دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

فروش دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک با بهترین شرایط توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه! برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر فارغ از اینکه در هرکجای جهان که باشید، داشتن یک دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک توصیه می شود‌. در نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه انواع مدل ها و اشکال گوناگون دوربین های مداربسته جاسوسی با تخفیف ویژه و درعین حال مجهز به کلی ویژگی های شگفت انگیز ارائه می گردد. همه ی این ها موجب می شود تا در هر مواقعی از رویداد های روزمره به خوبی پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران خود باشد.

در این راستا ما به بررسی پرفروش ترین ها یعنی دوربین مداربسته شارژی SQ11 مخفی و دوربین مداربسته بسیار کوچک sqt جاسوسی می پردازیم:

فروش دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین مداربسته شارژی SQ11 مخفی

مزیت بارز و اصلی دوربین مداربسته مخفی شارژی SQ11 مخفی، قابل حمل بودن آن است. چراکه از مدل های فاقد سیم است و به هیچ کابل و دستگاه های ضبط اضافی جهت فیلمبرداری نیاز ندارد. از طرف دیگر این دوربین دارای ابعاد خیلی ریز و وزن کمتر از ۱۰ گرم است. با توجه به این ویژگی ها شما می توانید به راحتی آن را داخل هر چیزی در محیط پنهان کنید و چشم کسی را متوجه دوربین بودن آن نکنید.

یکی از بهترین ویژگی های این دوربین مداربسته وایرلس مخفی sq11، قابلیت اتصال wifi آن است که به آن امکان پشتیبانی از برنامه هوشمند مخصوص گوشی های هوشمند، تبلت و کامپیوتر های شخصی را فراهم می کند. در نتیجه می توانید از فیلم و تصاویر زنده داخل محیط مد نظر از هرکجای جهان که باشید باخبر شوید. جدای از زاویه دید گسترده ۱۴۰ درجه، این دوربین پرتایل مخفی دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل است. بنابراین می توانید از کوچکترین جزئیات حوادث محیط مطلع شوید.

فناوری تشخیص حرکت در دوربین sq11

این دوربین از فناوری تشخیص حرکت استفاده می کند که به دوربین اجازه می دهد فقط در مواقعی که در شعاع دید آن هر حرکتی را فوراً تشخیص داده و شروع به ضبط کند. به گونه ای که پس از فعال شدن دوربین، بلافاصله ضبط شروع می شود. این باعث می شود در عمر باتری صرفه جویی شود زیرا دوربین فقط در صورت حرکت می تواند کار کند.

ویژگی مهم دیگر این دوربین عملکرد دید در شب است. با کمک چراغ های مادون قرمز متصل به دوربین ، می تواند فیلم واضح را حتی در شب یا در شرایط کم نور تا فاصله ۲ متری ضبط کند. این دوربین کوچک بی سیم یک باتری لیتیوم داخلی دارد که می تواند تا ۶۰ دقیقه کار کند.

از دیگر ویژگی های این دوربین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایتی است. همچنین مدل مناسبی برای نصب در اتاق خواب کودک، داخل گاو صندوق، دفاتر کار و غیره می باشد.

 

فروش دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین مداربسته بسیار کوچک sqt جاسوسی

دوربین مداربسته بسیار کوچک sqt جاسوسی یکی دیگر از مدل های محبوب است که قابلیت ضبط فیلم های مخفیانه دارد. این یک دوربین ریز است و دارای طراحی با شکل گرد است. قابل حمل است و می توانید آن را در هر کجای خانه، دفتر، حیاط خانه یا هرجای دیگری که خواستید قرار دهید بدون اینکه نگران شوید که کسی به دوربین بودن آن شک کند. تکنولوژی تحت شبکه این دوربین منجر به پخش زنده و در زمان واقعی ویدیو ها از راه دور می‌شود.

جهت بازیابی تصاویر و فیلم های گرفته شده در محیط می توانید به مموری رم آن مراجعه کنید. چراکه از کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف گنجایش ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند. شما می توانید دوربین را به پریز برق مستقیم متصل کنید. این باعث می شود که به مدت ۲۴ ساعت به طور مداوم کار کند. بیایید در مورد کییت فیلم این دوربین مخفی شارژی اس کیو تی صحبت کنیم.

کیفیت دوربین ریز sqt

این دوربین کوچک جاسوسی دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰P با نرخ ۳۰ فریم است، بنابراین شما فیلم ها و عکس های واضحی دارید. این دوربین در کارت حافظه فیلم به صورت خودکار فیلم های قدیمی را رونویسی می کند تا فیلم های جدید را جایگزین آنها کند. یکی دیگر از ویژگی های عالی دوربین مداربسته وای فای sqt رم خور، فناوری تشخیص حرکت آن است. جایی که دوربین فیلم برداری را فقط هنگامی شروع می کند که حرکت را در شعاع داخل اتاق تشخیص دهد.

به نوبه خود این فناوری منجر به حفظ و نگهداری بیشتر فضای کارت حافظه و شارژ باتری می شود. پایه مغناطیسی این دوربین موجب می شود تا آن را بر روی هر سطوحی در محیط نصب کنید. از دیگر آپشن های محبوب این محصول، ضبط صدا و قابلیت دید در شب است که باعث می شود در هر زمان و هر مکانی بهتر به درک حوادث بپردازید.

فروش دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

فروش دوربین مدار بسته مخفی بیسیم کوچک

دوربین های مداربسته مخفی بیسیم از دسته دوربین های پر فروش جهت حمل و ضبط دقیق اتفاقات محیط است. این دسته از دوربین های مداربسته در انواع اشکال موجود بوده و همگی با قیمتی باور نکردنی توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری به فروش می رسد. شما می توانید برای سفارش و خرید آنلاین و حضوری انواع دوربین وای فای مخفی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید