دزدگیر GMKدزدگیر اماکن

خرید دزدگیر جی ام کا GMK 650

با خرید دزدگیر جی ام کا GMK 650 دیگر نگران امنیت نباشید. چراکه این دزدگیر خط ثابت بوده و امکان نصب تلفن کننده سیم کارتی به دستگاه برای کاربر وجود دارد. امکان نصب و راه اندازی این دزدگیر در هر مکانی وجود دارد به طوریکه توسط زون های بیسیم و با سیم به خوبی منطقه را تحت پوشش خود قرار می دهد. هموطنان گرامی می توانند دزدگیر اماکن با بهترین قیمت همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه تکنو دوربین بانه تهیه کنید.

خرید دزدگیر جی ام کا

دزدگیر منزل gmk مدل ۶۵۰

با انتخاب دزدگیر جی ام کا GMK 650، از کوچکترین تعرض افراد غیر مجاز به منطقه تحت حفاظ شده با خبر می شوید. صرف نظر از اینکه در کجا قرار گرفته اید! حال این سوال پیش می آید طریقه مطلع ساختن کاربران توسط این سیستم ضد سرقت چگونه است؟ باید در پاسخ بگوییم این مدل به دو شیار سیمکارت داخلی مجهز است به این معنی می توانید آن را به دو عدد سیمکارت مجهز کنید تا در صورت احساس تحریک زون ها بلافاصله با شماره های موجود ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است این ارتباط از طریق تماس گرفتن و ارسال پیامک کوتاه می باشد. همچنین در صورت اختلال دریکی از سیمکارت ها یا اتمام اعتبار شارژ می تواند به سیمکارت دیگر متصل شود.

گذشته از این حالت سیمکارتی، این مدل دزدگیر منازل جی ام کا مدل ۶۵۰ دارای قابلیت متصل شدن به خط تلفن ثابت منطقه مد نظر می باشد که با شماره های ذخیره شده در صفحه نمایشگر ال سی دی تماس برقرار می کند. در نهایت این سیستم مرکزی gmk مدل ۶۵۰ را می توانید در منازل، دفاتر، شرکت ها، بانک ها، ویلاها، انبارها و غیره به آسانی نصب کنید تا آرامش خاطر و خیال آسوده را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های محبوب این مدل دزدگیر قابلیت شنود و استراق سمع مکان مورد نظر به صورت واضح می باشد تا صدای اشخاص داخل محیط را ضبط کند.

در صورت قطع ناگهانی برق نگران نباشید چراکه این مدل دزدگیر منازل جی ام کا در این حالت سریعاً شما را مطلع می سازد. همچنین هنگامی که در صورت فراموشی فعال کردن دستگاه، می توانید از طریق پیام کوتاه از راه دور آن را روشن و یا حتی خاموش کنید.

خرید دزدگیر جی ام کا

مشخصات فنی دستگاه مرکزی با تلفن کننده خط ثابت  GM650

  • قابلیت ست کردن تجهیزات بیسیم با فرکانس ۳۱۵ مگا هرتز
  • دارای ۴ زون باسیم و ۴ زون بیسیم
  • قابلیت ذخیره سازی ۱۰ شماره تلفن جهت تماس در زمان سرقت
  • دارای ۲ عدد ریموت کنترل ۵ دکمه آنتن دار
  • امکان شنود صدای محیط از طریق تماس با دزدگیر
  • اعلام هشدار خرابی یا سرقت بلندگو
  • خاموش و روشن کردن یک وسیله برقی
  • خاموش و روشن کردن دزدگیر از طریق تلفن ثابت و موبایل

خرید دزدگیر جی ام کا

خرید دزدگیر جی ام کا

برند جی ام کا از دسته مارک های پر طرفدار ایرانی می باشد که از تولید کنندگان پر طرفدار انواع سیستم های اعلام سرقت، یو پی اس و غیره می باشد. بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن جی ام کا در سطح کشور می باشد که تمامی محصولات این برند را همراه با گارانتی معتبر تحویل مشتری خواهند داد. شما می توانید این سیستم ضد سرقت را با قیمت مناسب از بازرگانی تکنودوربین بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید