دوربین مداربسته شارژیدوربین مداربسته مخفی

فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی

فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی انواع دوربین های ریز مخفی را با قیمتی باور نکردنی به فروش می رساند. انواع دوربین های ریز جاسوسی، دوربین های داخل ماشین، دوربین های قابل حمل، دوربین ساعت رومیزی، دوربین عینک و غیره را می توانید در این مرکز فروش خریداری کنید. بازرگانی تکنودوربین تأمین کننده انواع دوربین های خیلی کوچک مخفی بی سیم است که از قیمت‌ های مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. با ما باشید تا با دو نمونه از محبوب ترین های دوربین باتری خور ریز آشنایی پیدا کنید:

فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین مداربسته کوچک شارژی بدون سیم sq11:

دوربین مداربسته کوچک شارژی بدون سیم sq11، یکی از محبوب ترین های بازار است که به امکانات بروز و جدید مجهز است. این دوربین ریز به خصوص برای والدینی طراحی شده است که هردو شاغل هستند و فرزندان آنان بیشتر روز خود را همراه پرستار سپری می کنند. با این حال می توانند از امنیت همه جانبه و رفتار پرستار با کودکان خود مطلع شوند. در عین حال، مناسب مدیران و صاحبان مشاغل مختلف است که می خواهند در طول روز از جریان های محیط کار خود آگاه شوند.

اندازه و ابعاد این دوربین مداربسته جاسوسی sq11، بسیار ریز است که به راحتی داخل لوازم جانبی روزمره جاسازی می شود. بنابراین کسی را غیر از شما متوجه دوربین بودن خود نمی کند. این دوربین مداربسته جیبی از مدل های چند کاربردی است. به این معنی از قابلیت های فیلم برداری، تصویر برداری و ضبط صدا بهره می برد. از ویژگی های بارز این مدل دوربین های کوچک قابل حمل، قابلیت انتقال فیلم های زنده محیط مربوطه برای کاربران خویش از راه دور می باشد. به علاوه با دارا بودن باتری لیتیوم یونی قدرتمند، بدون نیاز به برق مستقیم می تواند یک ساعت ضبط و فیلم برداری کند. این باتری دارای قابلیت شارژ از طریق پاور بانک، شارژ فندکی ماشین، شارژ گوشی و کامپیوتر می باشد.

برای اینکه بتوانید فیلم های زیادی را ضبط کنید و ظرفیت بیشتری عاید باتری این دوربین شود، می توانید سنسور حساس به حرکت آن را فعال کنید. با این آپشن دوربین به حالت آماده باش می رود و تنها با ورود اشخاص به محوطه دید خود، فیلم برداری را شروع می کند. دوربین مداربسته کوچک شارژی بدون سیم sq11، نه تنها کیفیت عالی تصویر را تضمین می کند، بلکه از قابلیت دید در شب و تاریکی بهره می برد. همه ی این اطلاعات شفاف را می توانید بعد ها از طریق کارت حافظه ۳۲ گیگ بازیابی کنید.

فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی

خودکار دوربین دار وایرلس مخفی:

خودکار دوربین دار وایرلس مخفی یکی از گزینه های پرفروش است که مزایای زیادی دارد. این محصول دارای بدنه کاملا مشابه یک خودکار لوکس است که لنز دوربین به صورت مبتکرانه داخل آن مخفی شده است. درنتیجه این امکان را فراهم می کند تا فیلم های پنهان را ضبط و ثبت کند. اغلب کاربران برای جمع آوری شواهد و قراین و ایمنی شخصی از این قلم جاسوسی استفاده می کنند. زیرا با قرار گیری داخل جیب پیراهن کسی به آن شک نمی کند. با این دوربین مخفی خودکاری می توانید هر قدمی را که بر میدارید با کیفیت فول اچ دی ضبط و صداهای محیط را هم نیز به وسیله میکروفون داخلی آن با برد بالا و به صورت واضح شنود کنید.

ناگفته نماند برای اینکه جلوه بهتری داشته باشد این خودکار حتی از قابلیت نوشتن نیز برخوردار می باشد. برای همین مدل مناسبی برای وکلا، قضات، بازرس و غیره می باشد. نگهداری شارژ از طریق باتری قدرتمند این دوربین مخفی خودکاری ۲ مگاپیکسل به مدت زمان ۷۵ دقیقه است. به وسیله پورت USB تعبیه شده بر روی بدنه می توانید آن را برای استفاده های بعدی شارژ کنید.

این دوربین مخفی روان نویس شیک دارای شیار کارت حافظه است تا هرآنچه را که ضبط می کند در این مموری رم ذخیره و نگهداری کند. همچنین برای اینکه کسی متوجه فیلم برداری از طریق آن نشود، هیچ گونه نور و صدایی را از خود نشان نمی دهد. ویژگی استند بای این دوربین به ارزش هایش افزوده است زیرا تنها با تشخیص حرکت فیلم برداری می کند. برای همین خاطر می تواند هم اطلاعات بیشتری را ذخیره کند و هم اینکه مدت زمان زیادتری به فیلم برداری و ضبط صدا بپردازد.

فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی

فروشگاه دوربین مخفی کوچک شارژی

در بازار دوربین های مداربسته، انواع مدل های مختلف و اشکال گوناگون عرضه می شوند که هرکدام به نوبه خود دارای کاربرد های خاص به خود هستند. یکی از نسل های جدید و بروز دوربین مخفی کوچک شارژی می باشد که از مدل های متنوعی تشکیل شده است. هدف مشترک هرکدام از این مدل های دوربین مداربسته کوچک جاسوسی، ضبط فیلم و عکس های مخفیانه از سوژه مورد نظر و رویداد ها می باشد. برای همین به امنیتی که این سری از دوربین ها برای شما فراهم می کند می توانید به خوبی اعتماد کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید