دوربین مداربسته رم خور

خرید دوربین مدار بسته رم خور ارزان

با خرید دوربین مدار بسته رم خور ارزان دیگر قرار نیست لوازم جانبی تهیه کنید. دوربین های مداربسته مموری خور از دسته دوربین های وایرلس بی دردسر هستند که برای نصب و راه اندازی آن ها نیازی به خرید تجهیزات و لوازم جانبی نیست.چراکه با قرار دادن یک عدد رم میکرو در داخل این دوربین های حافظه دار می توانید تمامی تصاویر و ویدئو ها را بر روی آن ذخیره کنید.

دوربین مداربسته مموری خور

باپیشرفت های تکنولوژی درسیستم امنیتی دوربین های مداربسته رم خوروارد بازار شدند.که برای ضبط تصاویر وصداها به هیچ دستگاه ضبط کننده ای نیاز ندارند. این نوع دوربین ها ازنوع دوربین های تحت شبکه ای  یا  ای پی بوده ونیازی به دستگاه دی وی ار وهزینه سیم کشی ندارند. دوربین های مداربسته رم خور یا دوربین مداربسته حافظه دار دارای کارت اس دی برای ضبط تصاویر وصداها بدون نیاز به دستگاه دی وی ار می باشد. دوربین ها ی مداربسته رم خور از انواع کارت حافظه های موجود در بازار مانند اس دی اچ اس،اس دی، اس دی ایکس سی پشتیبانی کرده وممکن است یک یا چند جایگاه برای انها در دوربین وجود داشته باشد ومقدارحافظه پشتیباین شده  در انواع دوربین های مداربسته رم خور متفاوت است.

ظرفیت کارت حافظه این دوربین ها از32 گیگابایت تا 128 گیگابایت بوده ومیتواند اطلاعات ذخیره شده را به مدت 6 روز تا 1 ماه درخود ذخیره کند. از ویژگی های بارز این دوربین ها حذف فیلم ها و تصاویر قدیمی بوده وباعث صرفه جویی درحافظه رم ان میشود. دراین دوربین ها امکان مشاهده فیلم وصداها در تاریخ وساعت مورد نظر شما وجود دارد وحتی می توان کارت حافظه را از دوربین جدا کرده وفیلم ها وتصاویر داخل ان را در لپ تاپ یا فلش خود ذخیره کنید. در نوعی دوربین مداربسته رم خور دید در شب لنز آنها دارای ال ای دی های مجهز به نور مادون قرمز هستند بنابراین درتاریکی مطلق شب توانایی ضبط تصاویر وفیلم ها را به صورت سیاه وسفید دارند. در دوربین مداربسته رم خور میکروفون دار توانایی ضبط صدا به صورت مستقیم در کارت حافظه  وجود دارد.

انواع دوربین مداربسته رم خور:

1. دوربین مداربسته رم خور موشن دار

2. دوربین مداربسته رم خور360درجه

3. دوربین مداربسته رم خوردیددرشب خودرو

4. دوربین مداربسته رم خور میکروفون دار

5. دوربین های سیم کارتی

6. دوربین های کوچک

7. دوربین مداربسته وای فای دار رم خور

خرید دوربین مدار بسته رم خور ارزان

قبل از خرید دوربین مداربسته رم خور باید به سه نکته توجه کنید :

1. کیفیت تصویرد ردوربین مداربسته رم خور به نوع برند دوربین مداربسته ودرواقع به سرعت رم ان بستگی دارد. سرعت رم یعنی سرعت خواندن تصویر که این نیز به برند دوربین انتخاب شده بستگی دارد. معمولا  برای دوربین های که رزلویشن بالایی دارند باید رمی انتخاب کرد که سرعت بالای دارد ومعیار مناسب سرعت رم  باید  حداقل 10 مگابایت برثانیه می باشد.

برای مثال در دروبین مداربسته رم خور 2 مگاپیکسلی فول اچ دی ضبط تصاویر را با سرعت 25 فریم درثانیه  با 265 انجام میدهد درنتیجه به حافظه روزانه 15 گیگابایت نیاز دارد ویا دوربین مداربسته رم خور5 مگاپیکسلی که حساسیت حرکت درانها 50 درصدبود هبرای ضبط تصاویر با سرعت 25 فریم درثانیه 265 به حافظه ای روزانه 30 گیگابایت نیاز می باشد

2. قبل از خرید دوربین مداربسته باید به جنس و دوام کارت حافظه  مقاومت ان دربرابر گردوغبارو آب توجه کرد.

3. قبل از خرید دوربین مداربسته علاوه بر برند دوربین و جنس و دوام ومیزان حافظه کارت اس دی آن توجه  نوع نرم افزار مناسبی است  که دوربین مداربسته با ان کار می کند .چونکه تمام کارایی دوربین وامکانات ان با این نرم افزار کار میکند.

مزایای دوربین مداربسته حافظه دار

  • کیفیت تصویر تا1080 پیکسل
  • عدم نیاز به دستگاه دی وی آر
  • نداشتن نیاز به سیم کشی و کابل کشی برای نصب ان
  • داشتن سنسورهای حساس به حرکت وحرارت
  • داشتن کارت حافظه یا مموری کارت وپشتیبانی تا 128 گیگابایت
  • دارای میکروفون وقابلیت ضبط صدا
  • نصب و راه اندازی اسان با کمترین هزینه
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید وایسوس و ویندوز
  • مقدار ولتاژلازم برای راه اندازی ان با اداپتور 5 ولت و 2 امپری میباشد
  • مجهز به چراغ های ایل ای دی نور مادون قرمز وتوانایی دید درشب تا 10 متر

معایب دوربین های مداربسته رم خور یا حافظه دار:

اولین وبارزترین معایب دوربین های مداربسته رم خور نداشتن امنیت کافی است چون درصورت سرقت ان تمام اطلاعات دوربین نیز ازدسترس کاربران خارج می شود. ازمعایب دیگر این دوربین ها محدودیت در مقدار حافظه ی انهاست به این صورت که اگر درطول شبانه روز نتوانیم حافظه ی ان را  در لپ تاپ یا فلش شخصی خود خالی کنیم به صورت خودکار اطلاعات داخل دوربین حذف خواهند شد.

خرید دوربین مدار بسته رم خور ارزان

خرید دوربین مدار بسته رم خور ارزان

دوربین های مداربسته رم خور دارای انواع متفاوتی هستند که در مدل های دام، بولت، اسپید دام، مخفی، دوربین لامپی، چشم ماهی، عروسکی و غیره موجود است. این دوربین های مداربسته که به آنها دوربین های حافظه دار نیز گفته می شود، به راحتی نصب شده و کاربر می تواند به راحتی مکان نصب آن را تغییر دهد. برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته مموری خور همراه با گارانتی می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید