دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته شارژی

قیمت دوربین شارژی بی سیم SQT

قیمت دوربین شارژی بی سیم SQT به صورت ارزان را تنها از نمایندگی های تکنودوربین در سراسر ایران دریافت کنید. این مدل دوربین کوچک از دسته دوربین های مخفی وای فای دار است که کیفیت تصویر خوبی هم دارد. دوربین کوچک مغناطیسی اس کیو تی، وای فای دار بوده و قادر به انتقال تصاویر و ویدئو ها همراه با صدا از طریق شبکه های وای فای می باشد. در ادامه با امکانات دیگر این دوربین مداربسته مخفی وای فای شارژی sqt بیشتر آشنا می شوید:

قیمت دوربین شارژی بی سیم

دوربین وای فای کوچک شارژی بی سیم SQT

دوربین وای فای کوچک شارژی بی سیم SQT با مجهز بودن به ال ای دی IR امکان دید در شب را فراهم می کند. این دوربین از مدل های تشخیص حرکت است که به وسیله سنسور های حساسی که دارد، وقتی حرکتی از جلوی محوطه خود شناسایی کند، دوربین ضبط را شروع می کند و یک اعلان هشدار را به تلفن شما ارسال می کند. در نتیجه بلافاصله می توانید وارد برنامه اپلیکیشن گوشی های هوشمند شوید تا ببینید چه اتفاقی در زمان واقعی می افتد لذا هرگز نگران از دست دادن لحظات مهم نباشید. قابل ذکر است با این دید در شب حرفه ای دوربین ریز SQT بی سیم WiFi جزئیاتی را حتی در تاریکی مطلق شب هم از دست نخواهد داد.

گذشته از همه این ها می توانید از طریق تلفن هوشمند، کامپیوتر یا لپ تاب با سیستم عامل های IOS / Android فیلم محیط مدنظر را در زمان واقعی کنترل و مشاهده کنید. این دوربین WiFi ریز شارژی دارای یک لنز با زاویه دید عریض ۱۵۰ درجه  است که برای خانه، اداره و یا خانواده به عنوان یک خانه دار، دوربین پرستار بچه و دوربین حیوانات خانگی مناسب است. مجهز به باتری لیتیوم یونی قابل شارژ با کیفیت بالا ۳۰۰ میلی آمپر برای ۴ ساعت فیلمبرداری مداوم، و حتی شارژ و ضبط همزمان پشتیبانی می کند. پشتیبانی از کارت micro-SD خارجی برای حداکثر ظرفیت ۶۴ گیگابایت این مدل دوربین بسیار کوچک بدون سیم حجم گسترده ای از فیلم و تصاویر مکان را داخل خود ذخیره می کند.

ناگفته نماند این مدل دوربین به دلیل ظاهر نامحسوس و ریزی که دارد می توانید به راحتی با خود حمل کنید و در اتاق جلسات، داخل ماشین، مسافرت، فروشگاه، دوچرخه سواری و غیره باخود به همراه داشته باشید.

قیمت دوربین شارژی بی سیم

مشخصات فنی دوربین مداربسته باطری خور کوچک وایرلس SQT

  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف ۶۴ گیگابایت
  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت دید در شب تا برد ۱۰ متر
  • دارای حسگر های تشخیص حرکت
  • قابلیت انتقال تصویر و فیلم
  • قابلیت ضبط صدا

قیمت دوربین شارژی بی سیم

جاسازی کردن دورببن مخفی مگنتی میکروفن دار

گاهی اوقات مشکل اساسی کاربران نبود جایی مناسب جهت نصب دوربین مداربسته مخفی و جاسازی آن در مکان مد نظر می باشد. دوربین مداربسته مخفی وای فای دار SQT که به آن دوربین مگنتی یا آهنربایی نیز گفته می شود از دسته دوربین های مخفی میکروفن دار می باشد که به آن دوربین جیبی و قابل حمل نیز گفته می شود. این دوربین مداربسته شارژی تشخیص حرکت را می توان بر روی تمامی سطوح آهنی قرار داد تا به صورت ثابت، از محیط فیلم برداری کند. دوربین مداربسته کوچک اس کیو تی، شارژی بوده به طوریکه کاربران می توانند با فول شارژ کردن این دوربین مداربسته به مدت چند ساعت بدون وقفه فیلم برداری کنند. لازم به ذکر است که این دوربین تصاویر ضبط شده را بر روی رم میکرو قرار داده شده ذخیره می کند.

گاهی اوقات کاربران از این دوربین به عنوان دوربین ماشین نیز استفاده می کنند. این دوربین مداربسته میکروفن دار مغناطیسی را می توان توسط شارژر مخصوص شارژ کرده و تا چند ساعت با خیال راحت ضبط فیلم کرد. در واقع شما می توانید برای مثال این دوربین را داخل اتومبیل فرزاندانتان قرار داده و از راه دور توسط گوشی همراه خود آنها را کنترل کنید.

قیمت دوربین شارژی بی سیم

دوربین های مداربسته بیسیم جاسوسی شارژی کوچک غالبا، به میکروفون داخلی مجهز بوده به این معنی ضبط صدا و شنود واضح محیط را فراهم می کند. همچنین با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p، فیلمبرداری های شفاف را ضبط و ذخیره خواهند کرد. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و پخش کننده عمده انواع دوربین های مداربسته بی سیم شارژی در ابعاد و سایز های متفاوت می باشد، برای خرید انواع دوربین مداربسته باطری خور می توانید از طریق تماس با شماره های زیر، محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین شارژی بی سیم خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید