دوربین مداربسته ضبط صدا

قیمت دوربین مداربسته ضبط صدا

قیمت دوربین مداربسته ضبط صدا هر چقدر که باشد، ارزشش را دارد. چراکه ضبط تصاویر بدون صدا هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. دوربین های مداربسته میکروفن دار از دسته دوربین های محبوب هستند که دارای مدل های متنوعی می باشند که مهمترین آنها دوربین های مداربسته با قابلیت مکالمه دو طرفه است. دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا قابلیت شنود محیط را به بهترین نحو دارند. در ادامه با این دسته از دوربین های ضبط صدا بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت دوربین مداربسته ضبط صدا

دوربین های مداربسته با قابلیت ضبط صدا

یکی از ترجیحات و اولویت های خرید یک دوربین مداربسته، مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا ضبط صدای محیط را با جزئیات فراهم کند. از همین جهت رفاه حال هموطنان گرامی، رو طیف زیادی از این دوربین های مداربسته میکروفون دار در لیست موجودی فروشگاه قرار داده ایم که می توانید آن ها را مطابق با خواسته های خود با قیمت ارزان خریداری کنید.

لیست موجودی دوربین های مداربسته ضبط صدا عبارتند از:

در زیر به معرفی پرفروش ترین مدل دوربین مداربسته ضبط صدای مدل چرخان اسپید دام که برای محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته ضبط صدا

 

دوربین مداربسته اسپید دام گردام میکروفن دار

دوربین مداربسته speed dom برای استفاده در فضای باز طراحی شده است که می تواند ۳۶۰ درجه به صورت افقی و ۱۸۰ درجه به صورت عمودی حرکت کند. همچنین می تواند به لطف فناوری پیشرفته لنز، زوم اپتیکال و دیجیتال ایجاد کند. به این معنی که می تواند تصویر متحرک را با ویژگی تمرکز بر روی حرکت و تمرکز بر روی نقاط استراتژیک تصاویر بسیار واضح و مشخصی را ثبت می کند. این دوربین مداربسته گردان اسپید دام به لطف LED های مادون قرمز خود در محیط های تاریک نیازهای امنیتی را برآورده می کند. به این معنی حتی در شب کیفیت های تصویر عالی ایجاد می کند تا از هر آنچه که در دل شب اتفاق می افتد را به خوبی ضبط کند.

به طور کلی سیستم دوربین مداربسته گردشی اسپید دام ۳۶۰ درجه، در هر کجا که به تصویر واضح و ضبط صدای دقیق، نظارت و پخش از راه دور نیاز باشد، می توان استفاده کرد. چراکه هم دارای میکروفون داخلی است و هم از مدل های تحت شبکه است.

از این مدل دوربین مداربسته اسیپید دام در مکان های ذیل استفاده می شود:

  • نظارت و مدیریت ترافیک داخل شهری
  • جهت کنترل کیفیت محصول در محل کار کارخانه ها و شرکت ها
  • در حیاط های خلوت، پارکینگ های سر باز، انبارها جهت پیشگیری از حوادث و رفتارهای بی احتیاطی و شناسایی افراد بدخواه
  • تئاتر، سالن کنفرانس و غیره

این مدل دوربین مداربسته دارای محافظ بدنه استاندارد است که به خصوص برای کار در همه شرایط نامساعد جوی مناسب است. به عنوان نمونه در مقابل باران، برف، تگرگ، یخ، طوفان، خورشید، گرما و غیره به خوبی دوام می آورد. همچنین دارای میکروفون ویژه است که می تواند صدا را بهتر از آنچه انتظار داشته باشید تشخیص دهد.

قیمت دوربین مداربسته ضبط صدا

قیمت دوربین مداربسته ضبط صدا

بهترین دوربین مداربسته، دوربینی است که به طور همزمان صدا ها و تصاویر مکان مد نظر را ضبط و ذخیره سازی کند. دوربین های مداربسته ای که مجهز به میکروفن داخلی هستند، ضبط صدا مکان مد نظر را انجام داده تا شواهدی بهتر را برای شما جمع آوری کند. شما می توانید انواع مدل های دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا را از طریق وب سایت ما با قیمت ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید