دوربین مداربسته ضبط صدادوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مداربسته مخفی با قابلیت ضبط صدا

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا مخفی نسبت با سایر دوربین های کوچک متفاوت بوده چراکه مهمترین آپشن دوربین های میکروفن دار، ضبط صدا همراه با تصاویر می باشد. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی که فاقد قابلیت ضبط صدا هستند، هر چقدر هم با کیفیت باشند، باز هم قادر به ضبط دقیق و بدون نقص نمی باشند. از این رو ما در اینجا دوربین مداربسته ضبط صدا s06 را به شما معرفی خواهیم کرد. تا به راحتی بتوانید تصاویر مکان مد نظر را همراه با صدا به ضبط برسانید.

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

دوربین ریز جاسوسی وای فای دار فلتی ضبط صدا

دوربین مداربسته وایرلس فلتی بسیار کوچک مدل S06 به کلی قابلیت های شگفت انگیز و محبوب مجهز است که علاوه براینها دارای کیفیت بسیار خارق العاده و واضح تا ۱۲ مگاپیکسل است.

امکانات ویژه دوربین مداربسته میکروفون دار جاسوسی ریز:

با فشار یک دکمه به صورت خودکار فیلم برداری می کند: به لطف تشخیص حرکت این مدل دوربین مخفی، هیچ چیز از دوربین کوچک شما فرار نمی کند! به این معنی اگر کسی به حوزه دید او وارد شود، بلافاصله شروع به ضبط و فیلم برداری می کند. این قابلیت سنسور هوشمند، در نگهداری فضای داخلی کارت حافظه و شارژ باتری صرفه جویی می کند.

این مدل دوربین مداربسته فاقد سیم را می توانید با خود با همه جا حمل کنید و با فشار یک دکمه لحظات جالب و سرگرم کننده را ثبت کنید و یا از آن به عنوان ثبت مدارک مهم و مورد نیاز استفاده شود. همچنین به میکروفون داخلی مجهز است تا صداهای واضح و دقیق را هم همراه فیلمبرداری ضبط کند.

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

باتری قوی و سایز کوچک دوربین وایرلس s06

باتری فوق العاده طولانی مدت: این مدل دوربین مخفی بسیار ریز فلتی S06 از باتری قابل شارژ از جنس لیتیوم بهره می برد که می تواند بعد از شارژ ساعت ها کار کند. قابل ذکر است با فعال کردن قابلیت تشخیص حرکت، این کار کردن مداوم افزایش می یابد. بسیار کوچک و سبک: این دوربین فیلمبرداری جاسوسی وای فای دار باتری خور فوق العاده جمع و جور و دارای وزن سبک می باشد که می توانید دوربین میکرو را با استفاده از یک نگهدارنده مغناطیسی به دیوار یا قفسه وصل کنید. یا می توانید آن را مثلاً به جیب پیراهن یا کوله خود ببندید. بدون اینکه کسی متوجه دوربین بودن آن شود.

گذشته از همه این ها دوربین جاسوسی بیسیم فلتی مدل S06، دارای کیفیت فوق العاده تا ۴k می باشد که حتی ریزترین جزئیات را به صورت بسیار شفاف به اجرا می گذارد. همچنین از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند تا حجم زیادی از داده ها را داخل خود ذخیره کند. در زیر به نمونه تصویر این دوربین قابل حمل ریز جاسوسی دقت کنید:

همانطور که در جریانید، دوربین مداربسته مخفی تا ابعاد کوچکتری داشته باشد بهتر جاسازی می شود. دوربین مداربسته وایرلس s06، ارتباط خود را از طریق وای فای wifi با کاربر برقرار کرده و تصاویر را ارسال می کند. یعنی اگر گوشی همراه کاربر به اینترنت متصل شود، به راحتی تمامی تصاویر مکان مد نظر را دریافت خواهد کرد. از دیگر قابلیت های ویژه این دوربین مداربسته ریز میکروفن داخلی آن است که توانایی ضبط صدا را همزمان با تصاویر دارد. در ادامه به معرفی ویژگی های مهم و کلیدی این دوربین مخفی رم خور وای فای دار خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

مشخصات دوربین مداربسته مخفی ریز وای فای مدل S06

  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • دارای رزولوشن ۴K پیکسل
  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • دارای قابلیت اتصال مستقیم گوشی به وای فای دوربین بدون نیاز به مودم ( Hotspot )
  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بیسیم بر روی رم بدون نیاز به دستگاه NVR
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا
  • فرمت فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بصورت AVI
  • دارای لنز ثابت
  • دارای دید در شب قوی
  • قابلیت پشتیبانی از رم میکرو تا ۶۴ گیگ

قیمت دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

دوربین های مداربسته ضبط صدا در انواع متفاوتی تولید و عرضه بازار می شوند، لذا این دوربین ها بسته با نیاز و کاربرد شما دارای ابعاد، کیفیت و آپشن های متفاوتی می باشند. مهمترین دوربین های میکروفن دار عبارتند از دوربین لامپی، عروسکی، دوربین مداربسته حساس به حرکت، دوربین های مخفی و غیره… . شما می توانید انواع دوربین مخفی با قابلیت ضبط صدا را به قیمتی شگفت انگیز از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید