خودکار دوربین دار

خرید خودكار دوربين دار جاسوسی

خرید خودكار دوربين دار جاسوسی با بهترین قیمت آغاز شد با پیشرفت فناوری انواع دوربین های مخفی با کلی امکانات ویژه وارد بازار شده است. هدف اصلی این محصولات ضبط فیلم ها و صداهای نامحسوس است. این دوربین ها دارای انواع مختلف مدل ها هستند که خودکار دوربین دار جاسوسی از جمله پرفروش ترین ها محسوب می شود. طراحی این محصول کاملا مبتکرانه است و به بهترین شیوه ممکن پاسخگوی نیاز های همگان می باشد. این دوربین مخفی خودکاری از سری دسته های فاقد سیم است که به کلی امکانات شگفت انگیز دیگر مانند پشتیبانی از کارت حافظه، دارای میکروفون قدرتمند، سنسور حساس به حرکت، قابلیت نوشتن، فیلمبرداری، عکس برداری و غیره مجهز است.

جهت آشنایی بیشتر با این خودكار دوربين دار جاسوسی فول اچ دی همراه ما باشید:

خرید خودكار دوربين دار

دوربین مخفی طرح خودکار

طراحی خودكار دوربين دار جاسوسی کاملا مشابه خودکار های معمولی است که برای بهتر جلوه دادن حتی قادر به نوشتن می باشد. این محصول بهترین گزینه برای ضبط تصاویر و صدای مخفیانه است. چراکه لنز سوزنی بسیار کوچک آن به شکل ماهرانه ای جاسازی شده است تا کسی به دوربین بودن آن شک نکند. این دوربین خودکاری را می توانید در جیب پیراهن خود قرار دهید، در داخل جامدادی و یا بر روی میز نصب کرده و یا اینکه آن را با دست بگیرید. گاهی مواقعی پیش می آید که باید برخی از اتفاقات محیط را به اثبات برسانید، برای این گونه مواقع این دوربین مخفی رم خور طرح خودکاری بهترین گزینه است که می تواند معتبر ترین مدارک جرم را افشا کند. علاوه براین می توانید با این محصول ایمنی خصوصی خود را در ورود به مکان های حساس تضمین کنید.

همچنین می توانید از این محصول برای مصاحبه های مختلف، تحقیق و غیره استفاده کنید. از این رو مدل مناسبی‌ برای اشخاص مهم مانند روزنامه نگار، بازرس، دانشجویان، قضات، وکلا و غیره محسوب می شود. کار با این دوربین مخفی طرح خودکار بسیار آسان است به گونه ای که تنها با یک دکمه می توانید ضبط را شروع و برای متوقف کردن آن دوباره همان دکمه را بزنید.

خرید خودكار دوربين دار

روان نویس دوربین دار مخفی

روان نویس دوربین دار مخفی به رزولوشن ۱۰۸۰p full hd مجهز است که از سرعت فیلمبرداری ۳۰ فریم بر ثانیه بهره می برد. همه ی این ها موجب ضبط فیلم های واضح و بدون نویز می شود. درنتیجه می توانید درک واقعی تری از رویداد های ضبط شده داشته باشید. پشتیبانی از کارت حافطه‌ یکی از ویژگی های محبوب این دوربین است که همه ی این اطلاعات باکیفیت را برای مدت طولانی در خود نگه می دارد. این خودکار دوربین دار ۲ مگاپیکسل انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی پلیمری تغذیه می کند که قادر به ضبط تا ۶۰ دقیقه به صورت مداوم می باشد. لازم به ذکر است بدانید این باتری نیز از طریق درگاه یو اس بی موجود از طریق سیستم های کامپیوتر یا دستگاه های چند رسانه ای شارژ می شود. این میزان شارژ شدن به ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز دارد.

سه قابلیت فیلمبرداری، عکس برداری و نوشتن، این روان نویس دوربین دار رم خور را به یک محصول چند منظوره تبدیل کرده است. از این رو مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است. شما می توانید از طریق پورت USB که بر روی بدنه این خودکار تعبیه شده است آن را به راحتی به کامپیوتر و یا لپ تاپ خود متصل کرده و به بازبینی اطلاعات و فیلم های گرفته شده در کارت حافظه بپردازید.

خرید خودكار دوربين دار

دوربین مداربسته خودکاری جیبی

این دوربین مداربسته خودکاری جیبی دارای طراحی بسیار شیک و زیبا است که ظاهر مشابه به خودکار های معمولی موجب می شود تا آن را در هرکجا که نیاز داشتید تعبیه کنید. برای اینکه شارژ باتری زود خالی نشود و حافظه رم موجود زود پر نشود می توانید این دوربین را در حالت آماده باش تنظیم کنید. با وجود این سنسور دوربین تنها احساس حرکت های اشخاص و اشیاء را به داخل محوطه دید خود ضبط می کند. در نتیجه با این ویژگی تنها فیلم های مهم و حساس ضبط می شوند.

در خودكار دوربين دار جاسوسی رم خور میکروفون داخلی جاسازی شده‌ است. این ویژگی یکی از امکانات عالی و کاربردی آن است که برای افشای جرم و جنایت بسیار مؤثر واقع می شود. در نتیجه از طریق این دوربین نیز می توانید به ضبط صدای شفاف محیط بپردازید و درک بیشتری از وقایع را کسب کنید. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای تعبیه در محل کار، اتاق کنفرانس ها، اتاق هتل، منازل و غیره است.

خرید خودكار دوربين دار

خرید خودكار دوربين دار

با خریدخودکار دوربین دار می توانید در خانه، جلسه، ماشین، مهمانی و یا هر مکان دیگری هستید به خوبی همه چیز را به مدت ۴ الی ۵ ساعت به صورت مداوم ضبط کنید. این دوربین خودکاری بیسیم دقیقا شبیه خودکار های عادی بوده که در داخل جیب قرار داده می شود. انواع دوربین جاسوسی کوچک را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید