دوربین مدار بسته تحت شبکهدوربین مداربسته عروسکی

خرید دوربین عروسکی تحت شبکه Baby Cam

خرید دوربین عروسکی تحت شبکه Baby Cam با ارزان ترن قیمت جهت نظارت بر خانه های شما امکان پذیر است. دوربین مداربسته بیبیکم ip، از عملکرد بسیار خارق العاده و قابلیت های پرکاربرد بهره می برد که موجب شده است از فروش بالایی میان کاربران برخوردار باشد از جمله این قابلیت های شگفت انگیز می توان به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، متصل شدن به wifi، قابلیت دید در شب تا ۱۵ متر ، مکالمه دو طرفه، پشتیبانی از رم تا ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.

با ما باشید تا بیشتر با این دوربین مدار بسته بی سیم عروسکی گردان آشنا شوید:

خرید دوربین عروسکی

دوربین مداربسته گردان بیسیم خانگی

دوربین مداربسته وایرلس عروسکی گردان، از دوربین های معروف تحت شبکه یا IP است که قابلیت متصل شدن به دستگاه NVR را داشته تا تصاویر ضبط شده خود را با وضوح ۲ مگاپیکسلی به داخل آن ذخیره و seve کند. همچنین از ویژگی های کارآمد آن، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است که از همه نقاط کور تحت مراقبت، فیلمبرداری کرده و پوشش دهی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های بی نظیر این دوربین مداربسته فاقد سیم چرخشی Baby cam، امکان متصل شدن به شبکه وای فای است که در هر کجا که باشید می توانید مکان مورد نظر خود را تحت نظارت مستقیم قرار بدهید تا در صورت هرگونه حادثه ناگوار در اسرع وقت به پلیس یا همسایگان خبر دهید.

شایان ذکر است این دوربین ۳۶۰ درجه قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های Android و Ios را دارد. قابلیت دید در شب از امکانات دیگر این دوربین مداربسته بی سیم عروسکی تحت شبکه می باشد که به وسیله ال ای دی ها و لنز ۳٫۶mm حتی در تاریکی شب یا روشنایی پایین، میزان وضوح شفافی را ارائه می دهد. همچنین با میکروفون داخلی می توانید به شنود محیط بپردازید و با اسپیکر آن هم این امکان را فراهم می سازد تا از راه دور با اهالی خانواده صحبت کنید.

خرید دوربین عروسکی

دوربین مداربسته بیبیکم برای منزل

در اینجا می خواهیم ویژگی های نامبرده در بالا را بهتر تشریح کنیم. دوربین مداربسته عروسکی بیسیم است بدین معنی که برای نصب و راه اندازی آن نیازی به کابل کشی های طولانی نداریم. این دوربین همانطور که گفته شد ۳۶۰ درجه به اطراف خود خواهد چرخید به طوری که حرکات محیط را می پاید و این پاییدن دوربین مداربسته بیبیکم به لطف قابلیت حساس به حرکت می باشد. دوربین مداربسته baby cam اولین بار به عنوان دوربین مراقبت از کودک شناخته شد. به طوریکه کاربران این دوربین را در خانه برای مراقبت از کودک یا نظارت بر پرستار وی نصب می کنند تا والدین بتوانند از راه دور توسط گوشی همراه خود کودک را ببینند.

دوربین چرخشی ۳۶۰ درجه عروسکی برای ضبط تصاویر نیازی به دستگاه رکوردر ندارد. چراکه رم خور بوده و تمامی تصاویر گرفته شده را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. این دوربین به دوربین ضبط صدا نیز معروف است چراکه کاربر می تواند از راه دور صدا های ضبط شده را بشنود و یا در صورت نیاز با افراد حاضر در مکان به صورت زنده صحبت کند. این قابلیت ها توسط میکروفون و اسپیکر تعبیه شده در این دوربین امکان پذیر است. با این حال هم به شنود محیط بپردازید و هم اینکه به صورت دوطرفه با افراد خانه در گفتگو خواهید بود.

این دوربین مداربسته چرخشی بی سیم که برای اماکن و بخش داخلی خانه مناسب و مؤثر است دارای وضوح تصویر ۲ مگاپیکسلی است که تصاویر شفاف و دقیق را به ثبت می رساند همچنین قابلیت متصل شدن به مودم و WiFi را دارد که به صورت زنده در هرجا از محیط مورد نظر باشد می توانید داخل خانه خود را در گوشی های هوشمند مشاهده کنید.

خرید دوربین عروسکی

مشخصات دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه وایرلس عروسکی

  • بدون سیم
  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • متصل شدن به وای فای
  • چرخش۳۶۰ درجه ای
  • قابلیت ضبط و فیلمبرداری
  • قابلیت شنود محیط
  • اسپیکر بیرونی
  • پشتیبانی از کارت حافظه دار
  • مناسب فضای بسته
  • چرخش ۳۶۰ درجه به اطراف
  • دید در شب
  • قابلیت زوم دیجیتال
  • ضبط فیلم با سرعت۳۰ فریم بر ثانیه
  • رم خور

خرید دوربین عروسکی

دوربین مداربسته خانگی وای فای گردان v380، به لطف حرکت افقی ۳۶۰ درجه و عمودی ۹۰ درجه،این امکان را برای کاربر فراهم خواهد کرد که از راه دور دوربین فیلمبرداری را با چرخش کنترل کرده و از طریق تلفن هوشمند خود به هر گوشه، داخلی خانه خود نگاه کنید. میکروفون داخلی در این دوربین عروسکی Wi-Fi دار می تواند آنچه را که واقعاً اتفاق افتاده و صدای محیط را در صحنه ضبط کند. شما می توانید این دوربین مداربسته wireless گردان عروسکی خانگی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه تکنو دوربین با مدیریت دیمن منصوری خریداری فرمایید. همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه تکنو دوربین بهره مند شوید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید