دوربین مداربسته مخفی

قیمت دوربین جاسوسی کوچک SQT

قیمت دوربین جاسوسی کوچک SQT را همراه با تخفیف ویژه از نمایندگی فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری دریافت کنید. این دوربین مداربسته خیلی ریز محبوبیت زیادی دارد چراکه از دسته دوربین های مخفی وای فای دار بوده و جدا از بهره مندی از کیفیت فوق العاده به راحتی در جیب جا خواهد شد. این دوربین مخفی بیسیم دارای قابلیت ضبط صدا بوده و از رم میکرو نیز پشتیبانی خوهد کرد. با ما باشید تا با این دوربین مداربسته بیسیم مخفی شارژی sqt بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مداربسته بیسیم مخفی شارژی sqt

دوربین مداربسته بیسیم مخفی شارژی sqt، که معمولاً دوربین جاسوسی نامیده می شود، همانطور که از نام آن پیداست، به شما امکان می دهد آن را از دید عموم مخفی کنید. همچنین بدون اینکه شناسایی شود، از نظارت دقیق و شفاف تا کیفیت فول اچ دی بهره مند شوید. این نوع دوربین های ریز، قبلاً مختص افراد حرفه ای مانند کارآگاهان، روزنامه نگاران، وکلا یا افسران پلیس بود، اما امروز هر شخصی یا ورزشکاری می تواند این مدل دوربین جاسوسی خود را بدست آورد تا به روشی نامرئی فیلمبرداری کند.

به علاوه خواه برای مشاهده پرستار بچه هایتان باشد، هم کارمندانتان و یا حتی حیوانات خانگی، و غیره باشد از فیلمبرداری دقیق آن اطمینان حاصل می کنید. این دوربین ریز را در هر کجا که می خواهید می توانید به راحتی قرار بگیرد و به خوبی از محوطه دید خود به صورت واضح ضبط کند .با این وجود دوربین جاسوسی کوچک SQT از مدل های بدون سیم است که با باتری لیتیوم قدرتمند قابل شارژ کار می کند. بنابراین دیگر به اتصال به برق نیازی نخواهید داشت. همچنین برای اینکه بعدها بتوانید به اطلاعات گرفته شده در محیط مورد نظر توسط این دوربین وایرلس مخفی دسترسی داشته باشید، می توانید به کارت حافظه آن مراجعه کنید که ضبط شده ها را با گنجایش عالی ۶۴ گیگابایت با اطمینان بالا داخل خود ذخیره می کند.

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

 

دوربین کوچک رم خور وای فای دار SQT

به دلیل اینکه دوربین مداربسته کوچک رم خور sqt از مدل های وای فای دار است، با اتصال به اینترنت می توانید از راه دور ببینید چه اتفاقی در اتاق مد نظر شما اتفاق می افتد و حتی وقتی که در محل کار خود هستید یا در تعطیلات یا مسافرت هستید، می توانید از حوادث اتفاق افتاده در محیط خانه به صورت زنده مطلع شوید. به عنوان مثال برای بررسی حضور و موقعیت حیوان خانگی خود، بررسی اینکه بچه ها از مدرسه برگشته اند یا اطمینان از اینکه چراغ ها واقعاً قبل از رفتن به بیرون خاموش شده است، می تواند گزینه مناسبی باشد.

این مدل دوربین مخفی بیسیم وای فای فوق العاده کم حجم و سبک است. همچنین به وسیله ال ای دی های مادون قرمز، دید واقعی را در دل شب و تاریکی فراهم می کند. به علاوه از فناوری پیشرفته Motion Detection، بهره می برد که به محض تشخیص حرکت بلافاصله شروع به فیلمبرداری می کند.

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

دوربین جاسوسی به دوربین هایی گفته می شود که همراه با ضبط تصویر، صدا ها را نیز بدون نویز ضبط خواهند کرد. این دوربین های مخفی به حدی ریز و جمع و جور هستند که به راحتی قابل حمل بوده و به هیچ عنوان شک بر انگیز نیستند. نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور مرکز فروش انواع دوربین مخفی شارژی با ارزان ترین قیمت ها می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید