کابل دوربین مداربسته

فروش کابل کواکسیال دوربین مدار بسته

فروش کابل دوربین مدار بسته کواکسیال به صورت بسیار ارزان و تخفیف ویژه از طریق نمایندگی های تکنودوربین انجام می گردد. این کابل ها دارای انواع مختلف هستند که همگی دارای عملکردی خاص برای سیستم های مداربسته بوده. بازرگانی تکنو دوربین پخش کننده عده انواع لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله انواع کابل کواکسیال و کابل شبکه میباشد. با ما باشید تا با انواع سیم های کواکسیال آشنا شوید:

فروش کابل دوربین مدار بسته

کابل کواکسیال

کابل های کواکسیال، سیم های الکتریکی هستند که سیگنال های فرکانس دوربین های مداربسته اچ دی را از یک نقطه به نقطه دیگر ( دستگاه ضبط دی وی آر )  منتقل می کنند. این فناوری از ابتدای قرن بیستم مورد استفاده قرار گرفته است. به دلیل دوام و سهولت نصب، این کابل های آنتن عمدتا برای اتصال سیستم های دوربین مداربسته و یا حتی آنتن ماهواره ای در خانه ها و مشاغل به تلویزیون یا مانیتور استفاده می شوند.

کابل های کواکسیال انواع مختلفی دارند که بسته به ابعاد و امپدانس آنها متفاوت هستند. به علاوه دارای ضخامت های متعدد هستند و با اندازه گیری رادیو کنترل یا RG اندازه گیری می شود. به گونه ای که هرچه عدد RG بیشتر باشد، هسته رسانای مرکزی نازک تر است. قطر کابل های کواکسیال به دلیل لایه عایق داخلی آنها بیشتر از سیم های جامپر است. ابعاد آنها بسیار متفاوت از انواع دیگر کابل ها است، به عنوان مثال رایج ترین اندازه کابل کواکسیال RG-6  و RG-59 است.

فروش کابل دوربین مدار بسته

کابل کواکسیال مدل RG-6

کابل های کواکسیال مدل RG-6 یک انتخاب محبوب هستند زیرا طراحی محافظت شده آنها به هادی مرکز امکان انتقال سریع داده ها را می دهد در حالی که از آسیب و تداخل محافظت می شود.

این مدل کابل های کواکسیال عمدتا از چهار لایه زیر تشکیل شده اند:

  1. یک سیم رسانای مرکزی، یک سیم مسی است که اطلاعات و فیلم را حمل می کند.
  2. یک عایق دی الکتریک پلاستیکی در اطراف سیم مسی وجود دارد.
  3. یک شبکه مس بافته شده از کابل در برابر تداخل الکترومغناطیسی (EMI) محافظت می کند.
  4. لایه خارجی یک پوشش پلاستیکی است که از لایه های داخلی در برابر آسیب محافظت می کند.

کابلهای RG-6 رسانای بزرگتری نسبت به دیگر کابل های معمولی دارند و بنابراین کیفیت سیگنال بسیار بهتری را ارائه می دهند. آنها عایق دی الکتریک ضخیم تری دارند و نوع محافظ دیگری دارند تا بتوانند سیگنال های سطح گیگاهرتز را به طور موثرتری پردازش کنند. از آنجا که این نوع کابل ها نازک هستند، به راحتی می توان آنها را در دیوارها یا سقف ها به سهولت نصب کرد.

کابلهای RG-59 کابلهای مسکونی و تجاری متداولی هستند که شبیه RG-6 هستند، اما دارای هادی مرکزی حتی باریکتر هستند. این امر آنها را به گزینه ای ایده آل برای انتقال برد و فرکانس تا متراژ ۵۰۰ متر تبدیل می کند. همچنین به راحتی قابل شناسایی هستند زیرا ضخامت بیشتری نسبت به انواع دیگر کابل کواکسیال دارند که باعث کوتاه شدن یا مسیریابی آنها می شود.

فروش کابل دوربین مدار بسته

فروش کابل دوربین مدار بسته

کاربران می توانند انواع مختلفی از کابل های کواکسیال را با قیمت ارزان به صورت عمده و خرده از طریق بازرگانی تکنودوربین در هرکجای ایران که باشند خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی دوربین مداربسته منصوری شما را در نصب و راه اندازی بدون نقص بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید