ماکت دوربین مداربسته

خرید ماکت دوربینahd مدل Abtech

خرید ماکت دوربین ahd مدل Abtech برای تمامی هموطنان گرامی به صورت عمده و خرده امکان پذیر است. امروزه با افزایش حوادث ناگوار مانند دزدی ها نصب دوربین های مداربسته در محیط های مختلف به یک ضرورت تبدیل شده است. اما گاهی بودجه اشخاص برای تهیه سیستم های مداربسته کافی نیست. در این راستا پیشنهاد ویژه ما ماکت دوربین مداربسته مدل ABTECH است که فروش بالایی به خود کسب کرده است. این مدل جزء دوربین های قلابی است که برای جلوگیری از موقعیت هایی مانند سرقت یا کلاه برداری استفاده می شود و به شما در افزایش امنیت محل کار یا خانه کمک می کند. با تشکر از این ماکت دوربین مداربسته دام با نمای واقعی شکل دوربین، می توانید فعالیت های خود را در محل کار یا منزل خود بدون فکر کردن با آرامش خاطر انجام دهید و می توانید مکان خود را ایمن تر نگه دارید.

لازم به ذکر است بدانید در نمایندگی های فروش دوربین های مداربسته منصوری بانه انواع اقسام دوربین های ساختگی در مدل های دام، ماکت دوربین مداربسته بولت و اسپید دام به فروش می رسد که کاربران متناسب با نیاز خود هر کدام را سفارش می دهند.

خرید ماکت دوربین

دوربین مداربسته اسپید دام مدل ABTECH فیک

دوربین مداربسته مدل ABTECH فیک که برای استفاده در ورودی آپارتمان ها، محل کار، درهای پارکینگ، ورودی خانه های مستقل و ویلاها، راهروها یا کارخانه جات و غیره مناسب می باشد. این مدل گزینه ایده آلی برای جلوگیری از موارد احتمالی دزدی و سایر تخلف های مختلف طراحی شده اند. به عبارتی دیگر هدف اصلی این نوع مدل از دوربین های مداربسته  جلوگیری از فعالیت سارقان و حفاظت از فضای شما به دلیل ویژگی بازدارندگی آنها است. همچنین با استفاده همه کاره از آنها راه حلی کاربردی در همه مواقع ارائه می دهند. طراحی این گونه دوریین های ساختگی به گونه ای است که به راحتی می توانید موقعیت قرار گیری آن را تغییر دهید. به گونه ای که می توانید آنها را به راحتی جدا کرده، محل آنها را تغییر داده و بر زوایای مختلف در محیط تمرکز کنید.

ماکت دوربین مداربسته مدل ABTECH ظاهری کاملاً مشابه دوربین های واقعی دارد به این گونه که کسی متوجه فیک بودن آن نمی شود. از این رو از ال ای دی چشمک زن پشتیبانی می کند و گویی مانند یک دوربین معمولی و واقعی ضبط می کند. این چراغ قرمز چشمک زن به وسیله باتری قلمی داخلی تغذیه می شود و قصد دارد در واقع گرایی و بازدارندگی بیشتر این دوربین اثر گذارد.

خرید ماکت دوربین

دوربین های مداربسته قلابی

انواع مختلف دوربین های مداربسته قلابی که با توجه به مکان مورد استفاده متفاوت است در مرکز فروش آنلاین ما پیدا می شود. هدف آنها پاسخگویی به نیازهای امنیتی شما به مناسب ترین شکل است. این مدل های  ماکت دوربین مداربسته مدل ABTECH از سری دسته های دام است که بیشتر برای استفاده در محیط داخلی مناسب است. این محصول همراه پایه مخصوص ارائه می شود که نصب و راه اندازی آسانی دارد. زیرا نیازی به سیم کشی های پیچیده ندارد و هم اینکه به راحتی با دکوراسیون شما ترکیب می شوند

لازم به ذکر است بدانید این دوربین ساختگی مدل ABTECH نه تنها برای فضاهای داخلی مناسب است، بلکه همانند مدل دوربین های اسپید دام و بولت قلابی برای فضاهای بیرونی طراحی شده است. مخصوصاً برای استفاده در خیابان های خلوت یا تاریک، جلوی مغازه ها یا ورودی آپارتمان ها و غیره متناسب است زیرا این مدل ها همان تصور دوربین واقعی را ایجاد می کنند. با تشکر از برخی از این مدل های دوربین های فیک که هم خانواده و هم خود شما را بسیار امن تر می کند، می توانید به تعطیلات بروید و هرنوع فعالیت خود را با آسایش اعمال کنید.

خرید ماکت دوربین

ماکت دوربین ساختگی Abtech

ماکت دوربین Abtech که با ظاهر واقعی خود هیچ تفاوتی با دوربین واقعی ندارند، ورود سارقان به محل کار یا خانه شما را دشوار می کند. درنتیجه می توانید امنیت خود را دوچندان کرده و از شرایط بد جلوگیری کنید. این مدل های دوربین جعلی، که معمولاً دارای قاب پلاستیکی هستند، قصد دارند به اقدامات امنیتی شما اضافه کنند. اگر می خواهید اقدامات احتیاطی را علیه سارقان انجام دهید اما نمی خواهید پول زیادی بپردازید، این دوربین های مداربسته ساختگی بهترین گزینه است. حتی گاهی شما می توانید این مدل ها را در کنار دوربین های واقغی نصب کنید و سطح امنیت را در محیط افزاش دهید. بدون اینکه قیمت های بیشتری را صرف کنید و درنتیجه زندگی آرام تری داشته باشید.

دوربین مداربسته مدل ABTECH قلابی دارای ابعاد استاندارد۱۰x13x13 سانتی‌متر و وزن ۴۰۰ گرم است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی بهره می برد و می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای همگان باشد.

خرید ماکت دوربین

خرید ماکت دوربین

دوربین های مداربسته یکی از ضروری ترین لوازمی هستند که لازمه هر شغل و کاری می باشد. اما هر کاربری به خاطر قیمت بالای آن قادر به خرید دوربین مداربسته نمی باشد. شما می توانید به جای خرید دوربین مداربسته، ماکت آن را خریداری کنید. ماکت دوربین مداربسته دارای انواع مدل های متفاوت است که همگی در بازرگانی تکنو دوربین با قیمتی بسیار ارزان به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید این دوربین های فیک قلابی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید