لوازم جانبی دزدگیر

مرکز فروش چشمی دزدگیر فوتال

مرکز فروش چشمی دزدگیر آماده ارائه انواع لوازم جانبی دزدگیر اماکن از جمله فوتال، جی ام کا و فایروال می باشد. امنیت یکی از مسائلی است که همه محیط های متعدد به آن اهمیت می دهند. با مشغله های کاری روزانه در بیشتر اوقات در منزل خود حضور ندارید. کاملا طبیعی است که در چنین شرایطی احساس آسیب پذیری بیشتری کنید. به خصوص این افراد در زمان غائب بودن در محیط می خواهند از امنیت اماکن و مدارک رسمی و اشیاء گران بهای خود را اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این ها، بسیاری از اقلام با ارزش را می توان در خانه نگهداری کرد. علاوه بر اشیای قیمتی، مواردی مانند تلویزیون، کامپیوتر، کالاهای دیگر نیز وجود دارد که باید در هر شرایطی مراقب بود. در نتیجه به منظور محافظت از همه این موارد در برابر سرقت، سیستم های ضد سرقت مؤثر واقع می شوند. به لطف این سیستم هشدار دهنده منزل، که نصب آن بسیار آسان و دارای انواع مختلفی است، می توان به راحتی زمان خود را در محل کار و یا بالعکس در منازل خود سپری کرد. یکی از این سری دسته های سیستم اعلان سرقت چشمی دزدگیر فوتال است که بسیار مفید می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید:

مرکز فروش چشمی دزدگیر

چشمی دزدگیر باسیم فوتال

علاوه بر نصب یک سیستم اعلام سرقت، چشمی دزدگیر فوتال با آن نیز ترجیح داده می شود. به ویژه این محصول برای مالکان متعدد بسیار ارزشمند است و قادر به نصب از جهات مختلف و محافظت ایده آل می شود. علاوه بر این، پروژه هایی نیز وجود دارد که بسیاری از کارکنان در این محیط های کاری مشغول به کار هستند. در صورت سرقت احتمالی، همه اینها آسیب می بینند و تولیدات تجاری مختل می شود. از این رو این چشمی دزدگیر فوتال را بر روی درب یا پنجره نصب کنید تا از ورود افراد غیر مجاز به محیط مربوطه جلوگیری شود. بنابراین، وجود این سنسور اعلان سرقت که در صورت وقوع چنین وضعیتی مالکان را مطلع می کند، استرس ناشی از ورود متخلفین به محیط  را کاهش داده و به آنها در احساس امنیت کمک می کند.

مرکز فروش چشمی دزدگیر

چشم دزدگیر فوتال

چشم دزدگیر اماکن فوتال یکی از محبوب ترین ها و پرکاربرد ترین ها می باشد که مناطق زیادی را با برد بالایی که دارد پوشش می دهد. این محصول همان سنسور حساس به حرکت است که از عملکرد قدرتمند و سریع بهره می برد. هدف اصلی این سنسور هوشمند تشخیص حرکت هر موجود زنده و سپس ارسال اعلان هشدار به سیستم مرکزی می باشد. در نتیجه در هرکجا که باشید می توانید اخطار ورود اشخاص غیر مجاز به محیط مربوطه خود را دریافت کنید و در کمترین زمان ممکن مداخله کنید. با توجه به این ویژگی های شگفت انگیز این چشمی مورد تقاضای بیشتر کاربران قرار گرفته و رضایت همگان را جلب می کند.

میزان سیم حساسیت این چشم باسیم FUTAL بسیار بالا است. برای همین باید در موقعیت نصب از ادوات الکترونیکی دور باشد. با این کار ویزان اختلال در عملکرد دزدگیر بسیار کم می شود.  این محصول دارای زاویه دید ۹۰ درجه است که منطقه زیادی را تحت پوشش خود قرار می دهد. همچنین برد این محصول تا میزان ۴ الی ۸ متر می باشد. نوع اتصال دزدگیر چشمی خطی فوتال از مدل سیمی است که نصب و راه انداری ساده ای دارد. گذشته از این ها از ولتاژ تغذیه ۱۲ ولت برق مستقیم شهری بهره می برد.

مرکز فروش چشمی دزدگیر

چشم باسیم FUTAL

کاربران می توانند مناطق مختلف خود را جهت ایجاد آرامش و آسودگی خاطر بیشتر به چشم FUTAL مجهز کنند. از این رو می توانید این محصول را برای منازل، دفاتر، بانک ها، جواهر فروشی ها، پارکینگ، کارخانه و غیره استفاده کنید و آن را بر روی درب خروجی یا ورودی، راهرو ها، راه پله، و غیره نصب کنید. از همین رو، برای همه افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند یا در خارج از شهر خانه باغ هایی دارند نصب این سنسور اهمیت بیشتری یافته است. چراکه تأمین امنیت تقریباً در بسیاری از مکانها و مناطق با این سنسور  چشمی اعلام خطر بسیار کاربردی است.

چشمی دزدگیر فوتال دارای مشخصات فنی مناسب با ابعاد استاندارد۶x4x9 سانتی‌متر، وزن ۷۴ گرم و جنس بدنه ABS است. همچنین ساخت کمپانی معتبر و قابل اطمینان چینی است که جایگاه ویژه ای میان دیگر سنسور ها دارد. به علاوه از پایه قابل تنظیم بهره می برد تا به صورت دلخواه در هر کجای محیط که می خواهید به سادگی نصب و راه اندازی کنید. همچنین این پایه امکان اتصال به سقف یا دیوار را به سادگی فراهم می کند.

مرکز فروش چشمی دزدگیر

مرکز فروش چشمی دزدگیر

بهترین و با کیفیت ترین لوزام جانبی دزدگیر اماکن را از مرکز فروش منصوری با بهترین شرایط خریداری کنید. چشمی دزدگیر یکی از مهمترین سنسور ها برای نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن است که دارای مدل های بیسیم و سیمی بوده و در انواع برند ها و مدل های متفاوت به فروش می رسد. چهت سفارش و خرید انواع پکیج دزدگیر اماکن و چشمی های دزدگیر اماکن با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید