دوربین مداربسته بیسیم

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت ، آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته وایرلس بی سیم می باشد. وقتی صحبت از حفظ امنیت محل شما می شود، بهترین انتخاب برای دوربین های مداربسته گزینه ای است که مقرون به صرفه باشد و استفاده از آن نیز آسان باشد. انواع مختلفی از دوربین های بیسیم جدید وجود دارد که با محبوب ترین مدل های موجود در بازار ارائه می شود و خانه شما را حتی بیشتر از سایر دوربین ها ایمن تر می کند. با این حال، مشخصات همه مدل ها یکسان نیستند اما در عین حال دوام و کیفیت یکسانی را برای شما فراهم می کنند. این محصولات دارای یکسری امکانات پیشرفته است که متناسب با مدل های گوناگون، برای فضاهای داخلی یا خارجی قابل استفاده می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته وایرلس همراه ما باشید:

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین های مداربسته بی سیم

وقتی صحبت از دوربین مداربسته است، بدیهی است که شما بهترین ها را می خواهید. بدون داشتن سیستم دوربین مناسب، ممکن است داده های مهمی را که برای ارائه مدارک و شواهد و یا حتی حفظ امنیت در برابر افراد متجاوز یا محافظت از عزیزانتان نیاز دارید از دست می دهید. از این رو، دوربین های مداربسته بیسیم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد امنیت خانواده، خانه یا محل کار شما است. اگر هدف شما این است که خانه خود را ایمن نگه دارید و از آنچه داخل یا خارج از خانه می گذرد، موارد زیادی وجود دارد که از طریق این دوربین ها دست پیدا خواهید کرد‌. اگر می خواهید بهترین دوربین مداربسته را برای خانه خود انتخاب کنید، این انتخاب می تواند برای هر کس که در هر زمینه ای مفید واقع شود‌. لازم به ذکر است بدانید دوربین های بیسیم به طور معمول خیلی کمتر از دوربین های دیگر در معرض خرابکاری و آسیب قرار دارند.

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته بی سیم به قدری آسان است که می توانید تقریباً در هر گوشه و کنار منزل خود یا سایر مکان های دیگر قرار دهید. به عبارتی دیگر بی سیم بودن این دوربین ها به این معنی است که شما از آزادی نصب دوربین در هر کجا که می خواهید بهره می برید. در نتیجه کابل های پیچیده مزاحم وجود ندارد، اما در برخی از آن ها یک جایگزین به نام باتری وجود دارد که هر چند وقت یکبار باید آن را شارژ کنید.

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

انواع دوربین های مداربسته بدون سیم

به طور کلی دوربین های مداربسته بدون سیم به دو دسته کلی تقسیم می شوند. یکی از آن ها به دستگاه ضبط کننده ویدیو ان وی آر جهت فیلمبرداری نیاز دارند که از طریق آن انرژی خود را تغذیه می کند و فایل های گرفته شده را به هارد دیسک منتقل می کند. از مدل های دیگر که بسیار محبوب است، دوربین های بیسیم باتری خور است که‌ برخی از آن ها مانند مدل های مخفی هستند و موجب حمل راحت به هر کجا می شود. دسته دیگر دوربین های باتری دار، نوع دوربین های وایرلس خورشیدی می باشد که باتری این محصول انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تغذیه می کند. همچنین به کلی آپشن های مدرن و پیشرفته مجهز می باشد.

دوربین های مداربسته بیسیم از فناوری Ip یا تحت شبکه بهره می برد که با استفاده از اینترنت یا اتصال شبکه وای فای برای نظارت و ضبط از راه دور برای اهداف مانند امنیت و نظارت بر نقاط مورد نیاز، می توان از آن ها استفاده کرد. این دوربین های مداربسته IP پیشرفته ترین سیستم دوربین است که به دستگاه های اضافی، کابل کشی ها و سایر سیستم های دیگر جهت راه اندازی نیاز ندارد. همچنین این امکان را دارند تا به راحتی و از هرجایی تصویر انتقال یافته به صورت زنده و با صدا را از کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند و تبلت مشاهده کنید. درنتیجه کاربران با احساس امنیت کامل، اطمینان خاطر در هرکجا از مکان شخصی خود که باشند اکنون می توانند از اطمینان از نظارت ۲۴ ساعته شبانه روز بهره مند شوند.

ویژگی های کلی دوربین های بیسیم

این دوربین های مداربسته فاقد سیم نه تنها فیلم هایی با وضوح بالا در طول روز تولید می کنند بلکه حتی در نور کم یا در تاریکی نیز ضبط های شفافی دارند. چراکه آنها می توانند به لطف ال ای دی های مادون قرمز، با منطقه را روشن کنند و سپس امکان دیدن اتفاقات حتی در صورت خاموش بودن چراغ های محل مورد نظر را نیز فراهم کنند. علاوه براین ها، دوربین های وایرلس بسته به مدل انتخابی، دارای کلی ویژگی های محبوب هستند. از جمله آن ها عبارتند از: زاویه دید ۳۶۰ درجه، قابلیت چرخان، نمای پانورامیک، قابلیت تشخیص حرکت، پشتیبانی از کارت حافظه، قابلیت ایجاد مکالمه دو طرفه، قابلیت ردیاب حرکتی، تکنولوژی استارلایت و غیره‌.

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

انواع دوربین های مداربسته وایرلس

  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته بولت وای فای دار پانورا یا چشم ماهی
  • دوربین مداربسته وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه رم خور
  • دوربین مداربسته رم خور اتوترک گردان
  • دوربین مداربسته اسپید دام چرخشی وای فای دار
  • دوربین مداربسته وای فای دار شارژی خورشیدی

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مرکز پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

آیا می خواهید به صورت مستقیم از مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم، دوربین مد نظر خود را خریداری کنید؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته ای وایرلس ارزان قیمت خریداری کنید؟ مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری وارد کننده انواع دوربین های بیسیم قیمت مناسب اورجینال می باشد که دارای تنوع بالایی بوده و مناسب هر کسب و کاری می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید