دوربین مداربسته اسپید دامدوربین مداربسته وای فای

فروش دوربین اسپید دام وای فای با قیمت مناسب

فروش دوربین اسپید دام وای فای با قیمت مناسب آغاز شد. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه گردان از دسته دوربین های متصل به اینترنت می باشد که تصاویر را از طریق اینترنت به تمام نقاط دنیا انتقال خواهد داد. دوربین های مداربسته بیسیم زوم دار speed dom غالبا برای فضا های باز مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته وایرلس چرخان می پردازیم:

فروش دوربین اسپید دام وای فای

دوربین مداربسته چرخشی وایرلس فضای باز

آیا می خواهید فضای بیرونی منازل یا مکان دفتر کار خود را به دوربینی مجهز کنید که قابلیت گردان داشته باشد؟ ما دوربین مداربسته بی سیم اسپید دام وای فای دار را پیشنهاد می کنیم. این مدل با وضوح باکیفیت ۲ مگاپیکسلی که دارد می تواند به صورت افقی ۳۵۵ درجه و به صورت عمودی ۹۰ درجه به چرخش دربیاید. درنتیجه هرگوشه و کنار اطراف خود را تحت پوشش دید خود قرار می دهد تا از جزئیات عقب نیافتید. این دوربین مداربسته وایرلس ۳۶۰ درجه بیسیم speed  dom از مدل های بدون سیم می باشد که برای مناطقی که دور از دسترس برق است، بسیار مناسب خواهد بود.

آیا می خواهید ۲۴ ساعات شبانه روز به صورت مستقیم و زنده محیط مد نظر خود را هم زیر نظر داشته باشید؟ اصلا نگران نباشید چراکه باز این دوربین مداربسته چرخشی فضای باز ۲ مگاپیکسلی وای فای دار به شبکه اینترنت متصل می شود و تصاویر و فیلمبرداری های خود را بر گوشی های هوشمند شما به اجرا می گذارد. به علاوه با دارا بودن زوم اوپتیکال، می توانید به صورت بسیار واضح و شفاف اشخاص بسیار دور را نزدیک کنید. بدون اینکه تصاویر نویز و یا افت کیفیت داشته باشند.

قابل ذکر است با مجهز بودن به قابلیت مکالمه دو طرفه هم می توانید به صداهای محیط گوش دهید و هم اینکه با اشخاص داخل مکان مدنظر به گفتگو بپردازید. از دیگر مزیت های مهم این دوربین مداربسته speed dom رم خور بیسیم وای فای دار،  قابلیت دید در شب می باشد که به وسیله نورهای ال ای دی مادون قرمز به طور خودکار در شب روشن می شود و موجب می شود تصاویر و فیلمبرداری های در محیط تاریک به واضحیت روز به نمایش گذاشته شود.

فروش دوربین اسپید دام وای فای

مشخصات فنی دوربین مداربسته اسپید دام wifi

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • مناسب فضای باز
  • گردان ۳۶۰ درجه
  • دید در شب
  • زوم اوپتیکال
  • ضبط فیلم تا ۳۰ فریم بر ثانیه
  • رم خور تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت

فروش دوربین اسپید دام وای فای

فروش دوربین اسپید دام وای فای

دوربین مداربسته وای فای ضد آب رم خور اسپید دام از مدل های گردان ۳۶۰ درجه می باشد و دارای رزولوشن تصویر ۱۰۸۰p است. همچنین به میکروفون و اسپیکر مجهز است تا به گفتگو با افراد محیط بپردازید. این دوربین مداربسته گردان رم خور را با قیمتی ارزان در نمایندگی های تکنو دوربین بانه به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید