دوربین مدار بسته دید در شبدوربین مداربسته دید رنگی

عمده فروش بهترین دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته دید در شب رنگی که در نمایش تصاویر با کیفیت حتی در تاریکی، بهترین به حساب می آیند. انواع مدل های دارای این مشخصه دید در شب رنگی را می توانید از این سایت که عمده فروش سیستم های نظارتی و امنیتی می باشد به سهولت دسترسی پیدا کنید.
امروزه تامین امنیت برای مکان هایی که می خواهید در امان باشند ساده شده است. دوربین های مداربسته به قدری کار را برای شما آسان کرده اند که با یک دوربین خوب می توانید مکانی که می خواهید را در هر جای دنیا که هستید مشاهده کنید.
اما برخی از دوربین ها قابلیت هایی دارند که حتی می توانند در تاریکی هم تصاویر خوبی ضبط کنند. به این نوع از دوربین ها دوربین مداربسته دید در شب می گویند. از این قابلیت هم بهتر دوربین مداربسته هایی هستند که قابلیت دید در شب را به صورت رنگی دارند.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته دید در شب رنگی چیست؟

در واقع تمام دوربین های مداربسته آی پی (IP) و AHD نمی توانند فیلم های رنگی دید در شب را ضبط کنند بلکه تنها بعضی از آن ها از سنسور استارلایت (starlight) یا همان دید در شب رنگی برخوردار می باشند. اما نکته مهم این است که سنسور های تصویری هستند که به طور مستقیم بر روی کیفیت رنگ تصویر تاثیر می گذارند.
دوربین ها مداربسته دید در شب رنگی در واقع دوربینی است که به سنسور های نور ستاره ای مجهز شده است. این سنسور ها به دوربین کمک می کنند که در تاریک ترین ساعات شب هم بدون نور بتواند چهره افراد یا پلاک ماشین ها را به خوبی تشخیص دهد.

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مقایسه دوربین مدابسته دید در شب رنگی با دوربین مداربسته دید در شب عادی

دوربین مداربسته دید در شب عادی می تواند تصاویر را به خوبی ضبط و مخابره کند اما در آن خبری از رنگ و نور خوب برای دیدن جزئیات نیست. تنها سیاهی و سفیدی مشخص است این از کیفیت تصویری که ضبط شده است کم می کند علاوه بر این جزئیات در اماکن خیلی مهم است زیرا مهم است افرادی که در جایی رفت و آمد می کنند یا به قصد دزدی به آن جا وارد می شوند شناسایی شوند.
دوربین مداربسته دید در شب رنگی برای حل این مشکل به وجود آمده است. این دوربین ها به شما این امکان را می دهند که به خوبی رنگ ها و جزئیات را به خوبی مشاهده کنید.

دوربین مدابسته دید در شب رنگی

بهرین دوربین مداربسته دید در شب رنگی

با توجه به افزایش برند ها و کیفیت خوب ساخت آن ها پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته دید در شب رنگی بسیار آسان شده است. اما قیمت برخی از این دوربین ها به قدری بالا هستند که برخی اوقات نیاز خود را به آن نادیده می گیریم.
اما از بین برند های محبوب و با صرفه اقتصادی می توانیم به برخی از برند ها اشاره کنیم:

  • سامسونگ
  • سونی
  • داهوا
  • های ویژن
  • هایک ویژن
  • اکسیس
  • کانون

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

عمده فروش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

برخی اوقات بعضی از شرکت ها به علت کمبود کالا در انبار توانایی تامین نیاز مشتری به صورت عمده را ندارند همین امر باعث از بین رفتن اعتماد بین فروشنده و خریدار شده است.
همین امر ما را بر این داشت برای حفظ اعتماد شما عزیزان انبار های خود را تامین کنیم و از کاهش اجناس جلوگیری کنیم. در پی اقدام بی سابقه تصمیم گرفیتم دوربین مداربسته دید در شب رنگی خود را به صورت عمده و با کمترین قیمت ممکن به شما عزیزان عرضه کنیم.
برای اطلاع از لیست قیمت ها و قیمت همکاری خرید به صورت عمده از ما با راه های ارتباطی درج شده در این سایت تماس بگیرید و از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09186665308

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید