دوربین ورزشی

خرید دوربین ورزشی ارزان ۴K

خرید دوربین ورزشی ارزان ۴K با قیمتی باور نکردنی برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. وقتی صحبت از سیستم های دوربین های دوربین مداربسته می شود، می توان با طیف گسترده ای از دوربین های امنیتی روبرو شد. برخی از آنها می توانند برای جلوگیری از مجرمان در مناطق بزرگ و حساس عمل کنند، در حالی که برخی دیگر با طراحی کوچک و محرمانه خود می توانند به سطح امنیت درجه ی بالاتری اضافه کنند‌. در این راستا در نمایندگی های تکنودوربین انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی عرضه می گردد که با کاربرد های عالی در بیشتر گزینه هایی که دارند، به خوبی پاسخگوی نیاز همگان در اکثر مواقع می باشد.

لذا ما در اینجا به معرفی و بررسی پرطرفدارترین مدل ها، دوربین مداربسته مخفی بدون سیم کیو هفت شارژی و دوربین مداربسته بسیار کوچک sqt باتری دار می پردازیم:

خرید دوربین ورزشی ارزان

دوربین بیسیم شارژی q7

دوربین مداربسته بدون سیم کیو هفت شارژی از مدل های مخفی است که جزء جدیدترین و پیشرفته ترین مدل های بازار جهانی می باشد. همچنین به یکسری امکانات کاربردی مجهز بوده و موجب استقبال هر چه بیشتر کاربران در سراسر دنیا شده است. طراحی این دوربین مخفی به اندازه دو بند انگشت است. به همین دلیل تشخیص آن به عنوان یک دوربین فیلمبرداری بسیار دشوار خواهد بود. همچنین انتخاب ایده آلی برای ضبط حوادث مختلف می باشد.

قابلیت اتصال به اینترنت یکی از ویژگی های برجسته این دوربین مداربسته جیبی وای فای دار q7 بدون سیم است که با برنامه اپلیکیشن با پشتیبانی از گوشی های هوشمند اندروید و آیفون و کامپیوتر های شخصی سازگار است. با این ویژگی امکان پخش زنده فیلم های زنده در زمان واقعی در هرکجا و هر زمانی که باشید را فراهم می کند‌. در نتیحه در صورت وقوع حوادث می توانید در کمترین زمان وارد عمل شوید. همچنین در مواقع پیاده روی یا کوهنوردی می توانید لحظات شگفت انگیز خود را با افراد دیگر از راه دور به اشتراک بگذارید. یکی دیگر مشخصات فنی بی همتای این دوربین عبارتند از پشتیبانی از کارت حافظه micro sd است که حجم گسترده ای را از فایل های گرفته شده ذخیره می کند.

با این مدل دوربین می توانید از تصاویر و فیلم های واضح حتی در تاریکی بهره مند شوید. چراکه از قابلیت دید در شب بهره می برد. دوربین مداربسته بسیار کوچک کیو هفت رم خور از باتری لیتیوم بهره می برد و ۶۰ دقیقه می تواند بدون هیچ منبع تغذیه ای کار کند. از طرف دیگر در صورت فیلمبرداری مداوم و بی وقفه می توانید آن را به شارژر و برق مستقیم شهری متصل کنید. قابلیت ضبط صدا همراه فیلمبرداری باکیفیت از دیگر مشخصات محبوب این دوربین ورزشی کوچک می باشد.

خرید دوربین ورزشی ارزان

دوربین مخفی مگنتی وای فای دار sqt

دوربین مداربسته بسیار کوچک sqt باتری دار، از سری دسته های بدون سیم است که نصب و راه اندازی بسیار ساده ای دارد. همچنین از مدل های تحت شبکه است که از قابلیت انتقال آنلاین ویدیو های گرفته شده بر روی گوشی های هوشمند از راه دور بهره می برد‌. این دوربین مدل مناسبی برای نصب در داخل گاو صندوق، اتاق بچه و افراد مسن، دفاتر کار و غیره می باشد. همچنین با دارا بودن میکروفون قدرتمند داخلی، امکان شنود باکیفیت محیط را فراهم می کند. با این ویژگی درک بهتری را از وقایع برای کاربران خویش ارمغان می آورد. جهت ارائه مدارک رسمی می توانید از کارت حافظه داخلی این دوربین مداربسته ورزشی اس کیو تی کمک بگیرید.

باتری داخلی این دوربین توانایی نگهداری شارژ را مدت زمان ۹۰ دقیقه فراهم می کند. زمانی که اگر بخواهید در فضای کارت حافظه و باتری صرفه جویی کنید، می توانید این دوربین را درحالت تشخیص حرکت تنظیم کنید. با این ویژگی دوربین به حالت آماده باش می رود و تنها در صورت ورود اشخاص به داخل محوطه دید خود شروع به فیلمبرداری می کند. به لطف ال ای دی های مادون قرمز این دوربین مداربسته بیسیم قابل حمل sqt شارژی قادر به ضبط باکیفیت و قابل مشخص در نبودن نور کافی می باشد. پایه مغناطیسی این مدل دوربین از ویژگی های عالی آن است که موجب می شود به راحتی بر روی اشیاء فلز و آهن بچسپد.

این دوربین دارای قابلیت اتصال به پاور بانک و برق مستقیم است تا بتواند به صورت شبانه روز و بدون وقفه ضبط و فیلمبرداری کند.

خرید دوربین ورزشی ارزان

خرید دوربین ورزشی ارزان

دوربین مخفی بیسیم ورزشی به دوربین هایی گفته می شود که دارای وزنی سبک و ابعادی ریز جهت حمل راحت می باشد. این دوربین های شارژی بیسیم را غالبا ورزشکاران با خود به همه جا حمل کرده و فعالیت های روزانه و مسابقات خود را توسط آن به ضبط خواهند رساند. دوربین های ورزشی دارای انواع متفاوتی هستند که غالب مدل های آن را می توانید با قیمتی باور نکردنی از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری با قیمتی ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید