دوربین مداربسته مخفیدوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین وای فای کوچک Q7 ارزان قیمت

فروش دوربین وای فای کوچک Q7 ارزان قیمت توسط بزرگترین فروشگاه دوربین مداربسته مخفی در بانه! بدون شک محبوبیت بالای دوربین مداربسته بدون سیم شارژی کیو هفت به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک آن می باشد. چراکه می تواند در محیط قایم شود و یا اینکه در جیب کاربران به آسانی حمل شود. این دوربین که دارای رزولوشن تصویر فول اچ دی به بالا است تمام اتفاقات محیط را جزء به جزء مشخص و روشن می کند. قابل ذکر است این دوربین شارژی از سری دسته های بدون سیم است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری قدرتمند تغذیه می کند. از دیگر آپشن های منحصر به فرد دوربین وای فای کوچک Q7، قابلیت دید در شب، شنود اطراف خود، پشتیبانی از کارت حافظه، سنسور حساس به حرکت و غیره می باشد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوید:

فروش دوربین وای فای کوچک

قابلیت استتار دوربین مداربسته جیبی وای فای دار Q7

دوربین مداربسته بسیار کوچک وای فای دار کیو هفت شارژی به ویژه در میان مجموعه دوربین های معمولی دیکر طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. همچنین به شما امکان می دهد در هر مکانی به راحتی مخفی شود و به خوبی فیلم برداری کند، زیرا مزیت اصلی آن ابعاد جمع و جور تا میزان ۵٫۶×۲٫۵×۲ سانتی متر است. در نتیجه دارای قابلیت انعطاف زیاد جهت نصب و پنهان کاری از لحاظ ضبط و فیلم برداری است. این دوربین مخفی از دسته های تحت شبکه است که جهت اتصال به شبکه و نصب به تجهیزات اضافی مانند دستگاه های اضافی و سیم کشی نیاز ندارد. شما می توانید مکانی را برای نصب این دوربین در نظر بگیرید که به پریز برق نزدیک باشد، تا مدام به صورت ۲۴ ساعته ضبط فیلم کند.

در صورتی که می خواهید دوربین مداربسته Q7 را با خود حمل کنید باید باتری آن را از طریق USB شارژ کرده و یا با خود پاور بانک حمل کنید.

فروش دوربین وای فای کوچک

کارت حافظه و باتری دوربین شارژی وای فای کیو هفت

دوربین مداربسته جاسوسی باتری خور q7 می تواند از کارت حافظه میکرو اس دی ۳۲ گیگابایتی برای ضبط با ظرفیت بالا پشتیبانی کند. و این دوربین Q7 را از دستگاه ضبط تصویر و هارد اینترنال بینیاز کرده است. این دوربین با یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ داخلی با عمر باتری ۶۰ دقیقه و یک شارژر USB همراه است. این دوربین باتری خور مخفی را با توجه به استقلالی که دارد، می توان به هر مکانی با خود حمل کرد.

سنسور حساس به حرکت دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی رم خور

ضمن اینکه کاربران می توانند دوربین مداربسته بسیار کوچک مخفی رم خور q7 را در حالت ضبط مداوم و بی وقفه قرار دهند. این امکان فراهم است تا دوربین را در حالت آماده باش تنظیم کنند. با این فناوری دوربین تنها با تشخیص حرکت از میدان دید خود ضبط و فیلمبرداری را شروع می کند. این فناوری حساس به حرکت دارای مزایای زیادی است و اینکه تنها فیلم های مهم را ضبط می کند و هم اینکه در فضای شارژ و کارت حافظه هم صرفه جویی می کند. لازم است بدانید که دوربین وای فای کوچک Q7 قادر است به وسیله ال ای دی های مادون قرمزی که دارد در تاریکی محیط هم ضبط های دقیق و واضح را ذخیره کند.

فروش دوربین وای فای کوچک

اتصال به وای فای دوربین مداربسته مخفی شارژی Q7

دوربین مداربسته خیلی کوچک باتری خور Q7 را می توان از طریق تلفن هوشمند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص از راه دور کنترل و مشاهده کرد. به عبارتی دیگر می تواند با استفاده از حالت پخش زنده مشاهده محیط، در زمان واقعی فیلم ضبط کند. بنابراین وقتی در یک اتاق نیستید می توانید مراقب کودکان یا حیوانات خانگی خود باشید. لازم به ذکر است این دوربین مداربسته مخفی شارژی تنها در صورتی می تواند تصاویر را انتقال دهد که به مودم نزدیک باشد در غیر اینصورت تصاویر را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد.

کاربرد های دوربین مداربسته جاسوسی باتری خور q7

به عنوان یک قاعده، دوربین های مدار بسته کوچک وای فای باتری خور q7 جهت نظارت در خانه به صورت پنهانی یا جاسوسی، برای فیلمبرداری از کلاسهای مختلف جلسات و کنفرانس ها، نظارت بر زیردستان و حتی به عنوان دوربین اتومبیل استفاده می شوند. به عبارتی دیگر این دوربین جاسوسی ضبط صدا به دلیل سایز ریز غیر قابل مشاهده و غیرقابل شناسایی است و از همین رو می‌تواند به آسانی داخل جیب همراه شما حمل شوند تا از آن به عنوان یک دوربین فیلمبرداری سبک ورزشی استفاده کنید.

میکروفون داخلی دوربین مداربسته خیلی کوچک q7 شارژی

بعضی اوقات، فقط دیدن اینکه در محیط مورد نظر چه اتفاقی می افتد کافی نیست. بلکه برای درک بیشتر آنچه در محیط اتفاق می افتد باید صحبت های اشخاص را بشنوید. برای آن شرایط ، این دوربین هوشمند مجهز به Wi-Fi خیلی کوچک q7 شارژی شامل قابلیت ضبط صدا به وسیله میکروفون داخلی است.

فروش دوربین وای فای کوچک

فروش دوربین وای فای کوچک

فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری وارد کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک بیسیم با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد. لذا اگر می خواهید مکانی را به دوربین مخفی مجهز کرده و از راه دور بر آن نظارت کامل را داشته باشید، دوربین های وای فای دار کوچک بهترین گزینه می باشند که تمامی مدل های آن در بازرگانی تکنو دوربین موجود می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید