لوازم جانبی دوربین مداربسته

فروش قطعات دوربین مداربسته با قیمت مناسب

فروش قطعات دوربین مداربسته با قیمت مناسب جهت مونتاژ و یا تعمیر دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط تصویر، توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه آغاز شد. لوازم و قطعات دوربین مداربسته از دسته ضروری ترین محصولات موجود در فروشگاه است که برای غالب عمده فروشان و مونتاژ کنندگان بیش از هر چیزی حائز اهمیت می باشد. این قطعات دوربین مداربسته عبارتند از برد pcb، ال ای دی های مادون قرمز، چیپ ها، سنسور ها و غیره که به صورت عمده و تکی به فروش می رسند. در ادامه به معرفی این لوازم دوربین مداربسته می پردازیم:

فروش قطعات دوربین مداربسته

قطعات مونتاژ دوربین مداربسته

برای خرید و سفارش قطعات ضروری مربوط به دوربین های مداربسته به فروشگاه آنلاین منصوری بانه مراجعه کنید که لیستی از قطعات مونتاژ باکیفیت و پراهمیت دوربین های مداربسته را به صورت عمده و خرده با قیمت رقابتی عرضه می کند. به عنوان مثال کابل ها و اتصالات را برای انواع دوربین های مداربسته موجود است. بنابراین انواع سیم هایی که برای دوربین های آنالوگ، ahd  استفاده می شود و یا کابل ها CAT5e، CAT6 و غیره مخصوص دوربین های آی پی یا تحت شبکه را می توانید با اطمینانی بالا خریداری کنید. گاهی برای نصب دوربین های مداربسته در مکان های مهم، رزولوشن کیفیت تصویر آنان نقش مهمی در انتخاب دوربین ها دارد. از همین رو می توانید در بازرگانی تکنودوربین انواع لنز های قدرتمند با کیفیت را بیابید که با بزرگنمایی تصویر را برای ما واضح تر به نمایش بگذارد.

جدا از لنز های دوربین مداربسته، دنیایی از برد های تصویر، میکروفن های قوی، آی آر کات و غیره جهت مونتاژ دوربین های متفاوت در این فروشگاه موجود می باشد. قابل ذکر است led های مادون قرمز برای دوربین های مداربسته جهت قابلیت دید در شب مناسب است که امکان مشاهده واضح تصاویر در تاریکی را تا فاصله و متراژ زیاد ارائه می دهد. فیش های BNC موجود در وب سایت ما سیگنال های صوتی و تصویری دوربین های مداربسته آنالوگ را بدون افت کیفیت منتقل می کنند.

 

فروش قطعات دوربین مداربسته

لیست لوازم جانبی، اجزا و قطعات دوربین مدار بسته

  • دستگاه اسپلیتر و تقویت‌کننده تصویر
  • تسترهای مانیتور و کابل دوربین مداربسته
  • محافظ‌های خارجی
  • مبدل‌های تصویر
  • هارد دیسک اینترنال
  • سنسورهای حرکتی
  • میکروفن‌های صدا دوربین مداربسته
  • مالتی پلکسر تصویر
  • انتقال سیگنال HDMI بر روی کابل شبکه Cat6
  • ویدئو بالن دوربین مداربسته
  • لوازم جانبی شبکه

در ادامه به معرفی لیستی از مهمترین لوازم جانبی دوربین مداربسته خواهیم پرداخت:

فروش قطعات دوربین مداربسته

دستگاه ضبط کننده ویدیو دوربین مداربسته

دستگاه ضبط کننده ویدیو دوربین مداربسته از قطعات اصلی و جانبی یک سیستم دوربین مداربسته است که نقش پخش، ضبط و بازیابی داده های دوربین را برعهده دارد. این دستگاه از دو نوع DVR و NVR تشکیل شده است که هرکدام متناسب با نوع تکنولوژی دوربین مداربسته انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. برای نمونه یک دستگاه رکوردر دی وی آر مخصوص دوربین های آنالوگ و نوع ان وی آر آن برای دوربین های مداربسته تحت شبکه یا آی پی طراحی شده است. مدل dvr می تواند تصاویر گرفته شده را علاوه بر ذخیره، برای کاربران از راه دور به صورت مستقیم انتقال دهد. البته لازم به ذکر است بدانید نوع دیگری از این محصولات به نام XVR موجود است که ترکیبی از این دو دستگاه های فوق الذکر می باشد.

به عبارتی ساده تر خود به تنهایی از دوربین های آنالوگ، توربو اچ دی، ahd، آی پی و غیره پشتیبانی می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیو DVR و NVR بسته به دوربین های موجود در محیط انتخاب می شود برای همین دارای انواع مدل های ۴ کانال، ۸ کانال، ۱۶ کانال، ۳۲ کانال و ۶۴ کانال هستند. با این وجود متناسب با ورودی های موجود، می تواند همزمان و به صورت یکپارچه ویدیو های محیط مورد نظر را به اشتراک بگذارد.

فروش قطعات دوربین مداربسته

هارد دیسک داخلی دوربین مداربسته

هارد دیسک یا همان HDD از دیگر تجهیزات مهم به حساب می آید که دارای وظیفه مهمی می باشد. این محصول در وب سایت ما در انواع مارک های معتبر و شناخته شده سی گیت و وسترن دیجیتال عرضه می گردند که هرکدام به نوبه خود دارای قابلیت اطمینان بالایی هستند. دوربین هایی که در ۲۴ ساعت شبانه روز فیلم برداری می کنند می توانند حجم زیادی اطلاعات و داده های خود را برای مدت زمان طولانی در هارد دیسک های پانصد گیگ، یک ترابایت و الی ۱۰ ترابایت ذخیره کنند.

فروش قطعات دوربین مداربسته

دستگاه UPS دوربین مداربسته

دستگاه UPS که به منبغ تغذیه بدون وقفه مشهور است، سطح ایمنی مکان هایی که به سیستم دوربین مداربسته مجهز است را بسیار افزایش می دهد. این دستگاه دارای عملکرد باکیفیت است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری تغذیه می کند. کاربرد اصلی یو پی اس به گونه ای است که در هنگام قطع ناگهانی محیط مربوطه، فعالیت خود را شروع و از خاموش شدن دوربین ها و تجهیزات آن جلوگیری می کند. زیرا قادر به تأمین برق مورد نیاز آن ها از طریق باتری خود می باشد. علاوه براین، دستگاه UPS، از خراب شدن و آسیب دیدن دوربین ها و قطعات آن در هنگام قطع برق و ولتاژ های ناگهانی نیز جلوگیری می کند.

فروش قطعات دوربین مداربسته

فروش قطعات دوربین مداربسته

قطعات و لوازم های جانبی دوربین های مداربسته موجود شامل، برد، کیس ها، بدنه دوربین ها، هاردهای اینترنال داخلی و غیره می باشد که با قیمتی بسیار مناسب به توسط نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور به فروش می رسند.‌ لذا اگر قصد خرید قطعات دوربین مداربسته به صورت عمده و یا خرده را دارید، و همچنین می خواهید لوازم و تجهیزات جانبی جهت نصب و راه اندازی را همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید، با ما در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید