دوربین لامپی

قیمت شگفت انگیز دوربین لامپی V380

قیمت دوربین لامپی V380 به صورت شگفت انگیز توسط بازرگانی تکنو دوربین اعلام شد. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین های مداربسته در زندگی ما سهم بسیار مهمی به خود کسب کرده است. چراکه با داشتن این محصولات آسودگی خاطر و آرامش در همه جای دنیا نصیب همگان می شود. در این راستا ما می خواهیم به نقد و بررسی لامپ دوربین دار V380‌ بپردازیم که به کلی ویژگی های منحصر بفرد مجهز شده است. این دوربین علاوه براینکه فضای دید ۳۶۰ درجه ای را در محیط داخلی فراهم می کند، دارای قابلیت ضبط صوتی دو نفره و سنسور تشخیص حرکت و غیره می باشد‌. از همین رو محبوبیت زیادی میان کاربران به خود جذب کرده است.

جهت آشنایی بیشتر با لامپ دوربین دار رم خور بیسیم همراه ما باشید:

قیمت دوربین لامپی

دوربین مداربسته لامپی V380 وایرلس

دوربین مداربسته لامپی V380 وایرلس گذشته از تکنولوژی های بسیار پیشرفته، جزء جدیدترین و بهترین دوربین های ۳۶۰ درجه است که از کاربردهای متعدد نصب در فروشگاه های زنجیره ای، خرده فروشی، بانکداری و محیط های تجاری و صنعتی برخوردارر می باشد. این دوربین چشم ماهی در همه ی مواقع و اماکن بسیار مفید است و می تواند جای چندین دوربین را بگیرد تا نمای کلی صحنه را به ثبت برساند. همچنین کیفیت تصویر استثنایی را در یک فاکتور نامحسوس به شما می دهد. به این معنی گاهی اکثر اشخاص متوجه دوربین بودن آن نمی شوند. به این دلیل که ظاهر کاملاً مشابهی به لامپ های قدیمی رشته ای دارد.

به طور کلی این دوربین مداربسته وای فای بی سیم با دارا بودن ضبط نمای ۳۶۰ درجه از محیط در بسیاری از موارد به شما کمک می کند تا تعداد دوربین خود را کاهش دهید ، در حالی که پوشش شما را افزایش می دهد. به این معنی که خود به تنهایی قادر به ضبط همه جانبه ای از اتفاقات رخ داده در محیط است.

این در حالی است که زمانی که با دوربین های مداربسته معمولی ضبط می کنید، تنها از یک زاویه عکس می گیرد. اما با این مدل از دوربین های مداربسته فیش آی لامپی هر نقطه از اطراف داخل محیط به صورت همزمان با میزان نمای ۳۶۰ درجه وارد تصویر می شود. از طرف دیگر برای انجام این کار با یک دوربین مداربسته معمولی استفاده از حداقل ۴ عدد ضروری است. در نتیجه شما این امکان را دارید که با یک لامپی V380 360 درجه به صورت کاملا مقرون به صرفه، این کار را به صورت یکجا انجام دهید.

قیمت دوربین لامپی

دوربین شکل لامپ رم خور ۳۶۰ درجه

به لطف کیفیت تصویر Full HD این مدل از دوربین های بیسیم لامپی دید با وضوح بالا و زاویه دید عریض و گسترده ای را ضبط می کنید. از این رو میزان حوادث ناگوار را به وسیله این کیفیت های عالی تصویر، به حداقل می رسانید. دوربین های شکل لامپ رم خور با نمایش ۳۶۰ درجه برای مناطق داخلی شما ایده آل هستند. همچنین به لطف ویژگی wifi با اتصال به اینترنت، منطقه ای که می خواهید به صورت ۲۴ ساعته و ۷ ساعته تحت کنترل داشته باشید، با تصویری که به صورت زنده از رویدادهای محیط به تلفن خود می فرستید، تماشا کنید.

به علاوه با این واقعیت که دوربین مداربسته پانورامیک لامپی دارای سنسور تشخیص حرکت است به شما امکان می دهد در صورت لزوم تصاویر را ذخیره کرده و حافظه خود را با داده های بیهوده پر نکند. در واقع این سنسور حرکت، همانند یک دزدگیر هوشمند عمل می کند‌.

به این معنی که در هرکجای جهان که باشید با فعال کردن این ویژگی و متصل شدن به اینترنت، می توانید از ورود افراد با داخل محیط خود مطلع شوید. همچنین می توانید فیلم های این دوربین را از راه دور با برنامه های اندرویدی کنترل کنید. به این‌ معنی که از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها مشاهده کنید.

قیمت دوربین لامپی

امکانات لامپ دوربین دار مموری خور

جهت بازیابی کامل ضبط شده ها می توانید به کارت حافظه این لامپ دوربین دار مموری خور ۲ مگاپیکسل رجوع کنید‌. چراکه از مدل های رم خور می باشد. از دیگر ویژگی های محبوب و کاربردی این محصول، مجهز بودن به میکروفون داخلی و اسپیکر خارجی است. بنابراین منجر به انتقال صدای دو طرفه از طریق اپلیکیشن مخصوص V380 می شود. گفتنی است ۳ عدد ال ای دی مادون قرمز این دوربین چشم ماهی، باعث روشن کردن محیط در‌ شرایط کم نور می باشد.

به طور کلی از این دوربین مداربسته لامپی بیسیم وای فای می توانید جهت نصب در اتاق خواب کودک، اتاق افراد مسن خانواده، دفاتر کار، پارکینگ ها، ویلا، انبار، کارخانه جات و غیره مورد استفاده قرار داد.

قیمت دوربین لامپی

قیمت دوربین لامپی

دوربین های مداربسته لامپی بهترین گزینه برای داخل دوربین خانه، مغازه و فروشگاه می باشد. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بی سیم به طور کامل مکان مد نظر را پوشش داده و به خوبی تصاویر را ضبط و در داخل رم ذخیره سازی خواهد کرد. این دوربین را می توانید با کیفیت های متفاوت از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری با قیمتی ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید