویر به اینترنت متصل شده و از این رو به آن وای فای دار نیز گفته می شود. در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته مخفی بیسیم کوچک فلتی که یکی از محبوب ترین دوربین های ریز جاسوسی قابل حمل می باشد، خواهیم پرداخت:

فروش دوربین ورزشی ارزان

دوربین فورکی فلتی بهترین انتخاب برای ورزشکاران

دوربین مداربسته بدون سیم رم خور فلتی جهت بکارگیری توسط ورزشکاران بهترین انتخاب است. به گونه ای که به شما امکان می دهد در حین تمرین ورزش مورد علاقه خود ضمن حفظ آزادی حرکت کامل، از محیط اطراف خود فیلم بگیرید و عکس بگیرید. برخلاف دوربین های مداربسته معمولی، این مدل دوربین وایرلس ورزشی می تواند به سادگی بر روی هرچیزی نصب شود تا به راحتی با خود به همه جا حمل کنید. به عبارتی دیگر دارای ابعاد جمع و جور، سبک و در عین حال محکم است و تقریباً در همه جای مانند کلاه ایمنی، دسته فرمان موتور، دوچرخه یا ماشین و غیره جای می گیرند در نتیجه به شما کمک می کند تا  به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به نگه داشتن دوربین آزادانه حرکت کنید.

قابل ذکر است این مدل دوربین کوچک متصل به اینترنت دارای باتری داخلی لیتیوم است که بعد از شارژ شدن قادر به کارکردن تا پنج ساعت است‌.

فروش دوربین ورزشی ارزان

ویژگی های دوربین ریز جاسوسی وایرلس s06

این مدل دوربین جاسوسی جیبی فلتی S06 دارای ویژگی محبوب کیفیت تصویر عالی ۴k می باشد که فیلم های واضح و شفافی را حتی در حالت حرکت سریع را ضبط می کند‌. این دوربین ورزشی ارزان ۴K برای به اشتراک گذاشتن جلسات و اطلاعات مهم در هر مکانی ایده آل است. به گونه ای که با متصل شدن به شبکه مودم Wifi اطراف آن، می توانید بلافاصله عکس ها و فیلم های خود را به سیستم عامل های اندرویدی، آیفون و ویندوز ارسال کنید تا به دیدن محیط به صورت زنده بپردازند. همچنین می توانید جلسات ورزشی خود را روی کارت microSD (سازگار با حداکثر ۶۴ گیگابایت ) ذخیره کنید و بعدها به ضبط شده ها دسترسی پیدا کنید.

این دوربین مداربسته وای فای بسیار کوچک فلتی فورکی، با ویژگی های فیلم برداری باکیفیت در روز و شب برای هر ماجراجویی مناسب است. این مدل دوربین برای چندین سال توانسته است در بین مدلهای دوربین یک انتخاب چشمگیر ایجاد کند تا همیشه بهترین تجربه از ضبط شده ها را در محیط نصب شده خود به کاربران خود ارائه می دهد.

این دوربین ورزشی بیسیم فلتی ۴k دارای میکروفون داخلی است و به شنود محیط مورد نظر می پردازد همچنین با عملکرد تشخیص حرکت، به حالت آماده باش قرار می گیرد.

فروش دوربین ورزشی ارزان

فروش دوربین ورزشی ارزان

آیا به دنبال مرکز فروشی قابل اطمینان جهت خرید دوربین مداربسته مخفی ورزشی هستید؟ آیا می خواهید دوربین ریز و سبک با قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشید که هنگام ورزش، کوه نوردی، دو و غیره با خود حمل کنید؟ نگران نباشید، تکنو دوربین وارد کننده دنیایی از جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین های ورزشی ارزان قیمت اورجینال می باشد که آنها را به صورت عمده و خرده در سراسر کشور پخش خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید