دوربین مداربسته ریز

خرید دوربین ریز بند انگشتی میکروفن دار

خرید دوربین ریز بند انگشتی میکروفن دار را با تکنو دوربین بانه تجربه کنید. ریز ترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته مخفی ضبط صدا که بر عکس دوربین مخفی وایرلس، قابل حمل نبوده، لذا برای نصب و راه اندازی این دوربین ریز جاسوسی باید حتما به فکر، برق، آداپتور، دستگاه ضبط تصویر و کابل کواکسیال باشید. دوربین کوچک مخفی بند انگشتی، دارای قابلیت دید در شب بوده و تصاویر را با کیفیت ۲ مگاپیسل ارائه خواهد داد.

خرید دوربین ریز

معرفی دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd

دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd، دارای بدنه بسیار مرغوب پلاستیکی و از وزن خیلی کم ۳۰۰ گرم بهره می برد. از همین رو این اندازه جم و جور و درعین حال سبک موجب شده است تا در محیط داخل هر اشیاء و یا لوازم خانگی استتار شود. اما نکته قابل توجه اینکه دوربین مداربسته مخفی سیمی خیلی کوچک باید همیشه به منبع تغذیه برق متصل باشد تا به صورت شبانه روز و دائم ضبط و فیلمبرداری کند. در نتیجه این ویژگی وجه تمایزی میان دوربین های مخفی کوچک بیسیم و سیمی ایجاد کرده است به گونه ای که این مدل نمی تواند مستقل باشد بلکه به وسیله کابل و آداپتور مخصوص خود متصل می شود.

از دیگر مشخصات  دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd، الزام متصل شدن به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر است تا گرفته شده های خود را از طریق سیم های کواکسیال منتقل می کند. لازم است بدانید این دوربین میکروفون دار مخفی خیلی کوچک نصب و راه اندازی بسیار ساده و آسانی دارد به گونه ای که خود شما می توانید به تنهایی آن را به کار بیاندازید.

خرید دوربین ریز

کاربرد  دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd

دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd، یکی از پرکاربرد ترین دوربین های مخفی در مراقبت از پرستاران استخدام شده بچه ها می باشد. چراکه شما می توانید به صورت مخفی از رفتار آنان با کودکان خود مطلع شوید. همچنین می توانید به راحتی آن  را در خانه، اتاق کار، دفتر، فروشگاه، سوپر مارکت ها و غیره به صورت مخفیانه نصب کنید. همچنین می تواند گزینه خوبی برای اشخاص مهم از جمله وکلا، قضات و غیره در دفاتر کار باشد.

این دوربین مداربسته ریز بند انگشتی میکروفن دار ahd دارای دید در شب واضح است و این توسط ال ای دی های مادون قرمز انجام می گردد. استفاده از دوربین مداربسته بند انگشتی ahd محدودیتی نمی شناسد، شما می توانید از این دوربین مداربسته در هر مکانی استفاده کرده و آن را جاسازی کنید.

خرید دوربین ریز

میکروفون داخلی دوربین مداربسته مخفی خیلی ریز ahd

با انتخاب دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd هم درک واقعی تر و مشخص تری در محیط مورد نظر برای شما فراهم است و هم اینکه می تواند مدارک مهم و کاربردی ارائه دهند. همه ی این مزیت ها به لطف میکروفون داخلی آن می باشد. چراکه ضبط صدای بسیار واضح را در فاصله چند متری با کیفیت عالی فراهم می کند. لذا شما می توانید با خرید ارزان دوربین مخفی بند انگشتی، به ضبط و شنود صدای محیط با کیفیت بالا بپردازید.

قابلیت انتقال تصویر دوربین ریز جاسوسی بند انگشتی

دوربین مخفی ریز بند انگشتی میکروفن دار ahd سه پورت کابل مخصوص تصویر، صدا و منبع تغذیه دارد. یکی از این پورت ها دوربین را مستقیم به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر متصل می کند که با قابلیت اعتماد بسیار بالا تمام تصویر ها و هر آنچه را که در محیط ضبط می کند برای آن منتقل می کند. در نتیجه کاربران می توانند مشاهدات خود را از طریق مانیتور یا تلویزیون مشاهده کنند. قابل ذکر است این انتقال تصویر بدون نویز و اختلال می باشد و هرچیزی را که تماشا می کنید در زمان واقعی و مستقیم دریافت می کنید. لازم به ذکر است جهت مشاهده تصاویر از راه دور باید حتما نوع دی وی آر را p2p انتخاب کنید.

خرید دوربین ریز

خرید دوربین ریز

با خرید دوربین مداربسته ریز بند انگشتی، دیگر نگران اعمال مشکوک و مخفیانه افراد در خانه و محل کار خود نباشید. دوربین مداربسته بسیار کوچک بند انگشتی مدل ahd با وجود اینکه از نسخه های قدیمی تر است اما نسبت به اندازه کوچک خود دارای کیفیت تصویر قابل تشخیص و خوبی است. این میزان رزولوشن در شرایط نوری متعادل محیط  امکان پذیر است که تصاویر بسیار واضح و خوانایی را به ثبت می رساند تا همه ی اشخاص به خوبی قابل نمایش باشند. گذشته از این ها این دوربین مداربسته سیمی بسیار کوچک ضبط صدا سیمی اچ دی دارای لنز منحصر به فرد ۳.۶ میلی متر است که کوچکترین اتفاقات از چشم آن پنهان نمی ماند.

شما می توانید انواع دوربین مخفی کوچک شارژی و سیمی را با قیمتی شگفت انگیز همراه با مجوز از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید