دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

با خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم، امنیت خود و عزیزانتان را هر لحظه برقرار کنید. دوربین های مخفی کوچک بیسیم، از طراحی ریز و منحصر بفرد بهره می برند که محبوبیت بالایی میان طرفداران خود دارد. همچنین از قابلیت های ویژه بی نظیر بهره می برند که از جمله آن ها عبارتند از: قابلیت متصل شدن به وای فای، کارت حافظه دار، کیفیت بالا و واضح فیلمبداری و عکس، قابلیت شنود صدا، دید در شب، سنسور تشخیص حرکت و غیره. با ما باشید تا در زیر به شرح دو نوع از این دوربین های مخفی ریز فاقد سیم، فلتی و Q7 بپردازیم:

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین مداربسته وایرلس مخفی S06

دوربین بدون سیم فلتی از طراحی بسیار کوچکی بهره می برد که به صورت مخفی واقع می شود‌ و قابلیت متصل شدن به وای فای ارزش آن را دوچندان کرده است که به گونه ای واقع می شود تا از راه دور فیلم های زنده مکان خود را از طریق گوشی های Android یا کامپیوتر مشاهده کنید. همچنین این دوربین مخفی فلتی، از وضوح فیلم ۴k از کیفیت ۱۰ مگاپیکسل بهره می برد که کیفیت ویدئو و تصویر واضح را تضمین می کند درنتیجه تمام جزئیات و لحظه ها را ثبت می کند به طوریکه توانایی خواندن نوشته های متنی را هم با دقت دارا می باشد.

این دوربین جاسوسی بیسیم کوچک با وجود یک باتری ۴۲۰ میلی آمپری لیتیوم، با کیفیت شارژ بالا، می تواند حدود ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با شارژ مخصوصی که همراه خود دارد به آسانی قابل شارژ شدن است و یا اینکه می توانید آن را به پاوربانک متصل کنید. قابلیت تشخیص حرکت این دوربین مداربسته مخفی فلتی، فقط در صورت شناسایی حرکت از جلوی خود، ضبط فیلم را شروع کند که باعث می شود دوربین فیلمبرداری مینی باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی و استفاده از زمان طولانی تری نسبت به سایر دوربین های MINI شود. این دوربین جاسوسی فلتی، هنگامی که تصاویر و فیلم های کارت حافظه SD برای ضبط مداوم پر هستند، به طور خودکار قدیمی ترین فایل های تصویری را برای ضبط و بازنویسی تصاویر جدید، حذف می کند.

مشخصات دوربین مداربسته مخفی بی سیم فلتی

  • قابلیت متصل شدن به وای فای
  • کیفیت تصویر فول اچ دی
  • قابلیت خواندن متن ها
  • کارت حافظه دار
  • سنسور تشخیص حرکت
  • باتری لیتیوم
  • پشتیبانی از گوشی های هوشمند و اندروید

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

دوربین مداربسته کوچک دید در شب Q7

دوربین مداربسته جاسوسی wireless کیو هفت، دارای ساختار بسیار کوچک تا این امکان را فراهم کند، آن در هرکجایی که می خواهید پنهان کنید. این دوربین مخفی بی سیم q7 را می توانید به مودم و وای فای های مجاور متصل کنید که با استفاده از برنامه APP نصب شده روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر، این امکان را فراهم می سازد تا از تماشای زنده، ضبط فیلم، گرفتن عکس، ضبط زمان در تمام روز بهره ببرید یه عبارتی دیگر می توانید این فیلم ها یا عکس ها را مستقیماً روی تلفن همراه خود مشاهده کنید. در صورتی هم که وای فای هم وجود نداشته باشید فیلم های ضبط شده را می توانید در کارت حافظه ذخیره کنید. این دوربین جاسوسی بسیار ریز کیو هفت وایرلس، با دارا بودن ۵ عدد ال ای دی نامرئی داخلی، می توانید شبانه روز مکان ها را کنترل کنید. این به طور خودکار تشخیص می دهد که آیا نور مادون قرمز بسته به نور محیط باید روشن یا خاموش شود. اگر نور مادون قرمز در یک محیط تاریک روشن باشد، فایلهای ذخیره شده در فیلم تصاویر سیاه و سفید هستند که در این صورت هم قابلیت تشخیص باکیفیتی هم دارد.

دوربین مداربسته جاسوسی wireless Q7

  • وای فای دار
  • پشتیبانی از کارت حافظه
  • کیفیت تصویر دو مگاپیکسل
  • ضبط صدا
  • سنسور تشخیص حرکت
  • دید در شب

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

خرید دوربین های مخفی کوچک بیسیم

این دوربین های ریز مخفی بیسیم در مدل های فلتی و کیو هفت که قابلیت های کاربردی فراوانی را هم که دارند را با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه های تکنو دوربین سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید