دوربین لامپی

قیمت دوربین مداربسته لامپی V380

قیمت دوربین مداربسته لامپی V380 به نسبت سایر دوربین های مداربسته خانگی بسیار ارزان تر می باشد. دوربین مداربسته چشم ماهی طرح لامپ یکی از محبوب ترین دوربین های ۳۶۰ درجه وای فای دار می باشد که قابلیت کنترل از راه دور را داشته به طوریکه امکان گفتگو برای کاربر در هر نقطه ای که باشد را فراهم می سازد. شما می توانید این دوربین مداربسته ضبط صدا به راحتی بر روی سرپیچی ساده نصب خواهد شد. ما را برای آشنایی بیشتر با این محصول بینظیر همراهی کنید.

قیمت دوربین مداربسته لامپی

مشخصات دوربین مداربسته وایرلس لامپی با قابلیت مکالمه دو طرفه

  • امکان مشاهده تصاویر از طریق نصب اپلیکیشن icsee بر روی گوشی همراه از راه دور
  • دارای کیفیت فول اچ دی یا دو مگاپیکسل
  • دارای میکروفن و بلندگو برای مکالمه دو طرفه از راه دور با افراد حاضر در مکان نصب دوربین مداربسته
  • ساپورت رم میکرو با گنجایش ۱۲۸ گیگ
  • دارای لنز چشم ماهی fisheye با زاویه دید ۳۶۰ درجه
  • امکان کنترل خاموش و روشن کردن چراغ از راه دور از طریق اپلیکیشن
  • اتصال مستقیم به سرپیچ و برق ۲۲۰ ولت
  • قابلیت روشن سازی محیط و استفاده به عنوان لامپ
  • قابل استفاده به عنوان دوربین نامحسوس و مخفی
  • مناسب اماکن داخلی همانند خانه- شرکت- اداره- فروشگاه و مغازه

قیمت دوربین مداربسته لامپی

بهترین دوربین مداربسته وایرلس خانگی

دوربین های مداربسته مناسب منزل در بازار زیاد اند. اما ما باید برای تجهیز خانه خود به دوربین مداربسته، دوربینی را برگزینیم که در هر نقطه از جهان قابل دسترسی باشد و دارای بالاترین سطح کیفیت باشد. نکته مهم دیگری که برای انتخاب سیستم مداربسته خانگی باید در نظر گرفت؛ نصب راحت و عدم نیاز به سیم کشی می باشد. از هر سو به دوربین مداربسته وایرلس لامپی بگریم، می توان به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین دوربین مداربسته خانگی روی آن حساب کرد. دوربین مداربسته وای فای دار لامپی دارای لنز چشم ماهی یا fisheye برای نمایش تصاویر به صورت ۳۶۰ درجه و پانوراما می باشد. دوربین مداربسته بیسیم مدل لامپ یکی از محبوب ترین دوربین های کنترل با موبایل محسوب می شود چراکه کاربر با نصب نرم افزار v380 بر روی گوشی خود می تواند تمامی تصاویر مکان مد نظر را به صورت مستقیم زیر نظر بگیرد. در ضمن این دوربین مداربسته دارای میکروفن و بلندگوی قوی جهت مکالمه دو طرفه نیز می باشد.

قیمت دوربین مداربسته لامپی

قیمت دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته طرح لامپ در سه کیفیت متفاوت عرضه بازار خواهند شد که عبارتند از دوربین مداربسته لامپی ۱٫۳ مگاپیکسل hd، دوربین مداربسته لامپی فول اچ دی، دوربین مداربسته طرح لامپ ۳ مگاپیکسلی. لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته نامحسوس لامپی از لحاظ عملکرد شبیه هم هستند و تنها از لحاظ کیفیت با هم متفاوت هستند که این مشخصه به طور مستقیم بر روی قیمت دوربین های لامپی تاثیر گزار می باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته وایرلس از جمله دوربین های لامپی با قیمتی باور نکردنی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین مداربسته لامپی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. Нi, i thіnk that i saw you visited my weblog ѕo i came to “return the favor”.I’m trying tο find things to improvve my site!І suppose its օk to uѕe some of your ideas!!

    my web site: seo judi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید