دوربین مداربسته بیسیمدوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین مخفی کوچک رم خور بیسیم

قیمت دوربین مخفی کوچک رم خور بیسیم را از نمایندگی های تکنو دوربین دریافت کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دارای مجوز فروش انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی با ارزان ترین قیمت به صورت عمده و خرده می باشند. این دوربین ها به دلیل نیاز کاربران دارای انواع و اشکال گوناگون هستند که در دو نوع بیسیم و سیم دار عرضه بازار می شوند. ما در اینجا به شرح دو نمونه از پرفروش ترین این محصولات، دوربین مخفی وایرلس شارژی A9 و دوربین مداربسته خیلی ریز مموری خور SQ9 می پردازیم:

قیمت دوربین مخفی کوچک

دوربین مخفی وایرلس شارژی A9

دوربین مخفی وایرلس شارژی A9 یکی از مدل های محبوب است که به ویژگی های ارزشمند مجهز می باشد. این دوربین به دلیل ویژگی قابل حمل بودن می تواند از تمام وقایع و صحبت های یک جلسه کاری یا دانشگاهی فیلم برداری کند. همچنین با توجه به اینکه دارای ابعاد خیلی کوچک و وزن سبک است می توانید آن را در دستان خود یا داخل جیب پیراهن جای دهید. با این حال کسی هم متوجه نمی شود که توسط دوربین شما تحت کنترل و نظارت است. دوربین قابل حمل باتری دار A9 امکان ضبط ویدیو و تصاویر را با رزولوشن ۵ مگاپیکسل را فراهم می کند تا حتی کوچک ترین جزئیات از طریق آن در محیط قابل تشخیص باشد. از دیگر امکانات این محصول قابلیت دید در تاریکی مطلق و دل شب تا برد پنج متری می باشد.

این دوربین جاسوسی پنج مگاپیکسل از نرم افزار موبایل اندروید و IOS پشتیبانی می کند. به این معنی از راه دور کاربران مجاز می توانند بر روی موبایل های خود فیلم های زنده را تماشا کنید. این دوربین کوچک از سری دسته های باتری دار است که بدون اتصال به برق قادر به نگهداری شارژ به میزان ۹۰ دقیقه دارد. گذشته از این، دارای قابلیت فیلم برداری دائمی در هنگام شارژ می باشد. شما می توانید این دوربین شارژی وای فای A9 بدون سیم را در ویژگی فیلم برداری در هنگام تشخیص حرکت تنظیم کنید. این قابلیت از مصرف بیهوده شارژ باتری و پر شدن کارت حافظه جلوگیری می کند. از مزایای عالی این دوربین مخفی رم خور وایرلس این است که به مگنت مجهز است. برای همین خاصیت آهن ربایی دارد و به راحتی به اشیای آهنی می چسبد.

قیمت دوربین مخفی کوچک

دوربین مداربسته خیلی ریز مموری خور SQ9

دوربین مداربسته خیلی ریز مموری خور SQ9 از سری دوربین های جاسوسی است که دارای سهولت نصب و راه اندازی می باشد. این محصول به وسیله امواج وای فای، تصاویر و فیلم های مستقیم را بر روی گوشی های هوشمند کاربران از راه دور به اشتراک می گذارد. علاوه براین قادر به ذخیره سازی این اطلاعات در کارت حافظه خود می باشد. به گونه ای که بعد ها می توانید این فیلم و تصاویر را با اتصال دوربین به تلویزیون و یا کامپیوتر بازسازی کنید. به طور کلی شما می توانید از طریق این دوربین مداربسته فاقد سیم SQ9 از محیط مورد نظر خود تصویر برداری های مخفی را فراهم کنید. برای همین خاطر می تواند مدل مناسبی برای نصب و جاسازی داخل وسایل نقلیه، زیپ کیف، جعبه دستمال کاغذی، درون کمربند، گاو صندوق و یا حتی اسباب بازی های بچه ها شود.

همچنین می توانید از آن به عنوان یک دوربین قابل اطمینان اتاق بچه برای نظارت پرستار می باشد.

این دوربین مخفی بیسیم متصل به اینترنت می تواند به عنوان یک دوربین فیلم برداری ورزشی باکیفیت در تمام پیاده روی ها، دوچرخه سواری، موتور سواری و غیره شما را همراهی کند. دوربین جاسوسی بی سیم رم خور ۲ مگاپیکسل برای فیلم برداری محدود به برق مستقیم نمی باشد. بلکه انرژی مورد نیاز خود را به صورت بی وقفه به مدت زمان ۹۰ دقیقه از طریق باتری لیتیوم یونی نیز تآمین می کند. از دیگر امکانات این دوربین وایرلس باتری دار بسیار کوچک، قابلیت فیلم برداری واضح و باکیفیت حتی در دل شب و عدم نور کافی می باشد که به ارزش های آن افزوده است. این دوربین دارای حالت آماده باش است که در صورت تشخیص حرکت فیلم برداری خود را در کمترین زمان ممکن شروع می کند. به علاوه میکروفون داخلی این دوربین امکان شنود واضح صدا و مکالمات مکان مربوطه را فراهم می کند‌.

قیمت دوربین مخفی کوچک

قیمت دوربین مخفی کوچک

دوربین های مداربسته با پیشرفت تکنولوژی هر روز شکل های مختلفی به خود گرفته اند. به گونه ای که برخی از آن ها دارای طراحی های بسیار ریز و در عین حال نامرئی هستند که محبوبیت فراوانی میان سایر موارد به خود کسب کرده اند. زیرا این محصولات دارای کاربرد های فراوانی هستند و به صورت بسیار جدی از وقوع رویداد های جبران ناپذیر و ناگوار جلوگیری می کنند. نمایندگی های آنلاین تکنودوربین در سراسر کشور به فروش ارزان قیمت طیف گسترده ای از دوربین مخفی کوچک رم خور بیسیم پرداخته که رضایت همگان را به دلیل عملکرد ویژه ای که دارند به خود جلب کرده اند. شما می توانید برای خرید و سفارش این دوربین مداربسته ضبط صدا مخفی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید