ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته باتری خور

قیمت ماکت دوربین مداربسته باتری خور را با ارزان ترین نرخ ممکن دریافت کنید. با خرید شبه دوربین مداربسته شارژی، امنیت و حفاظت خانه، باغ و محل کار خود را بالا ببرید چراکه با گذر هر بیننده ای تصوری واقعی از دوربین مداربسته تداعی خواهد شد. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع ماکت های دوربین مداربسته در مدل ها و با قابلیت های متفاوت می باشد. انواع ماکت دوربین مداربسته یا دوربین های کاذب موجود در انبار های تکنو دوربین عبارتند از ماکت دوربین مداربسته چراغدار؛ ماکت دوربین مداربسته شارژی، ماکت دوربین مداربسته چرخشی، ماکت دوربین مداربسته خورشیدی و غیره…

قیمت ماکت دوربین مداربسته

نصب شبه دوربین، ارزان ترین راه برای برقراری امنیت

اگر به دنبال روشی مطمئن و ارزان قیمت برای جلوگیری از سرقت و یا کم کاری پرسنل در اماکن و ادارات هستید، ماکت دوربین مدار بسته بهترین انتخاب است. ماکت دوربین مداربسته تنها بدنه ای بی روح است و تصویری نشان نمی دهد. لازم به ذکر است که شما می توانید با قرار دادن ۳ عدد باتری قلمی، LED کوچکی را روشن نگه دارید که مدام چشمک می زند و این چهره ای واقعی تر به ماکت خواهد بخشید. مهمترین مزیت دوربین مداربسته کاذب عبارتند از:

  • بهره مندی از ال ای دی چشمک زن
  • بازدارندگی بالا از سرقت و خرابکاری
  • قیمت مناسب و ارزان

قیمت ماکت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته کاذب شارژی

  • ماکت دوربین مداربسته بولت: از جنس فلزی بوده و برای نصب در فضا های باز پیشنهاد می شود.
  • ماکت دوربین مداربسته اسپید دام: این ماکت دوربین مداربسته چرخشی بوده و دارای ال ای دی هایی چشمک زن بوده که به صورت واقعی جلوه نمایی می کنند. این ماکت دوربین مداربسته باطری خور بوده قابلیت نصب در فضای بیرون را دارد و کاملا ضد آب و گرد و خاک است.
  • ماکت دوربین مداربسته دام: این دوربین مداربسته کاذب باطری خور از جنس پلاستیک می باشد که مناسب فضا های داخلی بوده و به راحتی با پیچ به سقف متصل می شود.

قیمت ماکت دوربین مداربسته

قیمت ماکت دوربین مداربسته

اگر به دلیل مادی، کمبود بودجه و یا هر دلیل دیگری قادر به نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته واقعی نمی باشید، بهترین راه حل برای شما می تواند ماکت دوربین مداربسته یا دوربین مداربسته کاذب می باشد. بدنه دوربین های کاذب فوق العاده شبیه به دوربین های مداربسته اصلی هستند. لذا هر رهگذری با دیدن ماکت دوربین های مداربسته، هر فکر پلیدی که در سر داشته باشد را دور ریخته و راه درست را بر می گزیند. لذا با خرید ماکت دوربین مداربسته می توانید با کمترین هزینه کارمندان، کار کنان، پرسنل و مشتریان را به خوبی مدیریت کرد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده جدیدترین و بهترین ماکت دوربین مداربسته به قیمتی باورنکردنی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید