دوربین مداربسته ضبط صدادوربین مداربسته مخفی

خرید انواع دوربین مداربسته مخفی با قابلیت ضبط صدا

خرید انواع دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا مخفی برای تمامی عمده فروشان و فروشگاه داران به صورت عمده و خرده و همچنین برای کاربران گرامی همراه با گارانتی معتبر امکان پذیر است. دوربین های مداربسته میکروفن دار نوع محبوبی از دوربین های کوچک هستند که تمامی صدا های مکان مد نظر را مو به مو برای ما ضبط خواهد کرد. این دوربین ها غالبا رم خور بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را برای انتقال تصاویر به سراسر دنیا را دارند. ما در ادامه به معرفی دو نمونه از دوربین های ریز جاسوسی میکروفن دار خواهیم پرداخت:

خرید انواع دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

دوربین مداربسته مخفی ضبط کننده صدا s06

ملاک انتخاب و خرید دوربین مداربسته برای بعضی ها ریز بودن و غیر قابل مشاهده بودن برای اشخاص می باشد. علاوه براین قادر به فیلمبرداری باکیفیت خارق العاده تصاویر باشد! به این ترتیب توصیه ما در این گونه مواقع گزینه دوربین مداربسته فلتی رم خور وایرلس می باشد. چراکه این مدل دوربین s06 دارای اندازه بسیار ریز است تا به خوبی در هرکجای مکان مدنظر پنهان شود و دور از چشم همگان واقع باشد. همچنین با مجهز بودن به کیفیت ۲ مگاپیکسل این امکان را فراهم می کند تا حتی از راه دور تصاویر را به طور دقیق ضبط کند. شما می توانید با این مدل از راه دور به فیلم های زنده و مستقیم محیط مورد نظر از طریق گوشی های هوشمند خود بپردازید چراکه دارای قابلیت متصل شدن به مودم وای فای می باشد.

علاوه براین شما می توانید به تمام گرفته ها در کارت حافظه داخلی دسترسی داشته باشید. دوربین مداربسته ضبط کننده صدا رم خور با دارا بودن میکروفون داخلی، قادر به شنود مکان مد نظر می باشد. از دیگر مشخصات محبوب این مدل مجهز بودن به سنسور تشخیص حرکت، دارای باتری لیتیوم با نگهداری ۴ ساعت باتری و غیره می باشد.

خرید انواع دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

دوربین مداربسته مخفی میکروفن دار شارژی مدل SQT

یکی دیگر از مدل های دوربین بسیار کوچک، دوربین مداربسته بیسیم جاسوسی شارژی SQT می باشد و بدون نیاز به متصل شدن به کابل و دیگر دستگاه های ضبط می تواند فیلمبرداری های فول اچ دی عالی خود را به ضبط برساند. این مدل دارای شیار کارت حافظه تا پذیرش ظرفیت ۶۴ گیگابایت است که داده های گرفته شده را با اطمینان بالا برای مشاهده بعد ها ذخیره می کند. شما می توانید با این مدل دوربین مداربسته وایرلس به استراق سمع محیط اطراف آن بپردازید. از دیگر مشخصات اصلی و پرطرفدار این مدل دارا بودن سنسور تشخیص حرکت، قابلیت دید در شب و تاریکی، قابلیت انتقال تصاویر از راه دور و غیره می باشد.

 

خرید انواع دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

خرید انواع دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا

علاوه بر دوربین های نامبرده، دوربین های دیگری نیز برای ضبط صدا وجود دارند که دارای کیس بزرگتری نسبت به نمونه های بالا می باشند. دوربین مداربسته بدون سیم لامپی، دوربین مداربسته عروسکی، دوربین مداربسته چرخشی حساس به حرکت اتوترک، دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی و غیره از دسته دوربین های بزرگ ضبط صدا می باشند که علاوه بر ضبط صدا، امکان مکالمه دو طرفه را برای کاربر ایجاد خواهند کرد.

شما می توانید انواع دوربین مداربسته با قابلیت ضبط صدا را با قیمت ارزان و ضمانت دوساله از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

شما می توانید انواع دوربین مداربسته مخفی با قابلیت ضبط صدا را با قیمت ارزان و ضمانت دوساله از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید