هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته

قیمت هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته را از ما بخواهید. هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته، با عملکردهای بالایی طراحی شده است که آن را قادر می سازد تا وظایف ذخیره و نگه داری فایل های سیستم های مداربسته را انجام دهد، بنابراین برای اطمینان از ضبط تمام فیلم های مورد نظر شما همیشه موثر است. این هارد دیسک ها که از گنجایش یک ترابایت بهره می برند دارای هارد سی ‌گیت و وسترن دیجیتال می باشد. با ما باشید تا بیشتر با آن ها آشنا شوید:

قیمت هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته

هارد دوربین مداربسته یک ترابایت سیگیت

هارد دوربین مداربسته سیگیت دارای گنجایش ۱ ترابایت و بافر ۶۴ مگابایت است که از ظرفیت بسیار بالایی را جهت نگه داری تصاویر دوربین ها برخوردار است و به گونه ای طراحی شده است که برای نرم افزارها و سیستم های دوربین های مداربسته، عظمت سرعت بالا و دقت عملکرد را تضمین می کند، به عبارتی دیگر با قابلیت کارایی بسیار بالا تصاویر و فیلم های ضبط شده داخلی که از طریق دوربین های مداربسته ضبط شده است را مدیریت می کند. همچنین این هارد دیسک Seagate، بهترین انتخاب برای کار با دستگاه های DVR ها و NVR ها برای ضبط فیلم است. به علاوه می تواند همزمان ۳۲ دوربین را پشتیبانی کند و به ضبط ویدیو آن ها بپردازد و در خود ذخیره کند. این هارد داخلی دوربین مداربسته یک ترابایتی کلیپ های اسناد مهم مانند فیلم و عکس ها را با سرعت انتقال داده ۱۸۰ مگابایت در ثانیه در خود جای داده است. این هارد ۱ ترابایتی سی گیت، دارای سایز ۳٫۵ اینچی است و با رابط SATA 3.0 در سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه کار می کند که عملکرد پشت سر هم داده را برای انتقال سریع و کارآمد بهبود می بخشد.

مشخصات فنی هارد دوربین مداربسته سیگیت

  • ابعاد: ۲۶ × ۱۰۱ × ۱۴۷ میلی‌متر
  • وزن: ۶۳۸ گرم
  • نوع هارد دیسک: هارد دیسک
  • گنجایش: ۱ ترابایت
  • نوع رابط: SATA3.0
  • سایز هد: ۳٫۵ اینچ
  • بافر: ۶۴ مگابایت
  • سرعت چرخش: ۵۴۰۰ دور در دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها: ۱۱۰ مگابایت بر ثانیه
  • قابلیت : AdvancedFormat

قیمت هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته

هارد اینترنال وسترن دیجیتال با ظرفبت ۱ تربایت

هارد Western Digital برای نظارت بر سیستم های ضبط فیلم دیجیتال مبتنی بر سرورهای ویدیویی و / یا DVR ساخته شده است و در سرعت ۵۴۰۰ دور در دقیقه کار می کند . این سری HDD وسترن دوربین مداربسته، عملکرد برتر، ظرفیت بالا و قابلیت اطمینان طولانی مدت را ارائه می دهد. درایوها برای کار بی وقفه در پردازش سیستم و ضبط صدا و تصویر، بر روی هر دوربین مدار بسته ای طراحی گردیده است همچنین در حالی که عملکرد قابل اعتماد را تا سرعت انتقال داده ها تا ۱۱۰ مگابایت را فراهم می کند. این هارد وسترن مدار بسته، ۳٫۵ اینچی مقاومت بیشتر در برابر لرزش و دمای بالا، با مصرف انرژی کمتر و انتشار پایین صدا را تشکر از فناوری های IntelliSeek فراهم می کند. شایان ذکر است که این هارد ۱TB دوربین مداربسته، قابلیت این را دارد تا تصاویر ذخیره شده ۶۴ دوربین را همزمان در خود ذخیره کند.

مشخصات هارد دیسک وسترن دیجیتال ۱ ترابایت

ظرفيت۱ ترابايت

نوع رابطSATA 3.0

سايز هد ۳٫۵ اينچ

بافر (حافظه کش)۶۴ مگابايت

سرعت چرخش۷۲۰۰ دور در دقيقه

سرعت انتقال داده‌ها: ۱۸۰ مگابایت بر ثانیه

فرمتAdvanced Format

قیمت هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته

قیمت هارد یک ترابایت دوربین مدار بسته

هارد های نامبرده در بالا دارای گنجایش بسیار بالا تا ۱ ترابلیت است که تصاویر و فیلم های قابل توجهی را با قابلیت اعتبار و اطمینان بالا در خود ذخیره می کنند. شما می توانید با توجه به نیازهای خود هر کدام از هارد های بالا را همراه با سایر لوازم جانبی دوربین مداربسته را با قیمتی ارزان در فروشگاه های منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید