پک دوربین مداربستهدوربین مداربسته بیسیم

خرید پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

خرید پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا را در قیمت های بسیار مقرون به صرفه تنها و تنها از طریق بازرگانی تکنودوربین انجام دهید. این بسته ها حاوی ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ عدد دوربین مداربسته ( با توجه به درخواست مشتری ) و تمامی لوازم مورد نیاز و اساسی جهت نصب و راه اندازی این دوربین ها می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر پکیج کامل دوربین های مداربسته فاقد سیم می پردازیم:

خرید پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

پکیج دوربین مداربسته وایرلس

امروزه بسیاری از سیستم های دوربین مداربسته، در بسته های امنیتی متشکل از دوربین ها و دستگاه های ضبط و دیگر اقلام لازم و ضروری ارائه می شوند. چراکه هم راه حل های بسیار کاربردی به ویژه برای مناطق بزرگ و متوسط فراهم می کند و هم اینکه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی آن ها می باشد. بنابراین نمایندگی های منصوری بانه به فروش  پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا به صورت ۴ کاناله، ۸ کاناله، ۱۶ کاناله و ۳۲ کاناله با توجه به نیاز کاربران می پردازد.

این پکیج های بدون سیم یکی از پرفروش ترین ها می باشد چراکه به مزایای بیشتری مجهز می باشد. همچنین راه اندازی دوربین های مداربسته بی سیم راحت تر از دوربین های سیمی است. از آنجا که نیازی به هیچ کابلی ندارد، از لحاظ دیگری هم نیازی به انجام کارهای پر زحمت مانند گچ بری، سوراخکاری و غیره جهت نصب در دیوار نیست. به علاوه مشاهده آنلاین را برای کاربران در هر نقطه از جهان که باشند را ارائه میدهند.

خرید پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

دوربین های مداربسته بیسیم داخل پک

دوربین های داخل پک کامل وایرلس، فیلمبرداری ها و عکس های محیط مورد نظر را تا رزولوشن کیفیت ۱۰۸۰p ارائه می دهند. یکی از تجهیزات جانبی داخل این پکیج، که جهت انتقال تصاویر به دوربین ها متصل می شود، رکوردر ویدیو ان وی آر می باشد. این دستگاه ضبط بسته به تعداد دوربین ها مجهز به ویژگی های ۴ کاناله، ۸ کاناله یا ۱۶ کاناله موجود است.

هنگامی که شما نیاز به نظارت بر فضاهای باز دارید، دوربین های داخل پک بیسیم، دارای طراحی ضد آب و هوا هستند. به این منظور که در برابر شرایط نامساعد بیرونی مانند برف، باران، تگرگ و غیره مقاوم می باشند.

دوربین مداربسته فاقد سیم ۲ مگاپیکسل داخل پکیج می تواند تصاویر شفاف را هم در شب و هم در روز ضبط کند. چراکه دارای ال ای دی های مادون قرمز است و تا شعاع ۳۰ متری دید واضحی را در دل شب ارائه می دهد.

از دیگر اقلام همراهی داخل این پک، می توان به آنتن دوربین های مداربسته، موس وایرلس، کابل شبکه ( متناسب با تعداد دوربین ها )، آداپتور دوربین ها، هارد دوربین مداربسته و غیره.

خرید پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

خرید پک دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا

نمایندگی های فروش آنلاین منصوری دارای مجموعه پک های کامل دوربین مداربسته بی سیم در انواع مختلف پکیج دوربین مداربسته وایرلس ۸ کانال، ۴، ۱۶ و ۳۲ کاناله که جدا از اینکه دارای بردی فوق العاده بالا جهت اتصال به اینترنت اند، همگی دارای بالاترین سطح کیفیت نیز می باشند. شما می توانید انواع پکیج های دوربین مداربسته وایرلس را همراه با گارانتی معتبر دو ساله از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید