دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

فروش دوربین کوچک بیسیم شارژی SQT

فروش دوربین کوچک بیسیم شارژی SQT به صورت عمده و خرده تنها از نمایندگی های تکنو دوربین امکان پذیر است. این دوربین مخفی مغناطیسی بوده و به راحتی به سطوح فلزی خواهد چسپید. این دوربین خیلی کوچک وایرلس دارای قابلیت اتصال به وای فای بوده و قابلیت انتقال تصاویر به سراسر دنیا را به صورت آنلاین دارد. این دوربین کوچک بیسیم باطری خور بوده و تا چند ساعت فیکس ضبط فیلم و صدا خواهد کرد.

فروش دوربین کوچک بیسیم

دوربین مداربسته رم خور کوچک sqt

دوربین جاسوسی بیسیم شارژی SQT دارای اندازه فوق کوچکی بوده و تشخیص آن علناً غیر ممکن می باشد. این مدل می تواند همراه شما تمام قدم هایی که برمیدارید را جزء به جزء ضبط و فیلمبرداری کند. حال این رزولوشن فیلمبرداری ۱۰۸۰p می باشد تا کاربران تصاویر واضحی را از طریق آن بدست بیاورند. همانطور که گفته شد این دوربین از نسل های وایرلس است به این معنی به دلیل نیاز نداشتن به دستگاه ضبط کننده اضافی، نصب و راه اندازی ساده ای را فراهم می کند. همچنین از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر محل مورد نظر به صورت زنده بر روی گوشی های هوشمند پیکربندی شده بهره می برد چراکه به آسانی به شبکه اینترنتی وای فای مجاور خود بلافاصله متصل می شود.

این دوربین مداربسته مخفی ریز شارژی وایرلس، می تواند گزینه مناسبی برای ورزشکاران یا کوهنوردان باشد تا از طبیعت های زیبا فیلمبرداری کند و آنها را به صورت زنده برای اشخاص دیگر در هر کجا که باشند به اشتراک بگذارد. همچنین به دلیل سازگاری با مموری رم می توانید گرفته ها را تا سقف ۶۴ گیگابایت ذخیره کنید. از دیگر ویژگی های این مدل دوربین جاسوسی وای فای دار، مجهز بودن به میکروفون داخلی است تا صداهای اطراف خود را به خوبی ضبط و بعدها پخش کند. همچنین به دلیل اینکه دارای باتری لیتیوم با کیفیت است ساعت ها شارژ خود را نگه می دارد تا فیلمبرداری های مداوم و پشت سرهم را برای کاربران خویش یه ارمغان بیاورد.

لازم به ذکر است بدانید این دوربین مخفی دارای ال ای دی های مادون قرمز است تا دید در شب و تاریکی را برای فاصله های ده متری فراهم کند.

فروش دوربین کوچک بیسیم

مشخصات دوربین مداربسته مخفی باطری خور SQT

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت انتقال تصویر و فیلم
  • قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت دید در شب تا برد ۱۰ متر
  • دارای حسگر های تشخیص حرکت

فروش دوربین کوچک بیسیم

فروش دوربین کوچک بیسیم

فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته مخفی عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته کوچک جاسوسی وایرلس و همچنین ahd می باشد. شما می توانید این مدل دوربین را با قیمت مناسب از فروشگاه منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید