دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته رم خوردوربین مداربسته وای فای

قیمت دوربین بیسیم رم خور کوچک وای فای sqt

قیمت دوربین sqt را به صورت مستقیم از نمایندگی پخش دوربین مداربسته مخفی منصوری بانه دریافت کنید. دوربین مداربسته بیسیم رم خور کوچک وای فای اس کیو تی از انواع دوربین مداربسته مخفی با قابلیت ضبط صدا بوده که دارای میکروفونی قوی جهت شنود و ضبط صدا ها می باشد. این دوربین مداربسته را می توان از راه دور کنترل کرد به طوریکه توسط گوشی خود از تمامی اتفاقات محیط مطلع خواهید شد. در ادامه ما را برای آشنایی بیشتر با این دوربین کوچک رم خور همراهی کنید.

قیمت دوربین sqt

دوربین مداربسته وایرلس مخفی شارژی ضبط صدا sqt

دوربین مداربسته وایرلس مخفی ضبط صدا sqt شارژی است و بدون شک بهترین گزینه انتخاب دوربین مداربسته مخفی وایرلس مدل  sqt می باشد چراکه از رزولوشن باکیفیت فول اچ دی بهره می برد تا طبیعت های دل نشین را به صورت شفاف و واضح ضبط کند. گذشته از این ها این مدل دوربین مداربسته را می توانید در مکان های مختلف جاسازی و پنهان کرد تا مدارک مهمی را جمع کنید و یا اینکه می تواند برای افراد مهم از جمله وکلا، قضات، پلیس ها و غیره گزینه مناسبی باشد. همچنین با قابلیت P2P انتقال تصویر این دوربین بیسیم رم خور کوچک وای فای sqt، هرآنچه را که ضبط و فیلمبرداری می کند به صورت آنلاین در گوشی های هوشمند به اشتراک می گذارد.

گفتنی است از کارت حافظه تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت بهره می برد تا بعدها فیلم های گرفته شده را تماشا کنید. از دیگر مزیت های مورد پسند کاربران این مدل دوربین جاسوسی پرتابل رم خور بدون سیم مدل sqt، قابلیت Motion Detection می باشد که تنها در صورت احساس کردن حرکت از جلوی خود شروع به فیلمبرداری می کند درنتیجه ضمن اینکه ضبط های مهم را ثبت می کند، فضای بیشتری در کارت حافظه باقی می ماند و هم اینکه باتری آن زود خالی نمی گردد.

قیمت دوربین sqt

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته کوچک مموری خور SQT

  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • قابلیت انتقال تصویر و فیلم
  • قابلیت ضبط صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd تا سقف ۶۴ گیگابایت
  • قابلیت دید در شب تا برد ۱۰ متر
  • دارای حسگر های تشخیص حرکت

قیمت دوربین sqt

دوربین مداربسته بسیار کوچک آهنربایی sqt

دوربین مداربسته مخفی بسیار کوچک sqt مدل مناسبی برای محافظت کودکان در مقابل پرستارانی است که هر روز با آن ها تنها می باشد. این محصول راه حل مناسبی برای نظارت مخفیانه کارکنان در محل کار و دفاتر مختلف است. چراکه به دلیل اندازه ریزی که دارد، به راحتی در داخل اشیاء روزمره مانند داخل گلدان، کنار قفسه کتاب ها، کنار تابلو، لای میز و غیره تعبیه می شود. گفتنی است بدانید نصب و راه اندازی این دوربین جاسوسی وایرلس فوق العاده ساده است زیرا محدود به دستگاه های ضبط کننده و سیم کشی نیست.

این دوربین مخفی همچنین برای فیلم برداری نیازی به اتصال به برق مستقیم ندارد. زیرا انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تأمین می کند. این باتری بسیار قدرتمند است و دوام بالایی دارد. به گونه ای که بعد از هر بار شارژ کامل قادر به ضبط ۹۰ دقیقه ای می باشد. همچنین در صورت تمایل به ضبط طولانی تر می توانید آن را به برق یا پاور بانک متصل کنید. این دوربین باتری دار خیلی کوچک اس کیو تی از مگنت آهنربایی بهره می برد که به راحتی بر روی سطوح نصب می شود. از این رو می توانید آن را بر روی درب و پنجره های ورودی و یا خروجی جهت کنترل بیشتر محیط تعبیه کنید.

دوربین مخفی بدون سیم شارژی SQT

دوربین مخفی بدون سیم شارژی SQT فول اچ دی دارای قابلیت کنترل از راه دور از طریق اتصال بی سیم است. زیرا این دوربین از مدل های تحت شبکه است و از سیستم عامل های ویندوز، اندروید و آیفون پشتیبانی می کند‌. به این معنی که قابلیت اشتراک گذاری ویدیو های زنده و تصاویر محیط مربوطه را در هر کجای دنیا که باشید بر روی گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی فراهم می کند. در نتیجه هر اتفاقی که در محیط رخ می دهد، می توانید در مدت زمان واقعی مشاهده کنید تا در اسرع وقت جهت جلوگیری از وقایع ناگوار مداخله کنید‌.

برای اینکه اکثر اتفاقات ناگوار در نبود نور کافی رخ می دهد، دوربین های دید در شب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در این راستا دوربین مداربسته وایرلس خیلی ریز اس کیو تی، دارای ال ای دی های مادون قرمز است تا تصاویر واضحی را در دل شب ثبت و ضبط کند. شما می توانید از این دوربین مخفی کوچک در ورزش های گوناگون استفاده کنید. زیرا از کیفیت تصویر عالی بهره می برد و همچنین به دلیل حجم کمی که دارد، بر روی کلاه ایمنی، فرمان دوچرخه یا موتور و یا کمربند ایمنی نصب می شود.

قیمت دوربین SQT

قیمت دوربین sqt

دوربین بیسیم رم خور کوچک sqt از مدل های میکروفون دار است! به این معنی که می تواند صداهای محیط اطراف خود با برد بالا را ضبط و بر روی رم میکرو ذخیره کند. همچنین با دارا بودن کیفیت ۲ مگاپیکسلی از فیلمبرداری های شفاف بهره می برد. بازرگانی تکنو دوربین بانه انواع دوربین مداربسته ریز جاسوسی را با قیمتی ارزان به فروش می رساند به همین دلیل شما می توانید، این مدل دوربین مداربسته مخفی و سایر مدل های دیگر را با قیمت ارزان ز فروشگاه های منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین sqt خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید