دوربین مداربسته شارژی

خرید دوربین مداربسته کوچک شارژی

خرید دوربین مداربسته کوچک شارژی با قیمت شگفت انگیز با نصب در محل. انواع دوربین مداربسته شارژی و باطری خور و رم خور ارزان و با کیفیت برند های معتبر. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته باتری خور مخفی را می توانید به صورت عمده و خرده از این مرکز فروش خریداری کنید. ما بهترین دوربین های ریز جاسوسی قابل حمل شارژی را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما باشید.

دوربین مداربسته شارژی

دوربین مداربسته شارژی همان دوربینی است که می توانید به راحتی و بدون اتصال به برق از آن استفاده کنید. در واقع این نوع دوربین مداربسته بدون اتصال به برق شهری کار می کنند. استفاده از باطری یک ویژگی بسیار عالی در این دوربین ها است.

روش استفاده از دوربین مداربسته شارژی

  • استفاده از برق شهری
  • استفاده از باطری تا زمان تخلیه شدن

در روش اول از برق شهری به صورت مداوم برای روشن ماندن دوربین مداربسته استفاده می کنید.
در روش دوم لازم نیست حتما به برق دسترسی داشته باشید. باطری روی دوربین مداربسته امکان ضبط تصاویر بدون برق شهری را برای شما تامین می کند.

دوربین مداربسته شارژی

وسایل داخل جعبه دوربین مداربسته کوچک شارژی

  • دارای باطری قدرتمند با زمان فیلمبرداری تا 6 ساعت
  • کابل برای شارژ دوباره باطری
  • دارای شارژر فندکی مخصوص ماشین
  • یک پایه برای نصب دوربین مداربسته بر روی دیوار

دوربین های کوچک باتری خور

دوربین‌های باتری خور، بی‌سیم بودن را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهند. در حالی که دوربین های Wi-Fi هنوز باید به پریز برق وصل شوند، دوربین های باتری دار کاملاً بدون سیم هستند. این امکان نصب بدون درهم و برهمی و انعطاف پذیر را فراهم می کند و از آنجایی که نیازی به قرار دادن آنها در نزدیکی پریز نیست، دوربین های با باتری می توانند مناطقی را که دوربین های سیم دار و حتی بدون سیم معمولاً نمی توانند پوشش دهند نظارت کنند.

همین چند سال پیش، تنها تعداد انگشت شماری دوربین باتری خور وجود داشت. در حال حاضر، آنها همه جا هستند. تقریباً هر تولید کننده دوربین های امنیتی دیدگاه خاص خود را در مورد دوربین های باتری دار دارد که باعث شد ما بپرسیم: کدام دوربین های باتری دار بهترین هستند؟ باید گفت که این دوربین های مداربسته به کاربرانی که این دوربین ها را استفاده می کنند بستگی دارد.

دوربین مداربسته شارژی

دوربین مداربسته شارژی کوچک sqt

این دوربین مینی sqt جدیدترین دوربین وای فای با زاویه باز با اندازه کوچک با آهنربای داخلی است. به لطف لنزهای 1080P و 150 درجه واید، دوربین مینی می تواند جزئیات را به وضوح ثبت کند و به شما امکان می دهد دید وسیع تری از همه چیز در اتاق داشته باشید. طراحی جمع و جور آن را به راحتی در هر مکانی مانند خانه یا محل کار پنهان می کند.

اگرچه دوربین کوچک است، اما تمام عملکردهای مورد نیاز برای یک دوربین مینی Wifi را دارد. زاویه عریض 150 درجه، آهنربای داخلی، ویدیوی بلادرنگ 1080P، هشدار فشار فعال شده، دید در شب، ضبط در حین شارژ، پخش / عکس فوری / ضبط از راه دور، سازگاری با iOS و Android، ضبط کارت SD، برنامه رایگان، یک برنامه با چندین دوربین، یک دوربین با چندین کاربر و غیره؛

عکاسی از دوربین مینی در حین شارژ

این دوربین مینی دارای یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ با کیفیت 240 میلی آمپری داخلی است که می تواند حدود 1 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، می توانید آن را به یک بسته باتری 10000 میلی آمپر ساعتی وصل کنید تا حداکثر 30 ساعت ضبط کنید. یا می توانید دوربین را از طریق کابل داده ارائه شده به شارژر USB وصل کنید تا در شرایط کار مداوم بماند. اشیای قیمتی خود را در هر زمان و هر مکان از طریق پخش زنده تماشا کنید و خیالتان را راحت کند.

تشخیص حرکت و دید در شب: با تشخیص حرکت هوشمند ارتقا یافته، اکنون می توانید حساسیت سنسور را به صورت دستی تنظیم کنید. هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، دوربین کوچک یک اعلان فشار همراه با تصویر به تلفن شما ارسال می کند. می توانید بدون نگرانی در مورد از دست دادن چیزهای مهم، وارد برنامه شوید تا ببینید در زمان واقعی چه اتفاقی می افتد. این دستگاه از طراحی پنهان 6 لامپ مادون قرمز غیر روشن استفاده می کند و فاصله دید در شب 5M است. می توانید آن را از راه دور در برنامه باز یا ببندید.

 دوربین مداربسته شارژی

خرید انواع دوربین مداربسته شارژی ارزان

اگر به دنبال خرید انواع دوربین مداربسته شارژی ارزان هستید پس با ما در تماس باشید. ما یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده دوربین مداربسته در ایران هستیم. انواع دوربین مداربسته کوچک و شارژی، مخفی و مینیاتوری را می توانید با ارزان ترین قیمت از ما خریداری کنید. جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر به راه های ارتباطی ما مراجعه کنید.

 
دیمن منصوری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید