کابل دوربین مداربسته

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته با نازلترین قیمت

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته با نازلترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی در هر زمینه ای می باشد. دوربین های مداربسته با پیشرفت فناوری به یکی از مهمترین نیازهای زندگی روزمره تبدیل می شوند. ایمنی جامعه با استفاده از این دوربین ها در خانه ها، مدارس، خیابان ها، مراکز خرید و سایر اماکن دیگر حفظ می شود. به عبارتی دیگر‌ با استفاده از دوربین های مداربسته می توان از اثرات منفی‌ احتمالی که ممکن است در هر محیطی رخ دهد جلوگیری کند.  از همین رو برای استفاده از این محصولات، که امروزه بیشتر و بیشتر شده است، بدون هیچ مشکلی، یک سری تجهیزات مورد نیاز است. به وسیله این سیم های انتقال سیگنال، می توانید تصاویر ضبط شده توسط دوربین را بدون هیچ مشکلی دنبال کنید.

انتخاب این دوربین های مداربسته باید با توجه به منطقه مورد استفاده انجام شود. ویژگی های دوربین ها با توجه به این مناطق متفاوت است. علاوه براین هر کدام از کابل های کواکسیال و تحت شبکه برای دوربین های سازگار مناسب می باشد. با کابل های مخصوص هر دوربین می توانید تصویر و صدای قابل تشخیص و واضح دریافت کنید. دوربین های مداربسته که ۲۴ ساعت شبانه روز ضبط می کنند در صورت پشتیبانی از کابل های مناسب می توانند بدون هیچ مشکلی کار کنند.

شما می توانید مدل کابل مناسب دوربین خود را در بین انواع سیم های دوربین مداربسته ما انتخاب کنید. به عبارتی دیگر یرخی از این کابل ها به عنوان یک فرستنده بین دوربین های مداربسته و مانیتور یا تلویزیون عمل می کنند و به انتقال سریع تصویر کمک می کند‌. جهت آشنایی بیشتر با انواع کابل های دوربین مداربسته همراه ما باشید:

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل کواکسیال دوربین مداربسته

کابل کواکسیال دوربین مداربسته یکی از تجهزات مهم و معتبر دوربین های مداربسته آنالوگ است که سالیان متمادی است از این مدل کابل ها استفاده می شود. طراحی کابل کواکسیال متشکل از دو رسانا است که به وسیله یک لایه از جنس عایق با هم مجزا شده اند. هسته این کابل ها از سیم فلزی است که از طریق عایق غیر رسانا پوشش داده شده است و دور آن را یک شیلد بافته شده تشکیل داده است. همچنین در طراحی لایه دوم از رسانای دوم به صورت رشته رشته تشکیل شده که دور آن را از سیم انتقال تصویر از مدل کواکسیال دوربین قرار گرفته است. کابل کواکسیال انرژی مورد نظر خود را از منبع تغذیه با ولتاژ ۱۲ تأمین می کند. هدف اصلی این کابل اتصال به دوربین و سپس دستگاه ضبط کننده دی وی آر است که سیگنال های ویدیویی را منتقل می کند.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل دوربین مداربسته RG59

کابل دوربین مداربسته RG59 یکی دیگر از مدل های پرکاربرد است که نیاز اغلب دوربین ها را تأمین می کند. این کابل از جنس تمام مس مغزی همانطور که از نامش پیداست دارای مغزی مسی است. هدف اصلی کابل RG59، منتقل‌کردن تصاویر و ویدیو ها تا برد پانصد متر بدون نویز می باشد. این سیم از دوربین های مداربسته آنالوگ و ahd پشتیبانی می کند.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل RG6 دوربین مداربسته

کابل RG6 یکی دیگر از مدل های کواکسیال است که از کاربرد های زیادی بهره می برد و از انواع دوربین های مداربسته و تجهیزات خانگی الکترونیکی پشتیبانی می کند. تفاوت این کابل با کابل دوربین مداربسته RG59، دارا بودن هسته بزرگ تر است. همچنین از لحاظ نوع ضخامت به یک لایه ۴ برابری محافظ مجهز است. به علاوه نسبت به دیگر کابل های موجود در بازار قادر به انتقال سیگنال های باکیفیت تر و عالی تر می باشد.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل میکروفن دوربین مداربسته

کابل صدا(میکروفن) یکی دیگر از مهم ترین مدل های سیم دوربین های مداربسته است. این مدل از کابل ها از راه اندازه ساده ای بهره می برد و هیچ گونه نیازی به منبع تغذیه جداگانه ندارد. همچنین مجهز به میکروفون است که بدون نوز انتقال صداهای محیط دوربین مداربسته مربوطه را امکان پذیر می کند. همچنین انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق دوربین مداربسته تأمین می کند.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل تصویر BNC دار دوربین مداربسته

کابل تصویر BNC از سری دسته سیم های پیش ساخته مخصوص اتصالات دوربین مداربسته در متراژ های کم مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل های بی ان سی آماده بوده که برای نصب ساده و سریع کاربرد دارد. یکی از کاربردی ترین کابل های BNC مدل ترکیبی انتقال تصویر و برق مورد نیاز دوربین ها است. همچنین به عنوان رابط نر دو طرفه کاربرد های فراوانی دارد. و این تنها جهت دریافت تصویر صاف و بدون نویز است که شما را از هرگونه اتصال و چسب کاری بی نیاز کرده و در انتها کار شکیل و مرتبی را رقم خواهد زد.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل HDMI تصویر

کابل HDMI از مدل های دو منظوره است که قابلیت انتقال تصویر و صدا را به صورت همزمان فراهم می کند. این نوع از سیم ها دارای کیفیت عالی و منحصر بفرد می باشد. این کابل ها دارای انواع متعدد با طول و ضخامت های مختلف است.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

کابل شبکه دوربین مداربسته

کابل شبکه از دیگر کابل هایی می باشد که برای دوربین های مداربسته تحت شبکه مناسب است. از این میان کابل های CAT5 و CAT6 جزء پرکاربردترین ها و باکیفیت ترین ها می باشد.

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

فروشگاه کابل دوربین مدار بسته

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری جدا از عرضه و مونتاژ انواع دوربین های مداربسته دام، بولت و اسپید دام، توزیع کننده انواع لوازم و تجهیزات جانبی به صورت عمده و خرده نیز می باشد. ابن فروشگاه به طور اختصاصی به فروش انواع کابل دوربین مداربسته در متراژ های متفاوت پرداخته و تمامی محصولات خود را زیر قیمت بازار ارائه خواهد کرد. لذا تمامی قیمت ها در این فروشگاه منصفانه می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید