دوربین مداربسته بیسیم

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت جهت برقراری امنیت در انواع اماکن عمومی و شخصی آغاز شد. دوربین های مدار بسته بی سیم وایرلس، با دارا بودن قابلیت های فوق العاده در فروشگاه رسمی منصوری موجود هستند و می توانید هر‌کدام را با توجه به نیاز خود سفارش و خریداری کنید. این دوربین های وایرلس دارای انواع متفاوتی هستند که مهمترین و پر طرفدار ترین آنها عبارتند از دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه WIFI ارزان، دوربین مداربسته بیسیم گردان عروسکی و پکیج های کامل دوربین مداربسته.

با ما باشید تا بیشتر به شرح و نقد و بررسی آن ها بپردازیم:

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

پک کامل دوربین مداربسته ۴ عددی وایرلس

پکیج دوربین مداربسته بیسیم ۴ عددی، از دوربین ها و لوازم جانبی ضروری جهت نصب سریع و راحت تشکیل شده است که نسبت به خرید تکی آن ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. دوربین های داخل این پکیج قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای را جهت ضبط و فیلم برداری تصاویر با وضوح بالا و انتقال آنها بر روی گوشی موبایل و سیستم دیگری را دارا می باشند.

از دیگر قابلیت های این دوربین های مداربسته بدون سیم دارا بودن میکروفون داخلی است که به شیوه رسا و واضح به شنود محیط اطراف بپردازد همچنین قابلیت دید در شب که حتی در تاریکی و ضعیف بودن نور محیط، فیلم های شفاف را با دید وسیع به ثبت می رساند. از جمله موارد دیگری که در این پک کامل یافت می شود دستگاه منحصر بفرد ان وی آر است که فیلم ها و عکس های گرفته شده را با قابلیت اطمینان بالا ذخیره و ثبت می کند.

مشخصات فنی پکیج کامل دوربین مداربسته بی سیم

  • وضوح تصویر دوربین ها دو مگا پیکسل
  • دوربین ها دارای قابلیت دید در شب
  • قابلیت متصل شدن به اینترنت
  • قابلیت شنود صدای محیط
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • سایر اقلام همراه( ۴ آنتن، یک دستگاه NVR‌‌  ۴ کاناله جهت ثبت و ضبط تصاویر، ۴ عدد آداپتور، موس، هارد، کابل HDMI)

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته چرخشی متصل به اینترنت خانگی

دوربین مداربسته عروسکی بدون سیم، قابلیت چرخش در محیط تا ۳۶۰ درجه را دارد که همه جزییات اطراف را به ثبت می رساند همچنین می توانید آن را در منازل، دفاتر نصب کنید و یا جهت پرستاری و مراقبت از بچه ها و افراد مسن بسیار ایده آل واقع می شود. از جمله قابلیت های پیشرفته این دوربین مداربسته وایرلس گردان ۳۶۰ درجه: وضوح تصویر FullHD، قابلیت متصل شدن به شبکه WiFi، چرخش ۳۶۰ درجه ای، قابلیت ضبط و فیلمبرداری، قابلیت شنود محیط، اسپیکر بیرونی، پشتیبانی از کارت حافظه و غیره و می باشد.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته رم خور بی سیم طرح لامپ

دوربین مدار بسته بدون سیم لامپی حافظه دار، همانند یک لامپ ‌معمولی ال ای دی عمل می کند و روشنایی منحصر بفردی را هم دارد. همچنین قابلیت نصب به سقف و راه اندازی آسانی بهره می برد و با استفاده از لنزهای کوچک داخل آن ضمن اینکه زاویه دید گسترده ای را تا ۳۶۰ درجه ایجاد می کند، به علاوه به وسیله ال ای دی های مجهز قابلیت دید در تاریکی و حتی در شب هم‌ نیز دارد. از قابلیت های بی نظیر این دوربین مداربسته رم خور بی سیم طرح لامپ عبارتند از: قابلیت متصل شدن به وای فای، مکالمه دوطرفه، وضوح تصویر ۲ مگاپیکسلی و غیره.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته بیسیم مخفی

دوربین مداربسته بیسیم مخفی دارای انواع مدل های مختلف با ویژگی های کاربردی است که محبوبیت فراوانی دارند. این دوربین ها مخصوص مکان ها و موقعیت های حساس است. چراکه دارای ظاهر ریز و در واقع نامرئی است که سبب می شود ضبط های نامحسوسی را از رویداد های اطراف خود فراهم کند. همچنین ویژگی قابل حمل بودن خود را مدیون باتری خود هستند. زیرا انرژی مورد نیاز خود را برای حداقل ۹۰ دقیقه ضبط مداوم از طریق این باتری قابل شارژ از جنس لیتیوم یونی تأمین می کنند. با این وجود امکان همراهی دوربین های فاقد سیم کوچک برای همگان در هر کجا وجود دارد.

دوربین های مداربسته بیسیم جاسوسی قابل حمل از سری دسته های wifi دار هستند. به این معنی امکان کنترل و دسترسی کاربران خویش را از راه دور در محیط مربوطه فراهم می کنند. به عبارتی ساده تر این دوربین ها قابلیت اشتراک گذاری ویدیو و تصاویر زنده را بر روی سیستم عامل های ویندوز، اندروید و آیفون فراهم می کند. این قابلیت فیلم برداری از محیط به وسیله دوربین های ریز مخفی می تواند همراه ضبط صدا باشد. چراکه یک عدد میکروفون داخلی در آن ها جاسازی شده است. در مواقعی که تماشای ویدیو های زنده محیط را از دست داده باشید می توانید به کارت حافظه دوربین خود مراجعه کنید. زیرا قاد به ذخیره سازی طولانی مدت حجم زیادی از اطلاعات می باشند.

این دوربین های مداربسته وایرلس شارژی مخفی را می توانید در انواع رزولوشن های ۲ مگاپیکسل الی ۱۲ مگاپیکسل پیدا کنید. علاوه براین اکثر آن ها دارای قابلیت دید در شب هستند که ضبط واضح را در شبانه روز فراهم می کنند. درکنار این ویژگی های کاربردی، دوربین های جاسوسی دارای سنسور حساس به حرکت هستند که موجب بهینه مصرف شارژ باتری و فضای کارت حافظه می شود.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

فروش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

شما می توانید دوربین های مداربسته بدون سیم نامبرده در بالا را که از قابلیت های بی مانند و کاربردی بهره می برند متناسب با نیازهای خود با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه تکنو دوربین خریداری کنید. لازم به ذکر است که جدا از نمونه های نامبرده در بالا مدل های دیگری نیز در فروشگاه موجود می باشند که شامل دوربین شارژی بیسیم مخفی، بولت، دام و اسپید دام می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید