دوربین مداربسته ضبط صدا

خرید انواع دوربین مدار بسته داهوا با ضبط صدا

خرید انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا داهوا را به صورت عمده و تکی با ارزان ترین قیمت ها را تنها از نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور انجام دهید. این دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که به دلیل مجهز بودن به میکروفون داخلی، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می گیرد. با ما باشید تا با این دوربین مداربسته میکروفون دار dahua بیشتر آشنا شوید:

خرید انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا

داهوا و دوربین های مداربسته میکروفن دارش!

داهو، یک کمپانی چینی معتبر است. این شرکت ارائه دهندهٔ انواع مختلف محصولات و خدمات دوربین های مداربسته می‌باشد که در سال ۲۰۱۵، رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار را کسب نموده است. از همین رو فروشگاه آنلاین منصوری در تمام نقاط و سراسر کشور دارای نمایندگی های فروش و نصب ارزان قیمت دوربین مداربسته داهوا می باشد.

داهوا دوربین های امنیتی بسیار متنوعی از جمله دوربین های HDCVI ، شبکه واچ دی را ارائه می دهد. دوربین های داهوا سنسورهای قدرتمند و بزرگنمایی نوری با عملکرد بالا ارائه می دهند. از دیگر فناوری های پرطرفدار دوربین Dahua می توان به قابلیت ضبط صدا در محیط به کمک میکروفون های داخلی اشاره کرد.

دوربین های مداربسته داهوا میکروفون دار می توانند صدای محیط را به همراه تصویری که به صورت واضح تشخیص می دهند، ثبت و ضبط کنند. به این ترتیب، فایلهای ویدئویی همراه با تصاویر را بدست می آوریم. بخشی که صدای مکان را درک می کند به عنوان میکروفون یا شنود صدا تعریف می شود. به عبارتی دیگر این سیستم های دوربین های مداربسته dahua دارای استراق سمع هستند که برای امنیت و درک آنچه در خانه و محل کار شما اتفاق می افتد استفاده می شوند. به لطف آن ما می توانیم هر روز که می خواهیم و ۷ روز در هفته نظارت و ضبط دقیق و قابل تشخیصی کنیم. درنتیجه این ضبط شده های دوربین ها شواهد بسیار مهمی را برای حل حوادث و همچنین دستگیری عاملان فراهم می کند.

خرید انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا

لیست انواع دوربین مدار بسته dahua با قابلیت ضبط صدا

  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-HAC-HDW1400EMP-A
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-HAC-HDW1200EMP-A
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-HAC-HFW1200TP-A
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-IPC-HDW2431TP-AS-S2
  • دوربین دام داهوا ۲ mp مدل IPC-HDW2231TMP-AS-S2
  • دوربین بولت داهوا ۴ mp مدل DH-IPC-HFW2439SP-SA-LED-S2
  • دوربین دام داهوا ۵ mp مدل DH-HAC-HDW1509TLP-A-LED
  • دوربین بولت داهوا ۲ mp مدل DH-HAC-HFW1200CMP-A
  • دوربین دام داهوا ۲ mp مدل DH-HAC-HDW1239TLP-A-LED
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua HAC-HFW1200TL-A
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-HAC-HFW2802TP-Z-A
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua HAC-EBW3802
  • دوربین مدار بسته داهوا مدل Dahua DH-HAC-HDW2601TP-A

خرید انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا

خرید انواع دوربین مدار بسته با ضبط صدا

بازرگانی تکنودوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دوربین های مداربسته با مارک های معتبر و همچنین برند های متفرقه می باشد. که به پخش عمده و تکی انواع مدل های دوربین مداربسته ضبط صدا، میکروفن دار و مکالمه دو طرفه می پردازد که بدون واسطه به همکاران خود با قیمت بسیار پایین و ضمانت رسمی ۲ ساله به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید