ماکت دوربین مداربسته

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن با بهترین قیمت را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تجربه کنید. دوربین های مداربسته فیک به دوربین های ساختگی نیز معروفند که برای نصب و راه اندازی در مکان هایی بسیار بزرگ مقرون بصرفه می باشد. شما می توانید این دوربین قلابی را با دوربین های واقعی به صورت ترکیبی نصب کنید. نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه ارائه دهنده انواع ماکت دوربین های مداربسته چشمک زن، چراغدار و ال ای دی دار است که از مزایای شگفت انگیزی برخوردار است. با ما باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید:

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

دوربین ‌های مداربسته کاذب

دوربین ‌های مداربسته کاذب برای شبیه سازی دوربین ‌های امنیتی واقعی با دقت ساخته می‌شوند. البته هدف این است که حتی مجرمان بسیار ماهر را از جرم باز دارد. بهترین ماکت های دوربین را می دوانید از وب سایت ما پیدا کنید که با دارای ویژگی چشمک زن هستند. این ویژگی مجرمان را گیج می کنند، زیرا نمی‌ توانند بین دوربین ‌های واقعی و ساختگی تفاوت قائل شوند. شما می توانید ماکت دوربین های مداربسته بولت را بر روی دیوار بیرونی فروشگاه و یا خانه خود نصب کنید که بسیار شبیه دوربین‌ های گلوله ای ‌شکل واقعی هستند. برخی دیگر گنبدی شکل یا دام هستند که برای نصب در فضای داخلی عالی هستند

علاوه بر این ها، ویژگی منحصر به فرد LED چشمک زن بر روی برخی از این دوربین های قلابی طراحی شده است که ظاهر یک ضبط زنده را به اشخاص داخل محیط نشان می دهد.  در حالی که این ویژگی های عالی می‌ توانند ظاهر متقاعد کننده ‌ای از دوربین‌های نظارتی کارآمد ارائه دهند. گذشته از این ها که این دوربین ‌های مداربسته فیک نباید به طور کامل جایگزین اقدامات امنیتی شوند، چراکه هیچ گونه ضبط فیلم و صدایی ندارند و نمی توانند مدارک و شواهد را ارائه دهند. درنتیجه از این لحاظ اقدامات ایمنی مشروع را محدود کند. از طرف دیگر این دوربین های ساختگی به طور قابل توجهی ارزان تر از دوربین های واقعی هستند که یک راه حل امنیتی مقرون به صرفه است.

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

دوربین های مداربسته قلابی

بدون افزودن کابل‌های واقعی، ماکت دوربین های مداربسته به سادگی بسته به مدل مربوطه بر روی سقف یا دیوار بیرونی نصب می شوند. همچنین این سیستم ‌های دوربین ساختگی با چراغ ‌های چشمک زن LED معمولاً با باتری کار می‌کنند. برای همین خاطر برق مستقیم دیگر مورد نیاز نیست و نصب آن ها اغلب به سادگی و بدون درد سر است. یکی دیگر از مزایای سهولت تعویض یا جابه جایی این دوربین های مداربسته ساختگی است.

دوربین های مداربسته کاذب در نهایت جلوی جرم و جنایت را می گیرد، به خصوص اگر سارق نتواند بین دوربین های تقلبی و معتبر تفاوت قائل شود. طراحی این محصولات به گونه ای است که امکان ثبت و دستگیر شدن اغلب دزدان را از پیشبرد نقشه خود منصرف می کند. این دوربین های مداربسته ساختگی با کیفیت بالا و بسیار واقعی هستند و تشخیص این محصولات نیز تقریبا غیر ممکن می باشد.

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

دوربین های مداربسته ساختگی

مانند هر سیستم امنیتی عالی، ماکت های دوربین مداربسته در کنار تدابیر امنیتی معتبر می‌توانند آرامش خاطر را فراهم کنند. به این معنی که این دوربین های فیک می توانند در کنار دوربین های واقعی نصب شوند و امنیت محل مورد نظر را افزایش دهند. درنتیجه به عنوان صاحب فروشگاه، درک این موضوع که جنایتکاران را از عمل تخلف خود بازدارند، بسیار اطمینان ‌بخش خواهد بود. چشمک زدن ال ای دی های روی این دوربین ها، متجاوزان را قانع می کند که رفتار آن ها در حال فیلم برداری و ضبط است. همچنین این احساس نظارت از ایجاد سرقت ها به طور جدی جلوگیری می کند. این دوربین های تقلبی دارای کیفیت ساخت عالی و طراحی منحصر به فردی هستند. همچنین از جنس مرغوب و مستحکم تشکیل شده اند که طول و عمر بادوام و ماندگاری دارد.

کاربران می توانند این ماکت دوربین مداربسته با چراغ چشمک زن را در محیط های مسکونی، کاری، اداری، تجاری و حتی عمومی نصب و راه اندازی کنید.

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

خرید ماکت دوربین مداربسته چشمک زن

تأثیر سرقت ها و رویداد های ناگوار روزانه، زندگی مسکونی و مشاغل مختلف را به چالش کشیده است که در نهایت منجر به زیان طولانی مدت قابل توجهی می شود. به طور متوسط، این گونه جرایم در اکثر جوامع روز به روز در حال افزایش است. بنابراین، بازدارندگی از دزدی ها و تخلف های مختلف برای صاحبان املاک به یک مسئله مهم تبدیل شده است. به گونه ای که تعادل بین جلوگیری از سود جویی ها و ارائه یک تجربه کاربری دلپذیر، صاحبان مشاغل را به چالش می کشد تا بهترین راه حل امنیتی را برای کاربرد خاص خود بیابند. در زیر، ما یک راه حل بازدارنده مقرون به صرفه را مورد بحث قرار می دهیم، که برای تکمیل راه حل های امنیتی موجود و ایجاد تصور یک دفاع قوی در برابر مجرمان طراحی شده است. بهترین و با کیفیت ترین ماکت دوربین مداربسته را با قیمتی طلائی در تکنو دوربین خریداری کنید.

بازرگانی تکنو دوربین بانه انواع ماکت های دوربین مداربسته و لوازم جانبی را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید